Dat dus. Zijn toch sowieso malloten als je het slachtoffer en de daders bij elkaar in de buurt latenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die agenten überhaupt het IQ van een visstick hebben en met die knakkers naar dezelfde EHBO gaan als waar het slachtoffer ligt, als er drie km verderop nog een EHBO is van een ander ziekenhuis. En wat ik ook niet snap, is dat die omhooggevallen, machtswelluste éénstrepers zo goed zijn in parkeer- en ID-bonnen schrijven, maar dat ze op zo'n moment inderdaad niet keihard optreden en dit vól de kop in drukken. Arrestantenbus laten komen en afvoeren die handel.
Die kunnen ze toch ook wel thuis op komen halen ipv. hem achterna te zitten op zijn scooter! Het is allemaal de schuld van iedereen behalve de daders! Jeweettoch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]Hij vergeet dat 1 van zijn vrienden nog 2 jaar moest zitten en er daarvoor vandoor ging
En terecht idd. Minder dan 20 jaar is een farce.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef CartWOman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ten-laste-gelegd.ece
De aanklacht wordt doodslag. Terecht.
Ja klopt. Ik wist het al. En ergste van allemaal is dat ik de jongens nog ken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef CartWOman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ten-laste-gelegd.ece
De aanklacht wordt doodslag. Terecht.
Bah... sterkte!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wist het al. En ergste van allemaal is dat ik de jongens nog ken.
Waar lees jij dat?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef rene90 het volgende:
Die gasten zijn ladderzat
De meeste agenten zijn veel te bang om over de schreef te gaan, hun boekje te buiten. Resultaat van decennialang de-politie-is-liev-beleidsmakerij. Je kan het ze haast niet kwalijk nemen; de politie is afgegleden naar een soort van geüniformeerde welzijnsclub.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die agenten überhaupt het IQ van een visstick hebben en met die knakkers naar dezelfde EHBO gaan als waar het slachtoffer ligt, als er drie km verderop nog een EHBO is van een ander ziekenhuis. En wat ik ook niet snap, is dat die omhooggevallen, machtswelluste éénstrepers zo goed zijn in parkeer- en ID-bonnen schrijven, maar dat ze op zo'n moment inderdaad niet keihard optreden en dit vól de kop in drukken. Arrestantenbus laten komen en afvoeren die handel.
Klopt het dat ze jarenlang structureel zijn gediscrimineerd vanwege hun absurd grote piemels?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wist het al. En ergste van allemaal is dat ik de jongens nog ken.
Jawel, het zijn wellicht schizofrene nazaten van Barbaren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bah... sterkte!![]()
Geen licht, geen helm, geen kenteken, met vol gas over de stoep.... Hier is geen enkel excuus voor te verzinnen.
Omdat er dan weer die discussie over buitenlanders gevoerd kan worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt het dat ze jarenlang structureel zijn gediscrimineerd vanwege hun absurd grote piemels?
Die discussie zijn we inmiddels wel voorbij. Maar allicht mag je deze vraag aan jou voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er dan weer die discussie over buitenlanders gevoerd kan worden?
Redeneer eens vanuit familie van het slachtoffer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom koesteren de jongens überhaupt wrok tegen iemand die ze net op het zebrapad hebben doodgereden? dus waarom zouden ze naar verschillende ziekenhuizen gebracht moeten worden?
ik denk ook dat die arts en verpleegkundige in een tshirt liepen van "wilders is onze held" en dat ze een koran voor de neus van die knaapjes kapot scheurden...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet zo dat ik voor die jostis ben of iets, alleen wil ik even aanstippen dat mensen zich vaak blind laten leiden door de nieuwsberichten waarin feitelijk weinig / niks in staat.
Het is inderdaad hetzelfde bericht. Ik was kort na het incident ter plaatse en heb beschreven wat ik daar zag. Dat zag er niet uit als twee jongens die zich ernstig aan het verzetten waren. Eentje lag dus op de brancard in de ambulance en de ander stond daar tegenaan geleund. Degene in de wagen werd door de lokale snackbarhouder geïndentificeerd als 'Mo'. De problemen zullen inderdaad zijn ontstaan in het ziekenhuis nadat allerhande vrienden en familie kwamen opdagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Is dit nu hetzelfde bericht?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood
Vreemd. Vooral het dikgedrukte impliceert iets anders dan dit bericht.
Ach gut ja dat is het, het ligt niet aan die capuchon klootzakjes maar aan de dienders.......quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef rene90 het volgende:
Ik heb ook zo mijn vermoedens inderdaad, alleen de gemiddelde 1streper is nou niet echt bekwaam in de-escalerend werken
Jammer dat je niet meer reageerde op mijn PM. En een van de jongens heet inderdaad Mo. Natuurlijk de afkorting van. Mario werkte inderdaad in Lux in Nijmegen, en had net een nieuw huis gekocht in Arnhem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is inderdaad hetzelfde bericht. Ik was kort na het incident ter plaatse en heb beschreven wat ik daar zag. Dat zag er niet uit als twee jongens die zich ernstig aan het verzetten waren. Eentje lag dus op de brancard in de ambulance en de ander stond daar tegenaan geleund. Degene in de wagen werd door de lokale snackbarhouder geïndentificeerd als 'Mo'. De problemen zullen inderdaad zijn ontstaan in het ziekenhuis nadat allerhande vrienden en familie kwamen opdagen.
Ik schrik er wel van dat zo'n jongen gewoon nog twee jaar straf moet uitzitten. Toen ik daar stond was nog niet duidelijk wat er precies gebeurd is, maar ik mag toch hopen dat deze twee jongens een forse straf krijgen. Het slachtoffer zou bij het cultureel centrum Lux hebben gewerkt hoorde ik.
Verdiep je eens in andermans cultuur. Integreren moet van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Onvoorstelbaar. Daar rij je eerst iemand dood en daarna heb je nog het lef om bedreigingen te uiten ook.
Ik snap het niet.
"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Verdiep je eens in andermans cultuur. Integreren moet van twee kanten komen.
Sorry, had je PM niet gezien. Heb nog nooit eerder een boodschap gehad op Fok. Heb je intussen een antwoord gestuurd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer reageerde op mijn PM. En een van de jongens heet inderdaad Mo. Natuurlijk de afkorting van. Mario werkte inderdaad in Lux in Nijmegen, en had net een nieuw huis gekocht in Arnhem.
Welja, het is de schuld van de politiequote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef rene90 het volgende:
Ik heb ook zo mijn vermoedens inderdaad, alleen de gemiddelde 1streper is nou niet echt bekwaam in de-escalerend werken
Ik weet best wat van andere culturen en de plek van criminaliteit. Maar leg mij eens uit in welke culturen het dan wel gepast is om te vluchten voor de politie terwijl je nog celstraf open hebt staan om die celstraf plus een nieuwe boete te ontlopen, daarbij een onschuldige voorbijganger dood te rijden, en vervolgens je familie erbij te halen om in het ziekenhuis artsen te bedreigen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Verdiep je eens in andermans cultuur. Integreren moet van twee kanten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |