abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76989291
quote:
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd

NIJMEGEN - De twee jongens die vrijdagavond in Nijmegen met hun scooter een voetganger aanreden op een zebrapad, blijken zich daarna in het Nijmeegse St Radboud Ziekenhuis ook nog eens zeer ernstig misdragen te hebben, dat meldt de regionale krant De Gelderlander.

De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts en verpleegkundige, terwijl die net bezig waren om het leven van de 50-jarige Arnhemmer die op de St. Canisiussingel omver was gereden te redden. Uiteindelijk overleed de man aan zijn zware verwondingen.

Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.

Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten. Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_bedreigd__.html

Tja wat valt er eigenlijk te zeggen behalve dan dat het teringleijers zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:30:25 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989388
2De al net ook al zo iets met ziekenhuis had iemand gepost

Maar jammer ik woon in nijmegen als ik die 2randebielen had gezien.. Jezus dan miss je toch wat in je hoofd word de wereld steeds gekker..
pi_76989394
Hoewel je nog geen ene reet weet van wat er nou gebeurd is verders, en je het vooral zelf invult en waarschijnlijk groter maakt dan wat het is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 januari 2010 @ 22:31:01 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76989418
Opsluiten, die gekken.
Maar ja het zal wel een middagje asiels schoonmaken worden...
  maandag 18 januari 2010 @ 22:32:25 #5
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989511
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef rene90 het volgende:
Hoewel je nog geen ene reet weet van wat er nou gebeurd is verders, en je het vooral zelf invult en waarschijnlijk groter maakt dan wat het is.
Meer als dit hoef je toch niet te weten

NIJMEGEN - De twee jongens die vrijdagavond in Nijmegen met hun scooter een voetganger aanreden op een zebrapad, blijken zich daarna in het Nijmeegse St Radboud Ziekenhuis ook nog eens zeer ernstig misdragen te hebben, dat meldt de regionale krant De Gelderlander.
pi_76989534
I'd like to make myself believe.
pi_76989536
quote:
Het maakt ook geen reet uit wat er verder gebeurd is. Je hoort hulpverleners gewoon hun werk te laten doen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_76989537
quote:
Nou
quote:
De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts en verpleegkundige
quote:
Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
Vind je het niet genoeg?
pi_76989609
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef donthate het volgende:

[..]

Meer als dit hoef je toch niet te weten

Het is ook totaal niet zo dat ik voor die jostis ben of iets, alleen wil ik even aanstippen dat mensen zich vaak blind laten leiden door de nieuwsberichten waarin feitelijk weinig / niks in staat.
Top 5 China producten
pi_76989658
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is ook totaal niet zo dat ik voor die jostis ben of iets, alleen wil ik even aanstippen dat mensen zich vaak blind laten leiden door de nieuwsberichten waarin feitelijk weinig / niks in staat.
Er staat genoeg in om mijn conclusies te trekken hoor, wat zou er nog meer in moeten staan? Het staat er toch echt vrij duidelijk.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:35:29 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989690
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hmm ja je laat je wel blind leiden maar je ziet steeds meer van zulke berichten

En vind het hinderen van zo iemand al zwaar ziekelijk dus laat staan dat het erger is als het gemaakt is er is iets gebeurd dat vind ik al genoeg:) Maarja begrijp jou kant ook wel hoor
pi_76989888
quote:
Arhemmer komt om bij aanrijding met vluchtende bromfietsers

NIJMEGEN - Een 50-jarige Arnhemmer is vrijdagavond overleden nadat hij op een zebrapad door twee jongens op een bromfiets was aangereden op de kruising van de Berg en Dalseweg en de St.Canisiussingel in Nijmegen. De jongens probeerden op de scooter, die geen verlichting had, weg te komen voor de politie.

Het ontbreken van de verlichting en het rijgedrag van de 18-jarige uit Nijmegen en 19-jarige uit Beuningen, op de nabijgelegen Barbarossastraat, was aanleiding geweest voor de politie om het tweetal te stoppen. Vervolgens gingen de twee er vandoor, in richting van de Oranjesingel. Er was geen sprake van een achtervolging door de politie, die maakte gebruik van de reguliere rijbaan.

Op de kruising met de Berg en Dalseweg botsten de bromfietsers vervolgens op de voetganger. Daarna kwam de bromfiets tegen een auto tot stilstand. De Arnhemmer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Beide jongens op de brommer zijn aangehouden. Omdat ook zij gewond waren geraakt zijn ze naar het ziekenhuis gebracht. Na behandeling zijn ze in hechtenis genomen. Het verkeer werd na het ongeval ter plaatse omgeleid, om politie-onderzoek mogelijk te maken.
http://www.gelderlander.n(...)nde-bromfietsers.ece
pi_76989947
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:

[..]

Hmm ja je laat je wel blind leiden maar je ziet steeds meer van zulke berichten

En vind het hinderen van zo iemand al zwaar ziekelijk dus laat staan dat het erger is als het gemaakt is er is iets gebeurd dat vind ik al genoeg:) Maarja begrijp jou kant ook wel hoor
Het is de manier hoe je het leest inderdaad en het lastige met zulke berichten is dat het enorm gekleurd kan zijn. Vergelijk maar eens nieuwsberichten uit verschillende kranten met elkaar als voorbeeld.
Zoals ik bovenstaande bericht lees is het inderdaad kutgedrag, maar het is denk ik ook de situatie. Die gasten zijn ladderzat (uiteraard geen excuus, laat dat duidelijk zijn) en die vrienden / familie weten misschien niks en zien hun zoon / broertje / weet ik het geboeid en bebloed het ziekenhuis in gaan.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het zo contextafhankelijk is, een bedreiging is al als een van die gasten zegt van 'maak me los of ik doe je wat´.
Top 5 China producten
  maandag 18 januari 2010 @ 23:15:01 #14
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76991817
Ze moeten mensen die hulpverleners lastig vallen keihard neerknuppelen. Geen genade. Het loopt de spuigaten uit en het is tijd dat er met harde hand tegen opgetreden wordt.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 18 januari 2010 @ 23:16:57 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76991900
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is de manier hoe je het leest inderdaad en het lastige met zulke berichten is dat het enorm gekleurd kan zijn. Vergelijk maar eens nieuwsberichten uit verschillende kranten met elkaar als voorbeeld.
Zoals ik bovenstaande bericht lees is het inderdaad kutgedrag, maar het is denk ik ook de situatie. Die gasten zijn ladderzat (uiteraard geen excuus, laat dat duidelijk zijn) en die vrienden / familie weten misschien niks en zien hun zoon / broertje / weet ik het geboeid en bebloed het ziekenhuis in gaan.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het zo contextafhankelijk is, een bedreiging is al als een van die gasten zegt van 'maak me los of ik doe je wat´.
Eens, context is uit dit soort korte berichtjes lastig af te leiden. Maar als je dan leest;
quote:
Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
dan kan ik mij toch niet aan de indruk onttrekken dat het hier om een stel onaangepasten gaat.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76992093
Ik heb ook zo mijn vermoedens inderdaad, alleen de gemiddelde 1streper is nou niet echt bekwaam in de-escalerend werken
Top 5 China producten
pi_76992701
quote:
Het slachtoffer (volgens de tekst in de link een man, maar volgens mij een vrouw wat ook in andere media wordt gemeld) werd op dat moment net de ambulance ingedragen. De wat later bleek gewonde scooterrijder lag in de andere ambulance, zijn bijrijder stond tegen de ambulance geleund met het hoofd naar beneden en duidelijk in verwarring.
Is dit nu hetzelfde bericht?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood
Vreemd. Vooral het dikgedrukte impliceert iets anders dan dit bericht.

Alhoewel die natuurlijk weer niet bij het ziekenhuis aanwezig was. Misschien waren de jongens wel rustig maar de familie niet?
quote:
Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.

Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten. Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt met wat de user zegt en de pers beweert?

De user leek me aardig serieus.

En ik vind een voertuig stelen iets anders dan iemand doodrijden. kan me niet voorstellen dat dit bewust is gebeurd. Lees ik er ook niet uit. Wil die twee dingen dus los zien van elkaar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 23:38:36 #18
230491 Zith
pls tip
pi_76992819
-edit- Nutteloos

[ Bericht 92% gewijzigd door paddy op 18-01-2010 23:39:54 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 18 januari 2010 @ 23:40:47 #19
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76992903
Zelfde bericht ja, blijft een gevalletje van interpretatie en context.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76993632
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Is dit nu hetzelfde bericht?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood

Ja, dat is hetzelfde bericht.
pi_76994015
Blijft alleen de vraag waar die arts in dit verhaal past.
Ik begrijp het niet helemaal.
pi_76994073
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
Blijft alleen de vraag waar die arts in dit verhaal past.
Ik begrijp het niet helemaal.
quote:
De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:07:00 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76994143
Onvoorstelbaar. Daar rij je eerst iemand dood en daarna heb je nog het lef om bedreigingen te uiten ook.

Ik snap het niet .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76994184
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

[..]

Ah, ik had alleen die verpleegkundige gezien.
Hans Anders enzo...
pi_76994213
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, ik had alleen die verpleegkundige gezien.
Hans Anders enzo...
Ik moest het eerst ook 2 keer lezen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')