abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76989291
quote:
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd

NIJMEGEN - De twee jongens die vrijdagavond in Nijmegen met hun scooter een voetganger aanreden op een zebrapad, blijken zich daarna in het Nijmeegse St Radboud Ziekenhuis ook nog eens zeer ernstig misdragen te hebben, dat meldt de regionale krant De Gelderlander.

De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts en verpleegkundige, terwijl die net bezig waren om het leven van de 50-jarige Arnhemmer die op de St. Canisiussingel omver was gereden te redden. Uiteindelijk overleed de man aan zijn zware verwondingen.

Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.

Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten. Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_bedreigd__.html

Tja wat valt er eigenlijk te zeggen behalve dan dat het teringleijers zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:30:25 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989388
2De al net ook al zo iets met ziekenhuis had iemand gepost

Maar jammer ik woon in nijmegen als ik die 2randebielen had gezien.. Jezus dan miss je toch wat in je hoofd word de wereld steeds gekker..
pi_76989394
Hoewel je nog geen ene reet weet van wat er nou gebeurd is verders, en je het vooral zelf invult en waarschijnlijk groter maakt dan wat het is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 januari 2010 @ 22:31:01 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76989418
Opsluiten, die gekken.
Maar ja het zal wel een middagje asiels schoonmaken worden...
  maandag 18 januari 2010 @ 22:32:25 #5
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989511
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:30 schreef rene90 het volgende:
Hoewel je nog geen ene reet weet van wat er nou gebeurd is verders, en je het vooral zelf invult en waarschijnlijk groter maakt dan wat het is.
Meer als dit hoef je toch niet te weten

NIJMEGEN - De twee jongens die vrijdagavond in Nijmegen met hun scooter een voetganger aanreden op een zebrapad, blijken zich daarna in het Nijmeegse St Radboud Ziekenhuis ook nog eens zeer ernstig misdragen te hebben, dat meldt de regionale krant De Gelderlander.
pi_76989534
I'd like to make myself believe.
pi_76989536
quote:
Het maakt ook geen reet uit wat er verder gebeurd is. Je hoort hulpverleners gewoon hun werk te laten doen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_76989537
quote:
Nou
quote:
De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts en verpleegkundige
quote:
Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
Vind je het niet genoeg?
pi_76989609
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef donthate het volgende:

[..]

Meer als dit hoef je toch niet te weten

Het is ook totaal niet zo dat ik voor die jostis ben of iets, alleen wil ik even aanstippen dat mensen zich vaak blind laten leiden door de nieuwsberichten waarin feitelijk weinig / niks in staat.
Top 5 China producten
pi_76989658
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is ook totaal niet zo dat ik voor die jostis ben of iets, alleen wil ik even aanstippen dat mensen zich vaak blind laten leiden door de nieuwsberichten waarin feitelijk weinig / niks in staat.
Er staat genoeg in om mijn conclusies te trekken hoor, wat zou er nog meer in moeten staan? Het staat er toch echt vrij duidelijk.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:35:29 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76989690
quote:

[..]

Hmm ja je laat je wel blind leiden maar je ziet steeds meer van zulke berichten

En vind het hinderen van zo iemand al zwaar ziekelijk dus laat staan dat het erger is als het gemaakt is er is iets gebeurd dat vind ik al genoeg:) Maarja begrijp jou kant ook wel hoor
pi_76989888
quote:
Arhemmer komt om bij aanrijding met vluchtende bromfietsers

NIJMEGEN - Een 50-jarige Arnhemmer is vrijdagavond overleden nadat hij op een zebrapad door twee jongens op een bromfiets was aangereden op de kruising van de Berg en Dalseweg en de St.Canisiussingel in Nijmegen. De jongens probeerden op de scooter, die geen verlichting had, weg te komen voor de politie.

Het ontbreken van de verlichting en het rijgedrag van de 18-jarige uit Nijmegen en 19-jarige uit Beuningen, op de nabijgelegen Barbarossastraat, was aanleiding geweest voor de politie om het tweetal te stoppen. Vervolgens gingen de twee er vandoor, in richting van de Oranjesingel. Er was geen sprake van een achtervolging door de politie, die maakte gebruik van de reguliere rijbaan.

Op de kruising met de Berg en Dalseweg botsten de bromfietsers vervolgens op de voetganger. Daarna kwam de bromfiets tegen een auto tot stilstand. De Arnhemmer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Beide jongens op de brommer zijn aangehouden. Omdat ook zij gewond waren geraakt zijn ze naar het ziekenhuis gebracht. Na behandeling zijn ze in hechtenis genomen. Het verkeer werd na het ongeval ter plaatse omgeleid, om politie-onderzoek mogelijk te maken.
http://www.gelderlander.n(...)nde-bromfietsers.ece
pi_76989947
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:

[..]

Hmm ja je laat je wel blind leiden maar je ziet steeds meer van zulke berichten

En vind het hinderen van zo iemand al zwaar ziekelijk dus laat staan dat het erger is als het gemaakt is er is iets gebeurd dat vind ik al genoeg:) Maarja begrijp jou kant ook wel hoor
Het is de manier hoe je het leest inderdaad en het lastige met zulke berichten is dat het enorm gekleurd kan zijn. Vergelijk maar eens nieuwsberichten uit verschillende kranten met elkaar als voorbeeld.
Zoals ik bovenstaande bericht lees is het inderdaad kutgedrag, maar het is denk ik ook de situatie. Die gasten zijn ladderzat (uiteraard geen excuus, laat dat duidelijk zijn) en die vrienden / familie weten misschien niks en zien hun zoon / broertje / weet ik het geboeid en bebloed het ziekenhuis in gaan.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het zo contextafhankelijk is, een bedreiging is al als een van die gasten zegt van 'maak me los of ik doe je wat´.
Top 5 China producten
  maandag 18 januari 2010 @ 23:15:01 #14
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76991817
Ze moeten mensen die hulpverleners lastig vallen keihard neerknuppelen. Geen genade. Het loopt de spuigaten uit en het is tijd dat er met harde hand tegen opgetreden wordt.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 18 januari 2010 @ 23:16:57 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76991900
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is de manier hoe je het leest inderdaad en het lastige met zulke berichten is dat het enorm gekleurd kan zijn. Vergelijk maar eens nieuwsberichten uit verschillende kranten met elkaar als voorbeeld.
Zoals ik bovenstaande bericht lees is het inderdaad kutgedrag, maar het is denk ik ook de situatie. Die gasten zijn ladderzat (uiteraard geen excuus, laat dat duidelijk zijn) en die vrienden / familie weten misschien niks en zien hun zoon / broertje / weet ik het geboeid en bebloed het ziekenhuis in gaan.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het zo contextafhankelijk is, een bedreiging is al als een van die gasten zegt van 'maak me los of ik doe je wat´.
Eens, context is uit dit soort korte berichtjes lastig af te leiden. Maar als je dan leest;
quote:
Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
dan kan ik mij toch niet aan de indruk onttrekken dat het hier om een stel onaangepasten gaat.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76992093
Ik heb ook zo mijn vermoedens inderdaad, alleen de gemiddelde 1streper is nou niet echt bekwaam in de-escalerend werken
Top 5 China producten
pi_76992701
quote:
Het slachtoffer (volgens de tekst in de link een man, maar volgens mij een vrouw wat ook in andere media wordt gemeld) werd op dat moment net de ambulance ingedragen. De wat later bleek gewonde scooterrijder lag in de andere ambulance, zijn bijrijder stond tegen de ambulance geleund met het hoofd naar beneden en duidelijk in verwarring.
Is dit nu hetzelfde bericht?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood
Vreemd. Vooral het dikgedrukte impliceert iets anders dan dit bericht.

Alhoewel die natuurlijk weer niet bij het ziekenhuis aanwezig was. Misschien waren de jongens wel rustig maar de familie niet?
quote:
Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.

Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten. Bij de ingang van de eerste hulp ontstond onrust nadat een groep van twintig jongeren, onder wie een aantal familieleden, niet werd binnengelaten. Negen politieagenten waren vervolgens nodig om samen met de Dienst Beveiliging van het ziekenhuis de groep buiten te houden.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt met wat de user zegt en de pers beweert?

De user leek me aardig serieus.

En ik vind een voertuig stelen iets anders dan iemand doodrijden. kan me niet voorstellen dat dit bewust is gebeurd. Lees ik er ook niet uit. Wil die twee dingen dus los zien van elkaar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 23:38:36 #18
230491 Zith
pls tip
pi_76992819
-edit- Nutteloos

[ Bericht 92% gewijzigd door paddy op 18-01-2010 23:39:54 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 18 januari 2010 @ 23:40:47 #19
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76992903
Zelfde bericht ja, blijft een gevalletje van interpretatie en context.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76993632
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, dat is hetzelfde bericht.
pi_76994015
Blijft alleen de vraag waar die arts in dit verhaal past.
Ik begrijp het niet helemaal.
pi_76994073
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
Blijft alleen de vraag waar die arts in dit verhaal past.
Ik begrijp het niet helemaal.
quote:
De twee jongens van 18 en 19 jaar oud, bedreigden en beledigden een arts
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:07:00 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76994143
Onvoorstelbaar. Daar rij je eerst iemand dood en daarna heb je nog het lef om bedreigingen te uiten ook.

Ik snap het niet .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76994184
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

[..]

Ah, ik had alleen die verpleegkundige gezien.
Hans Anders enzo...
pi_76994213
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, ik had alleen die verpleegkundige gezien.
Hans Anders enzo...
Ik moest het eerst ook 2 keer lezen hoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:11:52 #26
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76994348
Dat soort zaken flink bestraffen...doodstraf oid..
eens kijken of mensen het dan nog durven

Ok extreem...maar als voorbeeld niet.

Ze hebben tegenwoordig lak aan alles! Waarom?
Teveel drugs in de kop...? Geen opvoeding gehad?
Fikse straffen uitdelen is het beste!
Snollebolt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:29:04 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_76994930
- troll -

[ Bericht 95% gewijzigd door sp3c op 19-01-2010 04:36:29 ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_76998819
Ligt het aan mij dat ik wat paralellen zie met het Lievensberg ziekenhuis in Bergen op Zoom ?
pi_76999000
Tja, het gaat hier helaas over familie van mij. Ben echt ontzettend woedend op die 2 kut gastjes. Misschien stom dat ik dit hier neerzet maar er zijn weinig getuigen, en ik weet dat er een paar mensen op fok dit ongeluk gezien hebben, je weet maar nooit.
All good things are wild and free.
pi_76999081
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat soort zaken flink bestraffen...doodstraf oid..
eens kijken of mensen het dan nog durven

Ok extreem...maar als voorbeeld niet.

Ze hebben tegenwoordig lak aan alles! Waarom?
Teveel drugs in de kop...? Geen opvoeding gehad?
Fikse straffen uitdelen is het beste!
Om ze dan dood te maken gaat misschien iets ver. Kan de staat niet een stuk Siberië kopen en daar een strafkamp inrichten waar dit soort josti's een jaar zich helemaal de tering moeten werken op water en brood? Verder wel met de juiste verzorging, maar gewoon ze zo hard laten werken, zonder enige vorm van verder vermaak, dat ze nog jaren onder de indruk blijven.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:16:32 #31
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76999452
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 19-01-2010 09:54:29 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:23:11 #32
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76999614
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:50 schreef tliciouz het volgende:
Tja, het gaat hier helaas over familie van mij. Ben echt ontzettend woedend op die 2 kut gastjes. Misschien stom dat ik dit hier neerzet maar er zijn weinig getuigen, en ik weet dat er een paar mensen op fok dit ongeluk gezien hebben, je weet maar nooit.
Wat hoop je dan? Dat ze worden vrijgesproken???

pi_76999767
Knieschijven kapot slaan, asociaal kuttuig.
pi_76999858
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:23 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wat hoop je dan? Dat ze worden vrijgesproken???

Ze willen getuigen omdat ze willen weten hoe alles precies in elkaar steekt. Ze worden niet vrijgesproken geloof me.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:34:16 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76999874
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ze willen getuigen omdat ze willen weten hoe alles precies in elkaar steekt. Ze worden niet vrijgesproken geloof me.
Ah, dan begreep ik je verkeerd.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:34:54 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76999887
Zulke mensen zou je hun mensenrechten moeten kunnen afnemen. Voor even dan, gewoon omdat het kan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76999922
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:34 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ah, dan begreep ik je verkeerd.
Ben je nou echt zo achterlijk om te denken dat ik wil dat de jongens worden vrijgesproken die een familielid hebben doodgereden?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:41:28 #38
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77000064
quote:
Je bent familie van het slachtoffer of van die twee pleuristokkies?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:43:14 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77000108
Ik moest het 2 keer lezen:

Maar nu denk ik het toch begrepen te hebben:

Het zijn diegenen die doorreden bij een politiecontrole (vanwege strafblad en gevangenisstraf) en daarbij iemand zwaar verwondden die de stennis maakten bij het ziekenhuis! Het is echt zo.

Het waarom begrijp ik nog steeds niet helemaal. Je zou toch verwachten dat je jezelf kapotschaamt als je zoiets doet en zeker niet naar het ziekenhuis gaat om de artsen te verhinderen dat ze hun werk doen! En dan nog je werkeloze pauperfamilie en vrienden bellen om te komen assisteren!

Wat ik ook raar vind (ondanks dat ik al veel gewend ben in dit land) is dat een voortvluchtige crimineel iemand omverkan rijden en vervolgens in alle vrijheid naar het ziekenhuis kan gaan om aldaar de artsen die het leven van het slachtoffer proberen te redden te gaan hinderen met je roedel familieleden. Waarom wordt zo iemand niet aangehouden?
The End Times are wild
pi_77000115
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bent familie van het slachtoffer of van die twee pleuristokkies?
Van het slachtoffer.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:59:12 #41
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77000493
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:43 schreef LXIV het volgende:
Ik moest het 2 keer lezen:

Maar nu denk ik het toch begrepen te hebben:

Het zijn diegenen die doorreden bij een politiecontrole (vanwege strafblad en gevangenisstraf) en daarbij iemand zwaar verwondden die de stennis maakten bij het ziekenhuis! Het is echt zo.

Het waarom begrijp ik nog steeds niet helemaal. Je zou toch verwachten dat je jezelf kapotschaamt als je zoiets doet en zeker niet naar het ziekenhuis gaat om de artsen te verhinderen dat ze hun werk doen! En dan nog je werkeloze pauperfamilie en vrienden bellen om te komen assisteren!

Wat ik ook raar vind (ondanks dat ik al veel gewend ben in dit land) is dat een voortvluchtige crimineel iemand omverkan rijden en vervolgens in alle vrijheid naar het ziekenhuis kan gaan om aldaar de artsen die het leven van het slachtoffer proberen te redden te gaan hinderen met je roedel familieleden. Waarom wordt zo iemand niet aangehouden?
Ze zijn aangehouden, maar hadden ook medische behandeling nodig. Ze waren daar onder begeleiding van twee agenten.

Wat ik dan niet snap, is dat ze niet gewoon naar de EHBO van het CWZ zijn gegaan, dat ligt 3 km verder. Dan voorkom je in elk geval dat dader en slachtoffer elkaar tegenkomen. .
Zerg schreef:
pi_77000520
Ook weer heerlijke reactie van een van de "vrienden" van deze scooterklootzakjes:
quote:
Weet je wat ik niet snap?
De dood straf, Als zer er met 5 jaar vanaf komen dan?
Jaa wat dan? Denken jullie dat deze 2 jongens dit voor de lol hebben gedaan!
Het waren 2 goede vrienden van me!
Dus kom niet met je Ja hun dit hun dat, Tegenwoordig moet je hier je gezicht blanco sminken, en op een boederij met kippen gaan wonen! dan word je pas gerespecteerd!
Waar gaat dit toch naar toe? Zal de fout niet een groot deel bij de Politie liggen?
2 jongens opjagen op een scooter, Waarom hebben ze een kenteken achter op? stuur de boete naar hun huis, en dit ongeluk was niet gebeurd!!!!!!

Maarja tegenwoordig moet je eerst een mes tussen je ribben hebben, wilt de politie komen! of je zal een afspraak moeten maken om aangifte te komen doen!

Deze maatschappij word veel te erg! & ik vind niet dat je zulke erge dingen hier op moeten zetten! Ik denk echt niet dat deze jongens express even iemand dood rijden!
Zo zijn ze helemaal niet, maar ik zeg je wel, Als de politie t netjes hadden afgehandeld was dit heel anders afgelopen!

& omdat het buitenlanders waren, zal het verhaal zometeen wel nog erger worden!

Free M
Kroes - 17-01-2010 | 19:40
pi_77000566
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef FreedonNadd het volgende:
Ook weer heerlijke reactie van een van de "vrienden" van deze scooterklootzakjes:
[..]

Waar heb je die reactie vandaan?
pi_77000602
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:02 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Waar heb je die reactie vandaan?
Stond bij de Gelderlander onder het artikel. Al vraag ik me af of die website straks niet plat ligt dankzij geenstijl en haar bezoekers.

http://www.gelderlander.n(...)atale-aanrijding.ece
pi_77000639
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]

Hij vergeet dat 1 van zijn vrienden nog 2 jaar moest zitten en er daarvoor vandoor ging
pi_77000721
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij vergeet dat 1 van zijn vrienden nog 2 jaar moest zitten en er daarvoor vandoor ging
Kunnen ze toch ook de boete en een afspraak om in de gevangenis te verschijnen versturen via de post? Zal de reactie wel weer zijn van deze "vriend". Nee hoor waren goede jongens.
pi_77000801
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Stond bij de Gelderlander onder het artikel. Al vraag ik me af of die website straks niet plat ligt dankzij geenstijl en haar bezoekers.

http://www.gelderlander.n(...)atale-aanrijding.ece
Dank je. Kan er nog steeds niet over uit. Dat 2 van die kutjochies die hun hele jeugd sowieso al aan het vergallen zijn iemand moeten pakken die er echt iets van probeerde te maken. Hij had net een huisje gekocht hier bij mij in Arnhem.
pi_77000842
quote:
Nee, niet stom. Moedig
En we hebben een exclusieve nieuwsbron na de verwarrende nieuwsberichten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:15:03 #49
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77000906
Dat het medisch personeel geen aangifte wil doen, snap ik nog wel. Geen tijd voor, waan van de dag, blik vooruit en kop d'r veur. Misschien niet handig, maar goed. Wat ik niet begrijp is dat er op zo'n moment geen stoere smeris beschikbaar is, of een hele kluit daarvan, die er nietsontziend en wetshandhavend op inhakt. Gewoon, korte metten maken met dit soort holeberengeboerte.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:18:42 #50
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77001009
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:15 schreef Ringo het volgende:
Dat het medisch personeel geen aangifte wil doen, snap ik nog wel. Geen tijd voor, waan van de dag, blik vooruit en kop d'r veur. Misschien niet handig, maar goed. Wat ik niet begrijp is dat er op zo'n moment geen stoere smeris beschikbaar is, of een hele kluit daarvan, die er nietsontziend en wetshandhavend op inhakt. Gewoon, korte metten maken met dit soort holeberengeboerte.
Wat ik niet snap is dat die agenten überhaupt het IQ van een visstick hebben en met die knakkers naar dezelfde EHBO gaan als waar het slachtoffer ligt, als er drie km verderop nog een EHBO is van een ander ziekenhuis . En wat ik ook niet snap, is dat die omhooggevallen, machtswelluste éénstrepers zo goed zijn in parkeer- en ID-bonnen schrijven, maar dat ze op zo'n moment inderdaad niet keihard optreden en dit vól de kop in drukken. Arrestantenbus laten komen en afvoeren die handel.
Zerg schreef:
pi_77001021
http://www.gelderlander.n(...)ten-laste-gelegd.ece

De aanklacht wordt doodslag. Terecht.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_77001060
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat die agenten überhaupt het IQ van een visstick hebben en met die knakkers naar dezelfde EHBO gaan als waar het slachtoffer ligt, als er drie km verderop nog een EHBO is van een ander ziekenhuis . En wat ik ook niet snap, is dat die omhooggevallen, machtswelluste éénstrepers zo goed zijn in parkeer- en ID-bonnen schrijven, maar dat ze op zo'n moment inderdaad niet keihard optreden en dit vól de kop in drukken. Arrestantenbus laten komen en afvoeren die handel.
Dat dus. Zijn toch sowieso malloten als je het slachtoffer en de daders bij elkaar in de buurt laten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:21:18 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77001077
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die kunnen ze toch ook wel thuis op komen halen ipv. hem achterna te zitten op zijn scooter! Het is allemaal de schuld van iedereen behalve de daders! Jeweettoch!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77001100
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef CartWOman het volgende:

En terecht idd. Minder dan 20 jaar is een farce.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:23:41 #55
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77001145
En als je hier wat tegen wilt doen ben je een vuile rechtse populist Ja jongens, we leven in een fijn land momenteel
I am not impressed by your performance
pi_77001147
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef CartWOman het volgende:

Ja klopt. Ik wist het al. En ergste van allemaal is dat ik de jongens nog ken.
pi_77001297
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Bah... sterkte!

Geen licht, geen helm, geen kenteken, met vol gas over de stoep.... Hier is geen enkel excuus voor te verzinnen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 januari 2010 @ 10:30:51 #58
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_77001386
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef rene90 het volgende:
Die gasten zijn ladderzat
Waar lees jij dat?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:31:06 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77001392
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De meeste agenten zijn veel te bang om over de schreef te gaan, hun boekje te buiten. Resultaat van decennialang de-politie-is-liev-beleidsmakerij. Je kan het ze haast niet kwalijk nemen; de politie is afgegleden naar een soort van geüniformeerde welzijnsclub.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:32:22 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77001450
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Klopt het dat ze jarenlang structureel zijn gediscrimineerd vanwege hun absurd grote piemels?
pi_77001466
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Bah... sterkte!

Geen licht, geen helm, geen kenteken, met vol gas over de stoep.... Hier is geen enkel excuus voor te verzinnen.
Jawel, het zijn wellicht schizofrene nazaten van Barbaren.
pi_77001602
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Klopt het dat ze jarenlang structureel zijn gediscrimineerd vanwege hun absurd grote piemels?
Omdat er dan weer die discussie over buitenlanders gevoerd kan worden?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:36:36 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77001624
waarom koesteren de jongens überhaupt wrok tegen iemand die ze net op het zebrapad hebben doodgereden? dus waarom zouden ze naar verschillende ziekenhuizen gebracht moeten worden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:40:03 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77001741
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Omdat er dan weer die discussie over buitenlanders gevoerd kan worden?
Die discussie zijn we inmiddels wel voorbij. Maar allicht mag je deze vraag aan jou voorbij laten gaan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:41:12 #65
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77001777
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom koesteren de jongens überhaupt wrok tegen iemand die ze net op het zebrapad hebben doodgereden? dus waarom zouden ze naar verschillende ziekenhuizen gebracht moeten worden?
Redeneer eens vanuit familie van het slachtoffer.

Wat moeten die er van denken als hun familielid op sterven ligt terwijl tien meter verderop de daders zitten? Dat lijkt me an sich al niet prettig omdat je vanuit je emotie hun kop er wel af kan trekken. En als ze dan vervolgens ook nog het lef hebben om er lichtzinnig over te denken, familie op te bellen en stampij te maken, dan lijkt het me dat je als familie door het lint gaat. Daarom dus.
Zerg schreef:
pi_77002202
quote:

[..]

ik denk ook dat die arts en verpleegkundige in een tshirt liepen van "wilders is onze held" en dat ze een koran voor de neus van die knaapjes kapot scheurden...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:09:29 #67
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_77002898
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Vreemd. Vooral het dikgedrukte impliceert iets anders dan dit bericht.
Het is inderdaad hetzelfde bericht. Ik was kort na het incident ter plaatse en heb beschreven wat ik daar zag. Dat zag er niet uit als twee jongens die zich ernstig aan het verzetten waren. Eentje lag dus op de brancard in de ambulance en de ander stond daar tegenaan geleund. Degene in de wagen werd door de lokale snackbarhouder geïndentificeerd als 'Mo'. De problemen zullen inderdaad zijn ontstaan in het ziekenhuis nadat allerhande vrienden en familie kwamen opdagen.

Ik schrik er wel van dat zo'n jongen gewoon nog twee jaar straf moet uitzitten. Toen ik daar stond was nog niet duidelijk wat er precies gebeurd is, maar ik mag toch hopen dat deze twee jongens een forse straf krijgen. Het slachtoffer zou bij het cultureel centrum Lux hebben gewerkt hoorde ik.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_77002984
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef rene90 het volgende:
Ik heb ook zo mijn vermoedens inderdaad, alleen de gemiddelde 1streper is nou niet echt bekwaam in de-escalerend werken
Ach gut ja dat is het, het ligt niet aan die capuchon klootzakjes maar aan de dienders.......
Demm hoe eeuwig kan je naar je navel staren.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_77003011
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Het is inderdaad hetzelfde bericht. Ik was kort na het incident ter plaatse en heb beschreven wat ik daar zag. Dat zag er niet uit als twee jongens die zich ernstig aan het verzetten waren. Eentje lag dus op de brancard in de ambulance en de ander stond daar tegenaan geleund. Degene in de wagen werd door de lokale snackbarhouder geïndentificeerd als 'Mo'. De problemen zullen inderdaad zijn ontstaan in het ziekenhuis nadat allerhande vrienden en familie kwamen opdagen.

Ik schrik er wel van dat zo'n jongen gewoon nog twee jaar straf moet uitzitten. Toen ik daar stond was nog niet duidelijk wat er precies gebeurd is, maar ik mag toch hopen dat deze twee jongens een forse straf krijgen. Het slachtoffer zou bij het cultureel centrum Lux hebben gewerkt hoorde ik.
Jammer dat je niet meer reageerde op mijn PM. En een van de jongens heet inderdaad Mo. Natuurlijk de afkorting van. Mario werkte inderdaad in Lux in Nijmegen, en had net een nieuw huis gekocht in Arnhem.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:13:47 #70
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77003053
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Onvoorstelbaar. Daar rij je eerst iemand dood en daarna heb je nog het lef om bedreigingen te uiten ook.

Ik snap het niet .
Verdiep je eens in andermans cultuur. Integreren moet van twee kanten komen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_77003113
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

" " Je maakt een grapje hoop ik?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:16:27 #72
79262 Dwersdriever
pi_77003155
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jammer dat je niet meer reageerde op mijn PM. En een van de jongens heet inderdaad Mo. Natuurlijk de afkorting van. Mario werkte inderdaad in Lux in Nijmegen, en had net een nieuw huis gekocht in Arnhem.
Sorry, had je PM niet gezien. Heb nog nooit eerder een boodschap gehad op Fok. Heb je intussen een antwoord gestuurd.
We Came A Long Time Ago
pi_77003303
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef rene90 het volgende:
Welja, het is de schuld van de politie
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:23:36 #74
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77003463
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik weet best wat van andere culturen en de plek van criminaliteit. Maar leg mij eens uit in welke culturen het dan wel gepast is om te vluchten voor de politie terwijl je nog celstraf open hebt staan om die celstraf plus een nieuwe boete te ontlopen, daarbij een onschuldige voorbijganger dood te rijden, en vervolgens je familie erbij te halen om in het ziekenhuis artsen te bedreigen?

Want dat stukje betreffende culturele ontwikkeling en het integratievraagstuk heb ik kennelijk in jouw ogen gemist?

edit: ik zie nu pas de PI, het moet gewoon een grap zijn .
Zerg schreef:
pi_77003653
Weerzinwekkend. Het is te hopen dat die twee jongens extra zwaar bestraft kunnen worden. In elk geval kun je ze dood door schuld ten laste leggen, verder hebben ze bevelen van de politie genegeerd en agressief gedrag getoond tegen hulpverleners.

Verder is het te hopen dat ook het groepje agressievelingen dat buiten stond, op de één of andere manier kan worden aangepakt wegens ordeverstoring. Laat de politie de gemaakte kosten maar 1op 1 verhalen op die familieleden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 11:28:46 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:35:06 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77003913
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Redeneer eens vanuit familie van het slachtoffer.

Wat moeten die er van denken als hun familielid op sterven ligt terwijl tien meter verderop de daders zitten? Dat lijkt me an sich al niet prettig omdat je vanuit je emotie hun kop er wel af kan trekken. En als ze dan vervolgens ook nog het lef hebben om er lichtzinnig over te denken, familie op te bellen en stampij te maken, dan lijkt het me dat je als familie door het lint gaat. Daarom dus.
vanuit dat oogpunt begrijp ik het. maar dat was toch helemaal niet waarom het zo uit de hand gelopen is? het was toch juist familie en vrienden van de daders die door het lint gingen. of heb ik verkeerd gelezen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:36:01 #77
79262 Dwersdriever
pi_77003950
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik weet best wat van andere culturen en de plek van criminaliteit. Maar leg mij eens uit in welke culturen het dan wel gepast is om te vluchten voor de politie terwijl je nog celstraf open hebt staan om die celstraf plus een nieuwe boete te ontlopen, daarbij een onschuldige voorbijganger dood te rijden, en vervolgens je familie erbij te halen om in het ziekenhuis artsen te bedreigen?
Het past in de cultuur waarbij mensen geen eigen verantwoordelijkheid meer kennen, maar bij alles wat er gebeurt naar anderen wijzen. Je ziet het in de reacties ook weer terugkomen, als de politie de jongens niet had aangehouden, was er niks gebeurd. Maar als de politie al geen onverzekerde scooters die zonder licht of kenteken rondrijden, mogen aanhouden...

Het is wachten op de aanpassing van de hyves-profielen van allerhande vrienden en kennissen van de daders met 'Free....' en de nodige verwijzingen naar onrechtvaardig optreden van de politie, vermeend racisme en het onrecht dat deze twee jongens is aangedaan. Het zijn gewetenloze mensen zonder moreel of moraal. En daar word ik heel droevig van.
We Came A Long Time Ago
pi_77003956
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vanuit dat oogpunt begrijp ik het. maar dat was toch helemaal niet waarom het zo uit de hand gelopen is? het was toch juist familie en vrienden van de daders die door het lint gingen. of heb ik verkeerd gelezen.
Klopt.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:36:38 #79
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77003982
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vanuit dat oogpunt begrijp ik het. maar dat was toch helemaal niet waarom het zo uit de hand gelopen is? het waren toch juist familie en vrienden van de daders die door het lint gingen. of heb ik verkeerd gelezen.
Klopt, dat was achteraf zo. Maar het lijkt me überhaupt niet wenselijk voor beide partijen om bij elkaar in hetzelfde ziekenhuis te zijn, tenzij het niet anders kan. Dus los van wat nu de gevolgen waren, zou het sowieso mijn voorkeur hebben om in dit geval verschillende EHBO's te gebruiken.
Zerg schreef:
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:41:04 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77004160
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt, dat was achteraf zo. Maar het lijkt me überhaupt niet wenselijk voor beide partijen om bij elkaar in hetzelfde ziekenhuis te zijn, tenzij het niet anders kan. Dus los van wat nu de gevolgen waren, zou het sowieso mijn voorkeur hebben om in dit geval verschillende EHBO's te gebruiken.
ja. whatever. blijft mijn vraag waarom die inboorlingen zo agressief deden nadat ze iemand dood hadden gereden. ik kan daar met de beste wil van de wereld niet bij. ik vind jouw hele ehbo-discussie onnodig en riekt naar downplayen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:41:04 #81
116015 SicSicSics
pi_77004163
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jawel, het zijn wellicht schizofrene nazaten van Barbaren.
Zijn we dat niet allemaal?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:44:29 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77004307
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. whatever. blijft mijn vraag waarom die inboorlingen zo agressief deden nadat ze iemand dood hadden gereden. ik kan daar met de beste wil van de wereld niet bij. ik vind jouw hele ehbo-discussie onnodig en riekt naar downplayen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het volstrekt met je eens dat ik die agressiviteit niet vind kunnen, ik heb me er eerder in dit topic enorm over verbaasd. Zie hier: Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd

Punt is echter, dat ik ook vind dat de politie niet handig gehandeld heeft. Maar dat doet niks af aan het gedrag van die rifapen, dat gewoon bij de beesten af is.
Zerg schreef:
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:44:42 #83
79262 Dwersdriever
pi_77004317
Dit is de reconstructie van De Gelderlander
quote:
- Rond 23.00 uur krijgen twee surveillerende agenten een scooter in het vizier die vanaf de Reinaldstraat de Barbarossastraat oprijdt (zijkant Belvoir Hotel).

-Er zitten twee jongemannen op de scooter zonder helm, verlichting en kentekenplaat.

-De jongen achterop kijkt achterom naar de politie, die het tweetal wil aanspreken.

-De bestuurder zet vervolgens het gas vol open en rijdt heel hard het trottoir op aan rechterzijde van de Graadt van Roggenstraat.

-De scooter snelt linksaf het Keizer Traianusplein op richting St. Canisiussingel: tegen het verkeer in. Daar rijden ze op de rijbaan (niet de ventweg) stadinwaards.

-De twee agenten zetten niet de achtervolging in, maar zien de scooter nog wel wegrijden in de richting van de St. Canisiussingel.

-Als de agenten op de Canisiussingel komen, moeten ze wachten voor rood licht op de kruising met de Van der Brugghenstraat. Twee rijen auto's blokkeren het zicht.

-De agenten zien mensen de kruising oprennen en ontdekken dat de scooter een voetganger heeft aangereden. Die blijkt zwaar gewond; de man overlijdt later.
We Came A Long Time Ago
pi_77004443
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef Dwersdriever het volgende:
Het past in de cultuur waarbij mensen geen eigen verantwoordelijkheid meer kennen, maar bij alles wat er gebeurt naar anderen wijzen. Je ziet het in de reacties ook weer terugkomen, als de politie de jongens niet had aangehouden, was er niks gebeurd. Maar als de politie al geen onverzekerde scooters die zonder licht of kenteken rondrijden, mogen aanhouden...

Het is wachten op de aanpassing van de hyves-profielen van allerhande vrienden en kennissen van de daders met 'Free....' en de nodige verwijzingen naar onrechtvaardig optreden van de politie, vermeend racisme en het onrecht dat deze twee jongens is aangedaan. Het zijn gewetenloze mensen zonder moreel of moraal. En daar word ik heel droevig van.
Volledig mee eens. En de enige manier om hier wat aan te doen, is veel hardere handhaving en zwaardere straffen, zowel celstraffen als geldboetes, voor mensen die zich misdragen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:55:31 #85
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_77004731
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. whatever. blijft mijn vraag waarom die inboorlingen zo agressief deden nadat ze iemand dood hadden gereden.
het waren toch juist geen autochtonen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:07:31 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77005142
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

het waren toch juist geen autochtonen?
lees inboorling als barbaar.
pi_77005425
Maar goed dat er vandaag geen verkiezingen zijn, anders had ik uit kwaadheid PVV gestemd.
pi_77005756
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef JohnLocke het volgende:
Maar goed dat er vandaag geen verkiezingen zijn, anders had ik uit kwaadheid PVV gestemd.
Maak je geen zorgen dit soort berichten zullen niet afnemen want wij boze westerlingen haten namelijk mensen met een kleurtje al dan niet met een heilig boekje in de hand.... toch !?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_77005820
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef JohnLocke het volgende:
angst en woede zijn slechte raadgevers...

Van mij mag dat schorem heel lang achter de tralies verdwijnen. Uitspattingen als deze lijken wel een nieuwe tijds ziekte. De familie die het ziekenhuis op stelten heeft gezet ook vervolgen wegens bedreiging van de openbare orde/bedreiging en wat ze maar verzinnen kunnen. Dergelijk gedrag moet met wortel en tak worden uitgeroeid.
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:01:46 #90
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77006951
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ze zijn aangehouden, maar hadden ook medische behandeling nodig. Ze waren daar onder begeleiding van twee agenten.

Wat ik dan niet snap, is dat ze niet gewoon naar de EHBO van het CWZ zijn gegaan, dat ligt 3 km verder. Dan voorkom je in elk geval dat dader en slachtoffer elkaar tegenkomen. .
Als het nou om een langlopend familieconflict, buurtvete of iets dergelijks gaat geef ik je gelijk. Maar die jongens en overleden man kenden elkaar niet. 2 idioten slaan op de vlucht op de politie en rijden iemand dood, wat hebben ze dan nog voor een recht om een beetje stennis te gaan schoppen? Ze mogen blij zijn dat ze eerst nog zelf netjes medisch behandeld worden ipv meteen de cel in gesmeten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:08:36 #91
79262 Dwersdriever
pi_77007168
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Zero2Nine het volgende:
2 idioten slaan op de vlucht op de politie en rijden iemand dood, wat hebben ze dan nog voor een recht om een beetje stennis te gaan schoppen? Ze mogen blij zijn dat ze eerst nog zelf netjes medisch behandeld worden ipv meteen de cel in gesmeten.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom ze in eerste instantie op de vlucht sloegen voor de politie. Een van die jongens had nog een celstraf open staan en de ander zal wel gevreesd hebben voor wat er nu gaat komen. Mijn speculatie is dan ook dat het een poging tot ontsnapping/ontzetting was. Een chaos scheppen en er dan vandoor gaan.
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:16:04 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77007431
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:25 schreef incident het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen dit soort berichten zullen niet afnemen want wij boze westerlingen haten namelijk mensen met een kleurtje al dan niet met een heilig boekje in de hand.... toch !?
begrijp ik je goed? jij wilt de onvrede gooien op discriminatie of racisme?
pi_77008028
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

begrijp ik je goed? jij wilt de onvrede gooien op discriminatie of racisme?
Was uitermate sarcastisch bedoelt komt niet helemaal over merk ik....
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:48 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77008119
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:32 schreef incident het volgende:

[..]

Was uitermate sarcastisch bedoelt komt niet helemaal over merk ik....
nee, was niet duidelijk. gelukkig dat ik het vragend stelde.
pi_77008249
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Als het nou om een langlopend familieconflict, buurtvete of iets dergelijks gaat geef ik je gelijk. Maar die jongens en overleden man kenden elkaar niet. 2 idioten slaan op de vlucht op de politie en rijden iemand dood, wat hebben ze dan nog voor een recht om een beetje stennis te gaan schoppen? Ze mogen blij zijn dat ze eerst nog zelf netjes medisch behandeld worden ipv meteen de cel in gesmeten.
Dat dus.
Straks is dit het zoveelste 'incident' wat bijgeschreven kan worden en waar door de politiek niet eens meer op gereageerd wordt.
Moedeloos en kwaad wordt je er van.
pi_77009388
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

Dat dus.
Straks is dit het zoveelste 'incident' wat bijgeschreven kan worden en waar door de politiek niet eens meer op gereageerd wordt.
Moedeloos en kwaad wordt je er van.
Sjah... op wie moet je stemmen als je een hekel hebt aan Wilders en Verdonk, maar je wel graag ziet dat de straffen hoger komen te liggen, en er een wet komt die het mogelijk maakt om in dit soort gevallen een dubbele nationaliteit af te pakken?

De PvdA? GroenLinks?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:20:28 #97
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77009663
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef fratsman het volgende:

[..]

" " Je maakt een grapje hoop ik?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:20:58 #98
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77009690
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Sjah... op wie moet je stemmen als je een hekel hebt aan Wilders en Verdonk, maar je wel graag ziet dat de straffen hoger komen te liggen, en er een wet komt die het mogelijk maakt om in dit soort gevallen een dubbele nationaliteit af te pakken?

De PvdA? GroenLinks?
Op die partijen moet je alleen stemmen als je het land de afgrond in wil helpen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:21:47 #99
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77009724
quote:

[..]

De PvdA? GroenLinks?
Dat vraag ik me ook af.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77009875
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
Wat dat betreft lopen de gevestigde partijen echt heel veel stemmen mis... het enge is dat Wilders een realistische optie is geworden wat betreft het aanpakken van criminaliteit.

--- Cameron Hodge ---
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:23 #101
862 Arcee
Look closer
pi_77010722
Onvoorstelbaar weer.

Benieuwd naar de straf.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:43 #102
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77010736
quote:

[..]

De PvdA? GroenLinks?
Precies wat ik denk idd! Ik vind die Wilders met z'n Islam kul echt mijn stem niet waard, laat staan Verdonk . Maar de rest van de partijen is gewoon weer te slap. Ben daar ook weleens echt klaar mee. VVD?

Buiten dat snap ik eigenlijk ook niet dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat dit om een betreurend 'incident' gaat, of om een trieste samenloop van omstandigheden. Doe eens je ogen open! Het valt me nog mee dat de NOS hier melding van maakt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:51:44 #103
79262 Dwersdriever
pi_77010781
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:25 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Wat dat betreft lopen de gevestigde partijen echt heel veel stemmen mis... het enge is dat Wilders een realistische optie is geworden wat betreft het aanpakken van criminaliteit.

Geert Wilders zal voor mij nooit een optie worden, maar het lijkt er inderdaad op dat een compromisloze aanpak van hufterigheid in alle geledingen van de maatschappij eigenlijk bij geen enkele partij een speerpunt lijkt te zijn. Het worden zo volgend jaar weer verkiezingen waarin het kiezen is tussen de lamme en de blinde.
We Came A Long Time Ago
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:57:10 #104
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77010962
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Geert Wilders zal voor mij nooit een optie worden, maar het lijkt er inderdaad op dat een compromisloze aanpak van hufterigheid in alle geledingen van de maatschappij eigenlijk bij geen enkele partij een speerpunt lijkt te zijn. Het worden zo volgend jaar weer verkiezingen waarin het kiezen is tussen de lamme en de blinde.
Precies. Maar denk dat er een hele hoop mensen (die niet verder kijken dan hun neus lang is...) wel blindelings op Wilders gaat stemmen, puur omdat hij de enige is die uitkraamt hier wat aan te doen. En daarnaast kunnen er ook nog weleens een hele hoop proteststemmen naar Wilders gaan. Niemand weet nog op welke partij hij moet stemmen. Men is ontevreden. Dus dan maar Wilders, want dat is misschien de enige hoop op daadwerkelijke verandering en aanpak.

't Zou mij benieuwen...
pi_77010987
Wilders lacht zich de ballen uit zijn broek, dit soort nieuwsberichten betekent +2 voor de PVV bij de verkiezingen.
pi_77012135
Bron: Telegraaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77012453
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:31 schreef DeParo het volgende:
Bron: Telegraaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och hemel, dat zal het zijn.....
pi_77013030
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef incident het volgende:

[..]

Och hemel, dat zal het zijn.....

Dit soort randnieuws is leuk voor het landelijke dagblad van de PVV, meer niet, NSB-krantje de Telegraaf.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 15:58:48 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_77013087
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit soort randnieuws is leuk voor het landelijke dagblad van de PVV, meer niet, NSB-krantje de Telegraaf.
Randnieuws?
pi_77013162
Ja Randnieuws, als dit soort nieuws in de Telegraaf komt, weet je ten eerste dat het altijd zwaar overdreven is en ten tweede dat het waarschijnlijk geen blanke blonde kindertjes zijn.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:06:18 #111
8781 crew  Frutsel
pi_77013394
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
Ja Randnieuws, als dit soort nieuws in de Telegraaf komt, weet je ten eerste dat het altijd zwaar overdreven is en ten tweede dat het waarschijnlijk geen blanke blonde kindertjes zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-ziekenhuis.dhtml

het AD en Gelderlander maken er ook melding van. Maar ja, randnieuws dat er een dode valt?
Het zal wel
pi_77013466
quote:

Waarom zou je in godsnaam de dood van een mens zo bagataliseren en wegcijferen omdat het in een krant staat waar jij je niet in kan vinden? De bedreiging van artsen is dus ook geen probleem, want als het in de Telegraaf staat dan is het geen zaak om je druk over te maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 19-01-2010 16:09:19 ]
--- Cameron Hodge ---
pi_77013478
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
dus het is niet gebeurd?
artsen liegen?
pi_77013498
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-ziekenhuis.dhtml

het AD en Gelderlander maken er ook melding van. Maar ja, randnieuws dat er een dode valt?
Het zal wel
Joh laat hem. Vroeger heeft zijn moeder hem als baby laten vallen op zijn hoofd denk.
pi_77013500
Het slachtoffer natuurlijk niet, maar zelfs dat, zou normaliter alleen een regionaal nieuwsstukje halen.
Dit is gewoon pulp.
pi_77013510
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Joh laat hem. Vroeger heeft zijn moeder hem als baby laten vallen op zijn hoofd denk.
Jeugdtrauma ????
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:13:27 #117
116015 SicSicSics
pi_77013694
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef DeParo het volgende:
Het slachtoffer natuurlijk niet, maar zelfs dat, zou normaliter alleen een regionaal nieuwsstukje halen.
Dit is gewoon pulp.
Over het algemeen wordt een verkeersdode niet opgenomen in het landelijke nieuws, tenzij er een afwijkende/ verergerende factor aanwezig is.

Zoals:
- Het was een kind.
- De dader is doorgereden.
- De dader werd achtervolgt door de politie.
- Er was alcohol in het spel.
- etc.
- etc.
Fine, fuck you then!
pi_77013799
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Over het algemeen wordt een verkeersdode niet opgenomen in het landelijke nieuws, tenzij er een afwijkende/ verergerende factor aanwezig is.

Zoals:
- Het was een kind.
- De dader is doorgereden.
- De dader werd achtervolgt door de politie.
- Er was alcohol in het spel.
- etc.
- etc.
Daarom, nogmaals, welke krant heeft het hier op deze manier gezet.
De Telegraaf.
De Gelderlander is normaal omdat het waarschijnlijk in deze regio is gebeurd.
Maar nogmaals, de Telegraaf is een en al overdrijvingen, daar haalt zelfs een gestolen vaas de voorpagina als je maar zielig genoeg kijkt en zegt dat een volger van de Profeet Mohammed het heeft gedaan.
pi_77013844
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:

De Telegraaf.
De Gelderlander is normaal omdat het waarschijnlijk in deze regio is gebeurd.
Maar nogmaals, de Telegraaf is een en al overdrijvingen, daar haalt zelfs een gestolen vaas de voorpagina als je maar zielig genoeg kijkt en zegt dat een volger van de Profeet Mohammed het heeft gedaan.
Het AD bericht er ook over... verder ben je een troll /ignore
--- Cameron Hodge ---
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:18:16 #120
8781 crew  Frutsel
pi_77013909
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Telegraaf.
waar gaat het nou over? Over de OP? Wat staat daar op zijn Telegraafs dan?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:19:45 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_77013983
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef DeParo het volgende:
Dit is gewoon pulp.
Nee, het is geen pulp, het is de stuitende waarheid.
Vreemd dat jij liever een krant de schuld geeft dan het gedrag van die jongens en familie te veroordelen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:20:27 #122
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77014013
quote:

[..]

Dude:

Nu: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Nos: Ziekenhuis overweegt aangifte na bedreiging
RTL: Jongens bedreigen ziekenhuisartsen
Elsevier: Jongens bedreigen arts na doodrijden voetganger
Nederlands Dagblad: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Omroep Gelderland: Arts en verpleegkundige bedreigd
De Gelderlander: Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
De Pers: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
AD: Opnieuw arts bedreigd in ziekenhuis

Etc, etc.

Absoluut een nieuwswaardige gebeurtenis natuurlijk! Het enige wat mij opvalt is dat Elsevier de enige is die in de kop spreekt over het voorafgaand doodrijden van een voetganger.
Overigens ben ik het wel eens met je opmerkingen over het vaak kansloze nieuws van de telegraaf, maar in dit geval vind ik het niet meer dan normaal dat er melding van gemaakt wordt in elke krant.
pi_77014037
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jeugdtrauma ????
Ow, hebben ze dat vastgesteld bij je. Kut om te horen. Verklaart wel een hoop van je posts, das waar.
pi_77014078
Negeer DeParo S.V.P., niemand is gebaat bij een troll die de discussie probeert te ondermijnen.
--- Cameron Hodge ---
pi_77014165
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
Negeer DeParo S.V.P., niemand is gebaat bij een troll die de discussie probeert te ondermijnen.
True, true. De post boven ons met alle nieuwsbronnen haalt zijn standpunt ook keihard onderuit, dus dat scheelt.
pi_77015908
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dude:

Nu: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Nos: Ziekenhuis overweegt aangifte na bedreiging
RTL: Jongens bedreigen ziekenhuisartsen
Nederlands Dagblad: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Omroep Gelderland: Arts en verpleegkundige bedreigd
De Gelderlander: Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
De Pers: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
AD: Opnieuw arts bedreigd in ziekenhuis

Etc, etc.

Absoluut een nieuwswaardige gebeurtenis natuurlijk! Het enige wat mij opvalt is dat Elsevier de enige is die in de kop spreekt over het voorafgaand doodrijden van een voetganger.
Overigens ben ik het wel eens met je opmerkingen over het vaak kansloze nieuws van de telegraaf, maar in dit geval vind ik het niet meer dan normaal dat er melding van gemaakt wordt in elke krant.
Inderdaad, ze nemen het allemaal van elkaar over, nogmaals pulp.
Waarom, omdat de Telegraaf heeft bewezen dat de gemiddelde Nederlander, dat interesseert.
De Telegraaf schrijft ook voor de lezer die niet gewend is te lezen.
Dat is hun doelgroep, dus tja, als je je daarover aangesproken blijft voelen, of het komt omdat je ouders je hebben laten vallen (zie hierboven), dan hoef je mij niet de schuld te geven.
pi_77016841
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inderdaad, ze nemen het allemaal van elkaar over, nogmaals pulp.
Waarom, omdat de Telegraaf heeft bewezen dat de gemiddelde Nederlander, dat interesseert.
De Telegraaf schrijft ook voor de lezer die niet gewend is te lezen.
Dat is hun doelgroep, dus tja, als je je daarover aangesproken blijft voelen, of het komt omdat je ouders je hebben laten vallen (zie hierboven), dan hoef je mij niet de schuld te geven.
Dus jij wilt nu beweren dat dit hele verhaal verzonnen is? Sorry hoor maar het slachtoffer is familie van mij, en ik kan je verzekeren wat er in de Telegraaf staat en in de rest van de kranten is allemaal echt gebeurd!
pi_77017637
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef tliciouz het volgende:
Dus jij wilt nu beweren dat dit hele verhaal verzonnen is? Sorry hoor maar het slachtoffer is familie van mij, en ik kan je verzekeren wat er in de Telegraaf staat en in de rest van de kranten is allemaal echt gebeurd!
negeer de troll, gewoon negeren.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:04:11 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77018559
quote:
In 1995 zou je bij zo'n krantenkop gedacht hebben dat die arts een voetganger heeft doodgereden!

Maar de tijden zijn veranderd. Nu rijden ze een voetganger dood, worden ze medisch geholpen, bedreigen dan een arts, de politie is machteloos, sms'en hun familie om het ziekenhuis te terroriseren.
The End Times are wild
pi_77018941
quote:

[..]

Gewoon negeren. Ik kan me geen voorstelling maken hoe boos jullie moeten zijn, ik word al boos als ik dit soort berichten lees laat staan als het familie van me zou zijn. Sterkte.
pi_77018963
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

In 1995 zou je bij zo'n krantenkop gedacht hebben dat die arts een voetganger heeft doodgereden!

Maar de tijden zijn veranderd. Nu rijden ze een voetganger dood, worden ze medisch geholpen, bedreigen dan een arts, de politie is machteloos, sms'en hun familie om het ziekenhuis te terroriseren.
Ja idd, ach de tijden zijn veranderd helaas.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:14:51 #132
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77018973
quote:

[..]

Sommige mensen snappen het gewoon niet gewoon negere
pi_77019176
waarom denk ik bij dit bericht meteen aan marokkanen ?

Please geef me ongelijk
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_77019730
Tuurlijk word je boos, dat is de bedoeling van de Telegraaf en co, gewoon opruiende stukjes schrijven en gedeeltelijk verzinnen. Maar natuurlijk een wonderlijk toeval dat dit familie van jou is/was.
Ik condoleer de echte familie met hun tragische verlies.
Ik condoleer Nederland met een tragische krant helaas.
pi_77019788
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef DeParo het volgende:
Tuurlijk word je boos, dat is de bedoeling van de Telegraaf en co, gewoon opruiende stukjes schrijven en gedeeltelijk verzinnen. Maar natuurlijk een wonderlijk toeval dat dit familie van jou is/was.
Wat is er dan zo tragisch aan dat bericht in de krant? Alles wat er in staat komt precies over met de werkelijkheid.
pi_77019912
quote:
Ze zegt toch dat het de waarheid is? Wat is er verzonnen volgens jou dan?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:38:12 #137
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77019947
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef longinus het volgende:
waarom denk ik bij dit bericht meteen aan marokkanen ?

Please geef me ongelijk
Haha alleen jij
pi_77020016
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wat is er dan zo tragisch aan dat bericht in de krant? Alles wat er in staat komt precies over met de werkelijkheid.
Dit soort berichtgevingen hebben alleen maar de intentie om het volk op te ruien.
Ik zeg niet dat je zulke berichten in z'n geheel niet moet plaatsen, zeker niet als er daadwerkelijk wat aan de hand is, maar van iets kleins iets enorms te maken met de bedoeling om een bepaalde mening bij het publiek te veroorzaken is typisch Telegraaf-style. De Telegraaf geeft in dit artikel ook nauwelijks aandacht aan de persoon die blijkbaar overleden is, maar in detail wordt zogenaamd beschreven wat voor onrust er is geweest, wie weet waren die 20 familieleden wel helemaal niet betrokken bij de slachtoffers laat staan dat het er uberhaupt 20 waren. We zagen het ook bij de berichtgeving van bijvoorbeeld Joran van der Sloot, de Telegraaf riep bijna op tot het lynchen van deze jongen, terwijl het notabene niet eens zeker is of hij er uberhaupt iets mee te maken had. Maar zelfs dan schaamde ik me kapot voor al die Nederlanders die zogenaamd even verhaal bij hem gingen halen. Dit soort streken heeft de Telegraaf niet afgeleerd van WOII, want zoals je weet, de Telegraaf was toen fout.
pi_77020037
quote:
Nogmaals, klapmongool, het bericht staat in allerlei andere bronnen. De Gelderlander kwam ermee en dat is door het UMC zelf bevestigd naar andere media. Rot dus op met huichelarij en je getroll.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:44:20 #140
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77020180
quote:
Voel jij eens in je reet of je verstand niet gezakt is.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_77020201
quote:
Update 18:33:

Ondertussen is er wat meer bekend over het voorval. De twee jongens zitten in ieder geval vast, hun voorarrest is door de rechter-commissaris met drie dagen verlengd. Het tweetal wordt aangeklaagd voor doodslag en roekeloos rijden met als gevolg een dodelijk ongeluk. Hiervoor kunnen ze maximaal vijftien jaar celstraf krijgen.

De scooter waar de jongens op reden was niet voorzien van licht en had geen kenteken. De twee hadden ook geen helm op. Het is nog niet duidelijk wie van de twee de scooter bestuurde. Terwijl ze vluchtten voor de politie reden ze vol gas over de stoep en tegen het verkeer in. De politie wil in het belang van het onderzoek nog niet kwijt hoe de fatale aanrijding precies heeft kunnen gebeuren. De twee agenten die achter de jongens aanzaten hebben het ongeluk in ieder geval niet gezien.

De man die door de scooter aangereden werd en daardoor overleed is Mario van de Geijn. Van de Geijn, die net klaar was met zijn avonddienst bij film- en debatcentrum LUX, liep over het zebrapad naar zijn auto toen hij geschept werd door de scooter. "De verslagenheid bij LUX is enorm. Mario was zeer geliefd, toegewijd en ongelooflijk betrokken bij LUX. Ik geloof niet dat hij ook maar één vijand had," vertelt interim-directeur Jos Albers.
[UPD] Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
pi_77020287
Oh kut, ik ken die man.
pi_77020453
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:47 schreef JohnLocke het volgende:
Oh kut, ik ken die man.
Wie Mario?
pi_77020455
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha alleen jij
Denk je echt dat dit geen Marokkanen betrof?
pi_77020479
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wie Mario?
Ja, niet echt persoonlijk, maar ken zijn gezicht de LUX.
pi_77020614
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ja, niet echt persoonlijk, maar ken zijn gezicht de LUX.
Ja, ze hebben nu een stukje op LUX gezet.

Mario van de Geijn

Geheel onverwachts is ons hoofd kassa, Mario van de Geijn, uit ons midden weggerukt. Vrijdagavond 15 januari is hij na afloop van zijn avonddienst tragisch verongelukt. Mario was meer dan vijf jaar het gezicht en de drijvende kracht van de kassa van LUX. Daarvoor coördineerde hij geruime tijd het secretariaat. Hij werkte met erg veel plezier en inzet en zette altijd alle puntjes op de i. Mario was een mooi mens, warm en zeer betrokken. De juiste man op de juiste plek. We zullen hem vreselijk missen.
pi_77020655
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nogmaals, klapmongool, het bericht staat in allerlei andere bronnen. De Gelderlander kwam ermee en dat is door het UMC zelf bevestigd naar andere media. Rot dus op met huichelarij en je getroll.
Ik ontken echt dat het in andere media staat.
Zegt misschien iets meer over dat soort media dan over mij persoonlijk.

Als er oorlog uitbreekt dan verschuilen jullie je in je huisjes en doen net of er niets aan de hand is.

Als dit soort randnieuws ontstaat dan zijn jullie de eerste om je bekrompen mening te geven "ze moeten dood, allochtonen, enz enz."

Daarom hadden de Nazi's geen enkele moeite met Nederland.

Daarom zal de Telegraaf z'n strategie van 70 jaar geleden ook nu weer succesvol kunnen toepassen. Het is niet de schuld van de krant alleen, het is tevens de schuld van de bekrompen lezer, tsja.
pi_77020735
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als er oorlog uitbreekt dan verschuilen jullie je in je huisjes en doen net of er niets aan de hand is.

Als dit soort randnieuws ontstaat dan zijn jullie de eerste om je bekrompen mening te geven "ze moeten dood, allochtonen, enz enz."

Daarom zal de Telegraaf z'n strategie van 70 jaar geleden ook nu weer succesvol kunnen toepassen. Het is niet de schuld van de krant alleen, het is tevens de schuld van de bekrompen lezer, tsja.
Heeft de Telegraaf je moeder verkracht ofzo? De enige die het maar over die krant blijft hebben ben jij... Sowieso, dat jij in een geval als dit meer kritiek hebt op een krant dan de daders zegt een hoop over dat verknipte inteelt-hoofdje van jou
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 18:58:12 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_77020801
quote:

[..]

Kijk jij de post boven je eens even en ga je dan schamen.
pi_77020893
quote:

[..]

Over bekrompen gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')