Zoek er een clipje bijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk opeens aan dikke vrouwelijke negerkonten. Die met veel massatraagheid op en neer schudden.
Gisteren zag ik veel schuddende tieten, wat vind je daarvan DH?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk opeens aan dikke vrouwelijke negerkonten. Die met veel massatraagheid op en neer schudden.
Hi du_ke , gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:05 schreef du_ke het volgende:
Zo ook hier iedereen weer de jaarwisseling overleeft?
toppunt van beschaving me dunktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik veel schuddende tieten, wat vind je daarvan DH?
Ik zit in Zuid en het was hier behoorlijk dood eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Hi du_ke , gelukkig nieuwjaar.
![]()
En gelukkig wel , ben dan ook maar de deur niet uitgeweest.
Rotterdam had weer de eerste prijs met het aantal arrestaties , heb zelf ook vier sirenes door de straat horen rijden.
dat kleine droplulleltje van jou zitten ze ook niet op te wachten anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit op Noord en ik weet ook niet waar ze voor kwamen , ik heb er niet eens naar gekeken , maar het het zal wel niet voor een kat in de boom zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit in Zuid en het was hier behoorlijk dood eigenlijk.
Ik bedoelde iets vrolijks, iets leuks.quote:
quote:
quote:LittleBittaSinnin (5 dagen geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden i love a huge ass but damn that is intimidating. id still mount that shit and hang on for dear life though.
volgens mij word je er toch een beetje stiekum geil van hasjhond , je doet zo je best om die plaatjes neer te zetten....quote:
Ach gut.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:38 schreef kitao het volgende:
dat kleine droplulleltje van jou zitten ze ook niet op te wachten anders.
Internet == pr0n.... mijn zieltje is al jaaaren geleden voorgoed verpest (gelukkig maar).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
volgens mij word je er toch een beetje stiekum geil van hasjhond , je doet zo je best om die plaatjes neer te zetten....
En ik hoor net dat er hier (Groningen) maarliefst vier agenten gewond zijn geraakt vannacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef kitao het volgende:
verrek , komt er weer een sirene door de straat , echt waar.
Ik woon in een buitenwijk pvd!
Alsof wit vlees geen dikke konten kunnen hebben ....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef Drugshond het volgende:
Ach gut.
Zelfs een honkbalknuppel qua size en omvang voelen ze nog niet eens.![]()
Nee laat mij dan lekker trots wezen met mijn "arische" pikkie.
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
En ik hoor net dat er hier (Groningen) maarliefst vier agenten gewond zijn geraakt vannacht.
Maar nu is het heel heel stil, de hele dag al.
Wat is daar grappig aan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .
jammer dat er gewonden bij vielen.
Gelukkig NJ Koos. Wat heb je allemaal voor leuks gedaan dat je nu pas op bent?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Net mn bedje uit![]()
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar enzo
Die zullen nu wel slechthorend en/of doof zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .
jammer dat er gewonden bij vielen.
Hmm, het ontgaat me totaal. En vuurwerk in een politiewagen gooien is gewoon niet grappig.quote:
ik vond van wel , maar nogmaals , jammer dat er gewonden bij zijn gevallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
Hmm, het ontgaat me totaal. En vuurwerk in een politiewagen gooien is gewoon niet grappig.
Mag jij me uitleggen wat er leuk is aan schade aan voertuigen waaraan we allemaal meebetalen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vond van wel , maar nogmaals , jammer dat er gewonden bij zijn gevallen.
ach , ik ben eens half overreden door zo'n jutenbak , dus dat interesseert me weinig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
Mag jij me uitleggen wat er leuk is aan schade aan voertuigen waaraan we allemaal meebetalen.
wazig verhaal eigenlijk , ze wou de ME vergiftigen zodat ze geen auto's gingen affakkelen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef paddy het volgende:
De wijk waar ze zouden gaan rellen bleef rustig. ME nog even een paar oliebollen gebracht. Die hadden het ijzig koud
Ja, we hebben er nog aan gedacht om er een slaapmiddel in te stoppen zodat die groep de auto's met rust zouden laten en zich gingen botvieren op een paar flats die toch gesloopt gaan worden, maar mijn opvoeding weerhield me
Whehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
wazig verhaal eigenlijk , ze wou de ME vergiftigen zodat ze geen auto's gingen affakkelen ?
eerder de AIVD vrees ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef paddy het volgende:
Ben je nu echt zo'n droogkloot dat je de humor van de smiley niet ziet?
Nog even en ik heb de ME op mijn stoep staan omdat Kitao echt denkt dat ik die poging wilde ondernemen
Insgelijks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En het was nog wel zo gezellig. Gelukkig nieuwjaar
Whehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:59 schreef voyeur het volgende:
Mogen we hier ook voorspellen wie de eerste nieuwe geregistreerde gebruiker wordt en welke nick deze nu zal gebruiken?
Ik gok op Piet Hein. Een niet eens Somalische piraat die zijn tijd ver vooruit was en nog alom geeerd wordt als Nederlandse held.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef paddy het volgende:
[..]
WheheIk weet bijna 100% zeker dat bepaalde users nu paranoia gaan worden
Of de kloonscans van de FA's gaan haperen
Ik had al een andere user op het oog. Ik heb het niet zo op met gokken. Win nooit watquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef voyeur het volgende:
Bij nader inzien claim ik ook vast Rum_a_gogo.
raad de volgende (rel)kloon..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef kitao het volgende:
Ik hou wel van een gokje , maar ik heb geen enkel idee waar dit over gaat.
alsof ik iedere dag in mededelingen zit te kijken wie er nu weer uit vliegt , echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:59 schreef voyeur het volgende:
Mogen we hier ook voorspellen wie de eerste nieuwe geregistreerde gebruiker wordt en welke nick deze nu zal gebruiken?
30 % kans dat het een reluser is. Die niet zo heel blij is met zijn ban.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
ik dacht eigenlijk dat het ergens anders over ging , zie de B-tekst :
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
geef mijn portie maar aan fikkie , snap er nog steeds de ballen niet van ; wed ze en ik hoop dat jullie meer geluk daarmee hebben als ik met de loterijen.
oh vandaar , WT en DR zijn idem , dat had ik al eerder gehoord maar zelfs daarvoor al , voordat ik t wist , plaatste ik de signature.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef voyeur het volgende:
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.
Ik vraag me wel eens af welke regels ze hier hanteren , hoewel ik niet alle posts gezien heb natuurlijk , maakt het er niet levendiger op helaas.quote:De_Ruyter, de groeten
Zonde.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:55 schreef Hukkie het volgende:
Nee hoor, steeds dezelfde die komt en gaat.
Goedemorgenquote:Op zondag 3 januari 2010 07:49 schreef voyeur het volgende:
Disana is al weer overtijd. Wat is daar gaande in het hoge Noorden?
Oops.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh, dan is de mensheid er niet meer.
Yes sir!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef sp3c het volgende:
hey!
ik ben wel sexy en de slowchat moet in de slowchat!!
en ik stem(de) VVD
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, nu gaat er een lampje branden![]()
Ik wil ook aan de zee wonenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef voyeur het volgende:
Valt het dan niemand op dat zijn hoofd scheef zit.
En oh, ja, het is hier lekker zonnig, maar ik zie hier en daar een wolkje boven de zee
Wees eerlijk, de zee zorgt voor mooie vergezichten. Overigens heb ik ook niks te klagen. Aan de ene kant bevindt zich het Veluwemeer en aan de ander uitgestrekte bossen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Hukkie het volgende:
Ik woon ook in de buurt van de zee, en zo bijzonder is het niet, behalve dat je 's zomers naar het strand kan enzo. Maar ieder voordeel heb zn nadeel.
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:57 schreef voyeur het volgende:
Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef XXX het volgende: Ik moet bekennen dat in de meeste gevallen ik oorlog wel een oplossing vind.
Ja, dat was wel een dead giveaway van W_T.
Is ie geband?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.
Ik wist dat toch niet!quote:
Maar je leest de SC toch wel even door als vaste bezoeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist dat toch niet!![]()
Vroeg me al hoelang het zou duren voordat ie een ban aan zn broek zou krijgen.
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:De_Ruyter, de groeten
Nee, dan is remlof grappig.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
als dit er staat :
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
is dat dan perm ?
"Westerse landen willen Chinese firewall"quote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef kitao het volgende:
Ook toevallig , ik ben net geknipt op een fokforum voor het plaatsen van een pic van Chelsea Clinton !!?
Volgens mij moet die OP gewijzigd worden , het zit er namelijk niet aan te komen , het is al begonnen.
(zie hier geknipte pic)
Ik probeer 'm al dagen te begrijpeh.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
wat vonden jullie eigenlijk van deze post ?
[..]
[ afbeelding ]
Het is een pars pro toto.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Hukkie het volgende:
Is dat de dochter van de Clintons? Damn.
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Hukkie het volgende:
En eentje die visueel aardig uit de verf komt. Op deze foto dan.
Ah oke, had de term opgezocht, maar in dit geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.
Ik kan het origineel niet meer vinden. Ik laat het wel zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch , als jij nog steeds denkt dat t kerst is ......
![]()
een vrij forum kan vragen verdragen , neem ik aan ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
deze foto's zijn echt :quote:
haar moeder is nog enger ....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt vreselijk.Die 2e foto maakt me gewoon bang.
quote:He says: "Fake or real? I want to know, is Hillary Clinton a reptilian?
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?
[ afbeelding ]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zeg kitao, jij gelooft toch niet echt in NWO he?
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?
Die 1% die 90% van de wereldse bezittingen in handen hebben die kun je toch gewoon vertrouwen ?
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?
[ afbeelding ]
Curieus. Zullen we deze volposten?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , ik wacht wel op een andere poster.
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?quote:
Tja, het beste van 4 (?) kwaden he.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef kitao het volgende:
[..]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?
tenminste als die verkozen worden door fokkers ; ik zie die gasten alleen maar anderen eruit knikkeren.
Dat zou je in FB kunnen vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef kitao het volgende:
[..]
luiheid , genot , oor kussen en liegen , hoe zat dat ook alweer ?
Waarom dacht je dat ik hier woonde?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.
Maar echt hoor, als je hier zat zou je begrijpen dat wij alleen maar jaloers kunnen zijnEr ligt bijna overal sneeuw en vannacht kan het -15 worden.
Ik benijd je.quote:
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef kitao het volgende:
[..]
en dat houdt in ?
publiekelijk je mening geven over een toegewezen ban ?
en waarom zou ik dat op t net willen zetten?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogenquote:Op maandag 4 januari 2010 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.
Dit was het geval op de plek waar ik (niet zo heel ver van het strand) vertoefde tenminste. Kan me de plaats niet meer herinneren. We zaten in een grote omgebouwde boerderij ver genoeg van de bewoonde wereld met zwembad en ongeveer een kwartier rijden naar het strand.
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogen
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dusquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassen
Voorspel neemt inderdaad aardig wat tijd in beslagquote:Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dus
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disanaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Disana het volgende:
Ik ga straks naar buiten in een T-shirt met lange mouwen met daarover een vest met capuchon en daarover een winterjas en hoop oprecht niemand tegen te komen die voorspel wil bedrijven. Daarvoor is het echt te koud.
Oh ik dacht al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disana![]()
Fruts
Tamil , de malle belliedanser ?quote:
Je meent het!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef kitao het volgende:
en booty is geen belly , dat weet je toch wel hè ?
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?quote:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drumsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drums
Die malle pietje heeft een blubberbuik en de onderste is laten we maar zeggen best forsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Die trommels waren goed!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.quote:
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.
Hehe, dat ga ik doen. Morgen gelukkig een vrije dag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaanquote:
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaan
Balen voor je , hoop dat t over twee weken beter gaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
maar voor die 200 km had je evengoed een wit t-shirtje of 8 bij de Zeeman kunnen halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
Dankjewel kitao.
Ik moest toch een beetje toonbaar zijn bij het 2e tentamen. Bovendien ligt al mijn was nog bij mijn ouders. ()
Ook knap!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.
Lavenderr, wat vind je dan van deze?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ook knap!
Als ze met een grote groep trommelen, zoals die van Kitao, super vind ik dat
Vroeger toen ik nog regelmatig naar percussie ging, zou ik ook naar Saffri Duo gaan. Kende ze niet en dacht dat het net zoiets was als Yamato of Slagerij van Kampen. Toen Saffri Duo doorbrak met dit nummer hebben ze een hoop shows gecancelled omdat ze niet meer in kleine zalen wilden spelen, en achteraf ben ik blij, wat een bagger is dat.quote:
Ach bagger... het is gewoon entertainment, daar is niets mis mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog regelmatig naar percussie ging, zou ik ook naar Saffri Duo gaan. Kende ze niet en dacht dat het net zoiets was als Yamato of Slagerij van Kampen. Toen Saffri Duo doorbrak met dit nummer hebben ze een hoop shows gecancelled omdat ze niet meer in kleine zalen wilden spelen, en achteraf ben ik blij, wat een bagger is dat.
Ik heb dat een aantal keren meegemaakt, trouwens ook in de buitenlucht maar dan is het effect op je lichaam een stuk minderquote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Hukkie het volgende:
Ik snap je punt, japanse drums klinken een stuk monotoner. Maar je moet je voorstellen wat er door je heen gaat als je in de zaal zit en die japanners voluit lopen te rammen op zo'n drum van 3 meter doorsnee, dan krijg je echt kippenvel.
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels maar all bets are off again.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk? Was je post even vergeten.
In de stopera gehoord en inderdaad kippenvel. Prachtig.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Hukkie het volgende:
Ik snap je punt, japanse drums klinken een stuk monotoner. Maar je moet je voorstellen wat er door je heen gaat als je in de zaal zit en die japanners voluit lopen te rammen op zo'n drum van 3 meter doorsnee, dan krijg je echt kippenvel.
Oh natuurlijk. Nah ja, wachten op de volgende dan maar, je maakt nog een kans.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels maar all bets are off again.
Net nog even geprobeerd met subwoofers, maar het doet nog steeds geen recht aan het live geluid. Een religieuze ervaring vergelijkbaar met het orgelconcert dat ik ooit in de Notre Dame hoorde. Beiden zijn niet reproduceerbaar op geluidsapparatuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
In de stopera gehoord en inderdaad kippenvel. Prachtig.
Nee inderdaad, vaag is dat. Heb ik hier ook een aantal percussie cd's in de kast staan die je koopt na zo'n concert, maar als je dat dan terug luisterd dan klinkt het niet echt je van het.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Net nog even geprobeerd met subwoofers, maar het doet nog steeds geen recht aan het live geluid. Een religieuze ervaring vergelijkbaar met het orgelconcert dat ik ooit in de Notre Dame hoorde. Beiden zijn niet reproduceerbaar op geluidsapparatuur.
Van orgels is het wel alom bekend dat de grootste pijpen niet hoorbaar te krijgen zijn in een huiskamer ongeacht de kwaliteit van je speakers. De afmetingen van je kamer belemmeren de golflengte. Die gigantische Japanse drums vallen kennelijk in dezelfde categorie. Ik `placht een kamer van 12 meter lang te hebben en extreem goede en dure speakers, maar een orgelpijp van 16 hz. past daar nog niet in. Die drums zullen vermoedelijk ook in de sub 30 hz categorie ztten. Je oren kunnen het aan, je maag helpt voor de sensatie, maar zelfs de beste hifi faalt in zo´n geval.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vaag is dat. Heb ik hier ook een aantal percussie cd's in de kast staan die je koopt na zo'n concert, maar als je dat dan terug luisterd dan klinkt het niet echt je van het.
toch wel een borrel erbij gehad ?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwjaarsrecepties schoppen kontNeemt mn hele buikje rond gegeten.
Borrelaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwjaarsrecepties schoppen kontNeemt mn hele buikje rond gegeten.
ja , ik ook , van half 8 tot half 2 , ben gebroken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef tho_Omas het volgende:
Zoiets ja. Heb van 8 tot 11 geslapen, en ben nu weer klaarwakker.
Oh dat is zuur. Dan kun je nog voor 2 uur gaan slapen, voor zover dat nog zin heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , ik ook , van half 8 tot half 2 , ben gebroken.
Zou niet zo erg zijn als ik morgen vrij was maar helaas , om 6 uur alweer de deur uit.
heeft geen zin , kan wel een beetje relaxen , op tijd scheren en een hap eten , dat is dan wel een voordeel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:16 schreef tho_Omas het volgende:
Oh dat is zuur. Dan kun je nog voor 2 uur gaan slapen, voor zover dat nog zin heeft.
Zo afentoe. De Culemborgreeks in NWS is nog best interessant. Vooral als je sommige reacties leest; alleen maar racisme en geweld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:19 schreef kitao het volgende:
[..]
heeft geen zin , kan wel een beetje relaxen , op tijd scheren en een hap eten , dat is dan wel een voordeel.
ik zit trouwens ook even op Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen? , daar zijn er nog meer wakker
kom je daar ook wel eens ?
af en toe , niet te bescheiden , ben er even doorheen gebladerd en kwam jou daar ook tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:21 schreef tho_Omas het volgende:
Zo afentoe. De Culemborgreeks in NWS is nog best interessant. Vooral als je sommige reacties leest; alleen maar racisme en geweld.
Moest me een beetje inhouden want was daar namens mn werk. Het was van een gemeente en die had de plaatselijke horeca uitgenodigd. Gevolg: een overvloed aan lekkere hapjes en wijnen van goede restaurants en speciale biertjes van de lokale brouwerquote:
Geen idee, ik was er pas 2 minuten ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef voyeur het volgende:
Wat een gezellige ochtend hadden jullie in FB.
Heb je het allemaal gelezen en op je handen gezeten om maar niet te reageren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef voyeur het volgende:
Wat een gezellige ochtend hadden jullie in FB.
Het is niet alleen "jammer", het is buitengewoon onbeschoft (en dat door diegenen die "waken" over "een goede sfeer" en zich keren tegen "onbeschoftheid"....) om andermans duurbetaalde tijd die ze steken in het typen van berichten zo te schofferen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als sc het nieuwe fb-topic is. dan kan je de naam feedback misschien anders gaan noemen? want zo slaat het nergens op. en jammer dat je alle kritiek weg hebt gehaald en niet in sc hebt gezet, als jij van sc zo nodig de nieuwe fb wil maken.
Goede sfeer is haast het meest subjectieve wat er is. Ik voel me thuis in een harde discussie, waar op het scherpst van de snede gediscussieerd wordt. Anderen voelen zich thuis in een mutsentopic in OUD waarin de nieuwste talkpoedertjes besproken worden. Ik erger me daar dood en daar zul je me dan ook niet vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Matador, vond jij dat gebeuren in FB werkelijk 'een goede sfeer'? Remlof werd gebasht, de mods werden door het slijk gehaald, users werden voor troll uitgemaakt. Niet echt een goed begin voor de 'discussie' die poster zei te missen.
Je zet wel een extreem voorbeeld van hoe het volgens jou niet moet neer: mutsentopic. Ik vind dat er hier voldoende tussenmogelijkheden zijn die prima lopen, sterker nog, ik kom hier nooit mutsen tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goede sfeer is haast het meest subjectieve wat er is. Ik voel me thuis in een harde discussie, waar op het scherpst van de snede gediscussieerd wordt. Anderen voelen zich thuis in een mutsentopic in OUD waarin de nieuwste talkpoedertjes besproken worden. Ik erger me daar dood en daar zul je me dan ook niet vinden.
Remlof wordt volkomen terecht aangesproken op zijn gedrag EN zijn zelfverkozen verantwoordelijkheden. Niemand wordt gedwongen admin te worden, hij draagt die titel vol trots. Prima, maar dan moet je ook een vent zijn en tegenstand kunnen velen. En dat NIET oplossen door bans uit te delen.
Mods hetzelfde verhaal. Een goeie mod is een bijna onzichtbare mod, die af en toe een persoonlijk pbtje wisselt met een stel dat op de vuist dreigt te gaan. Ik ben zelf mod geweest en heb zo'n 120.000+ berichten op fora geplaatst, ik weet echt wel hoe het werkt. En zo hebben KoosVogels en ik -twee mensen die ideologisch nogal van elkaar afwijken; goed voor discussie!- wrevel kunnen oplossen. ZONDER bans, ZONDER gezeik, ZONDER censuur.
En ik ben ook zovaak voor "troll" uitgemaakt. Vaak is dat door users die zelf trollerig bezig zijn. Ik nodig ze dan uit om inhoudelijk te reageren. Prima, ze gaan hun gang maar. En anders negeer ik ze gewoon. Dat eeuwige gejank. Iedereen die gelijk naar de juf of meester rent om zijn/haar beklag te doen over een ander![]()
Er zou in Nederland es wat vaker geslikt, gelachen en gerelativeerd moeten worden. En rechters zouden zich bezig moeten houden met ECHTE criminaliteit, niet met tekeningetjes online.
als remlof gewoon via pb antwoord zou geven, had ik het daar wel opgelost. maar nee, meneer is te druk met onterechte bans uitdelen en opkomen voor een crimineel gedeelte van de marokkaanse gemeenschap, wat ook als zodanig uiterst duidelijk werd omschreven. ik ben notabene gebanned om om een post die gewoon is blijven staan. wat wil je dan verder nog met droge ogen beweren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Het mag misschien jammer zijn... maar mods kunnen geen tekst of posten verplaatsen. Anders had ik dat wel gedaan. Er is al zo vaak voor gewaarschuwd en op een normale manier gevraagd of jullie de discussies in SC wilden houden. Dus dan nu maar een keer de bezem d'r door.
Maar nee, het moet weer daar. Dat vind ik pas onbeschoft. En dan de mods een verwijt maken?![]()
Terwijl de sfeer verziekt wordt doordat de "discussie" ontspoort in een userbash. De hele links/rechts discussie kan dan ook prima hier, net zoals het postgedrag. Maar zodra het ontspoort in scheldpartijen? En dan ben ik/zijn wij onbeschoft?
NWS-SC is geen reguliere SC zoals in ONZ of GC. Juist hier kan het en gaat het ook over NWS-topics of NWS users. Waar zie je uberhaupt een forum waar we de kans bieden dat jullie zo met elkaar kunnen "discussieren"? Reageer je niet op mij, andere mods of FA's af. Je weet waar je met je klachten heen kunt over het beleid of over mods. En meer zeg ik er niet over. Het lijkt me al vaak genoeg aangegeven.
Discussie mag hard zijn voor mij, voor anderen niet. Prima, kom je er niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zet wel een extreem voorbeeld van hoe het volgens jou niet moet neer: mutsentopic. Ik vind dat er hier voldoende tussenmogelijkheden zijn die prima lopen, sterker nog, ik kom hier nooit mutsen tegen.
Dit is (naast je onechte "democratische argument" -ik ben niet de enige-) persoonlijk voor jou. Mag. Maar moet het daarom VERBODEN worden? Dat is het grote punt van die hele links-conservatieve maakbaarheidsmachine; zie je iets wat je niet bevalt, wat JOU niet bevalt? Verbieden! Tegengaan! Niet op je laten zitten!quote:Oneliners als 'moslims' en stoere taal als 'daar moet een bom op' vind ik totaal niet interessant en ik ben niet de enige, want dergelijke uitspraken leiden zelden tot discussie. Het enige dat er -hooguit- gebeurt is dat er stellingen worden ingenomen van waaruit iedereen weer zijn riedeltje stoerheid gaat zitten afdraaien. Totaal niet boeiend.
Als ze crimineel zijn noem je ze criminele marokkanen, desnoods kutmarokkanen, maar geen rifapen, want dat heeft helemaal geen relatie met hun criminele gedrag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als remlof gewoon via pb antwoord zou geven, had ik het daar wel opgelost. maar nee, meneer is te druk met onterechte bans uitdelen en opkomen voor een crimineel gedeelte van de marokkaanse gemeenschap, wat ook als zodanig uiterst duidelijk werd omschreven. ik ben notabene gebanned om om een post die gewoon is blijven staan. wat wil je dan verder nog met droge ogen beweren?
Ongenuanceerde uitspraken worden zelden 'verboden', ik begrijp niet hoe je daarbij komt. Discriminerende en racistitsche uitspraken wel. Ben je het met dat laatste soms ook niet eens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Discussie mag hard zijn voor mij, voor anderen niet. Prima, kom je er niet.
[..]
Dit is (naast je onechte "democratische argument" -ik ben niet de enige-) persoonlijk voor jou. Mag. Maar moet het daarom VERBODEN worden? Dat is het grote punt van die hele links-conservatieve maakbaarheidsmachine; zie je iets wat je niet bevalt, wat JOU niet bevalt? Verbieden! Tegengaan! Niet op je laten zitten!
Precies waarom links zich zo graag vereenzelvigd met mocrotuig, die denken ook zo.
ACCEPTEREN dat de wereld om je heen niet zo MAAKBAAR is als je zou willen, dat zou een goede zijn.![]()
Dan kan je je ook op belangrijke dingen richten.
Nee. Ik vind dat iedereen ALLES moet kunnen zeggen. "Discriminatie" is het vaagste begrip en DUS geen grond. "Racisme" wordt tegenwoordig door links -heel dom, want dat doet afbreuk aan het ernstige van ECHT racisme- zodanig uitgehold en opgerekt dat kritiek op de islam of moslims ook al "racisme" is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongenuanceerde uitspraken worden zelden 'verboden', ik begrijp niet hoe je daarbij komt. Discriminerende en racistitsche uitspraken wel. Ben je het met dat laatste soms ook niet eens?
Je mag overal komen en in discussie gaan met iedereen. Maar als jou mijn toon (of die van anderen) niet aanstaat, dan ga je toch gewoon NIET in discussie, maar met iemand anders? Waarom moet ik mijn bek houden als ik dingen zeg die JIJ niet wil horen?quote:En waarom zouden posters als ík ergens niet moeten komen omdat jíj harde discussie wilt? Dit forum is voor geïnteresseerden uit alle richtingen.
ik zie het verschil niet. wel eens in de apenheul geweest? apen halen rare fratsen uit en stelen genoeg. en wat maakt het jou uit als ik crimineel tuig apen noem ipv kutgasten? vind je het zielig voor ze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze crimineel zijn noem je ze criminele marokkanen, desnoods kutmarokkanen, maar geen rifapen, want dat heeft helemaal geen relatie met hun criminele gedrag.
Maar zo gaat het toch ook? Ik zie je probleem niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat iedereen ALLES moet kunnen zeggen. "Discriminatie" is het vaagste begrip en DUS geen grond. "Racisme" wordt tegenwoordig door links -heel dom, want dat doet afbreuk aan het ernstige van ECHT racisme- zodanig uitgehold en opgerekt dat kritiek op de islam of moslims ook al "racisme" is.
[..]
Je mag overal komen en in discussie gaan met iedereen. Maar als jou mijn toon (of die van anderen) niet aanstaat, dan ga je toch gewoon NIET in discussie, maar met iemand anders? Waarom moet ik mijn bek houden als ik dingen zeg die JIJ niet wil horen?
Wel allemaal gelezen, maar niet op mijn handen gezeten. Ik ken Lemmeb en zijn vele, vele klonen nu wel. Was hij maar in R&P en SEX blijven zitten, maar ergens in 2003 bliefte hij zich met politiek te gaan bemoeien en dat heeft slechts narigheid opgeleverd. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft, dus verwijten tegen de huidige FA´s vind ik geheel onterecht en Ad hominem verwijten als je zelf steeds op de man speelt is gewoon zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het allemaal gelezen en op je handen gezeten om maar niet te reageren?
Ik zie nu pas dat je hier al een eeuwigheid zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wel allemaal gelezen, maar niet op mijn handen gezeten. Ik ken Lemmeb en zijn vele, vele klonen nu wel. Was hij maar in R&P en SEX blijven zitten, maar ergens in 2003 bliefte hij zich met politiek te gaan bemoeien en dat heeft slechts narigheid opgeleverd. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft, dus verwijten tegen de huidige FA´s vind ik geheel onterecht en Ad hominem verwijten als je zelf steeds op de man speelt is gewoon zonde van de tijd.
Hoe noem je criminele autochtonen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet. wel eens in de apenheul geweest? apen halen rare fratsen uit en stelen genoeg. en wat maakt het jou uit als ik crimineel tuig apen noem? vind je het zielig voor ze?
kankercriminelen? als wij een apensoort hadden in nederland had ik ze ongetwijfeld zo wel genoemd. maar ik begin je wel begrijpen, het was gericht tegen allochtone criminelen en dat mag natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe noem je criminele autochtonen dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Het mag misschien jammer zijn... maar mods kunnen geen tekst of posten verplaatsen. Anders had ik dat wel gedaan. Er is al zo vaak voor gewaarschuwd en op een normale manier gevraagd of jullie de discussies in SC wilden houden. Dus dan nu maar een keer de bezem d'r door.
Maar nee, het moet weer daar. Dat vind ik pas onbeschoft. En dan de mods een verwijt maken?![]()
Terwijl de sfeer verziekt wordt doordat de "discussie" ontspoort in een userbash. De hele links/rechts discussie kan dan ook prima hier, net zoals het postgedrag. Maar zodra het ontspoort in scheldpartijen? En dan ben ik/zijn wij onbeschoft?
NWS-SC is geen reguliere SC zoals in ONZ of GC. Juist hier kan het en gaat het ook over NWS-topics of NWS users. Waar zie je uberhaupt een forum waar we de kans bieden dat jullie zo met elkaar kunnen "discussieren"? Reageer je niet op mij, andere mods of FA's af. Je weet waar je met je klachten heen kunt over het beleid of over mods. En meer zeg ik er niet over. Het lijkt me al vaak genoeg aangegeven.
Ik vind dat het bezigen van dergelijke termen de discussie nou niet bepaald beter maakt. Dus gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kankercriminelen. als wij een apensoort hadden in nederland had ik ze ongetwijfeld zo wel genoemd.
ik vind zoveel posts niet discussieverhogend. die dan ook maar gewoon niet doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat het bezigen van dergelijke termen de discussie nou niet bepaald beter maakt. Dus gewoon niet doen.
Ik kende alleen de naam en was dus verbaasd dat er een niet-regulier de FB binnen kwam zeilen met aanvallen op Jan en alleman. Achteraf zonde dat ik er nog 2 posts aan heb besteed want het was eigenlijk al snel duidelijk dat het voornamelijk om het bashen ging.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wel allemaal gelezen, maar niet op mijn handen gezeten. Ik ken Lemmeb en zijn vele, vele klonen nu wel. Was hij maar in R&P en SEX blijven zitten, maar ergens in 2003 bliefte hij zich met politiek te gaan bemoeien en dat heeft slechts narigheid opgeleverd. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft, dus verwijten tegen de huidige FA´s vind ik geheel onterecht en Ad hominem verwijten als je zelf steeds op de man speelt is gewoon zonde van de tijd.
Nee, het is me niet helemaal duidelijk, een topic ( niveau) tussen FB en SC in?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mag ik een voorstel doen? De SC van NWS is eigenlijk de plek waar de ideologische verschillen genegeerd worden en we onze menselijke kant laten zien. Het zou zonde zijn om die uitlaatklep te verpesten door hier die discussie te herhalen.
Is het voor mods en admins acceptabel dat er een gewoon topic komt over de richting die NWS uitgaat en waar dus op metaniveau gediscussieerd kan worden. Dan vervuilt het noch FB, nog de SC en kunnen de mensen die een uitlaatklep zoeken elkaar daar treffen. Discussieren over de koers van NWS is weliswaar geen echt NWS topic, maar die behoefte is er nu eenmaal regelmatig. Geef het dan maar een plek anders ontwricht het toch slechts andere topics.
Idee?
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is me niet helemaal duidelijk, een topic ( niveau) tussen FB en SC in?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
Zeg zeur niet zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.![]()
Maar de Elite doet natuurlijk wat ze wil. Wij zijn slechts dom klootjesvolk.
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag niet
Even het schuin gedrukte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&Fquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even het schuin gedrukte.
Je kent FOK! goed genoeg om te weten dat er lui zijn die als ze zoiets gepost hebben ook meteen accuut het geposte doorgevoerd willen hebben want: vul maar in, het gouden idee, users weten het het beste, ad infinitum.
Ik zit niet te wachten eerlijk gezegd op weer een horde users die precies weten hoe het met NWS moet en zo niet even de zittende mods en FA's af gaan zitten maken.
Een soort "ingezonden brieven-rubriek"a la de krant klinkt alweer wat leuker.
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.
En ik zet ze idd niet in MED als ik weet dat ze daar die bekende stramme plasser van krijgen
en geloof me dat staat in Med.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:32 schreef nikky het volgende:
Lemmeb - Wegens racistisch geblaat een week weg uit POL/NWS
Dat is zonder meer waar en ik vind het heel jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
Nee nee, ik bedoelde toen ik hem gebanned heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.
[..]
en geloof me dat staat in Med.
Rightquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is Ghazi eigenlijk gebanned. Ik heb hem louter kwaliteits posten zien fabriceren.²
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Je mag er achteraan hoor? Zeg maar
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
De SC mag nu wel weer gezellig worden.
Ik vind je hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?
En ik ben hartstikke braaf. Toch?²
Ik ga hier even over denken, eerst maar eens werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
Een topic met een setje regels die in de eerste post moeten zou duidelijk kunnen maken dat userbashing, nog modje pesten de bedoeling is. Mijn punt is dat het nu ook gebeurt, maar dan in topics met heel onschuldige namen die gewoon ontsporen. Dan maar centraal, dan weten de modjes dat ze er een oogje op moeten houden. Dat is makkelijker dan honderd topics te moeten volgen waar steeds hetzelfde gebeurd.
Ik zou persoonlijk best met bijvoorbeeld Matador de discussie willen aangaan over de toon en de felheid waarmee je elkaar bejegent. Ik heb niets tegen hem, maar we botsen in onze opvattingen over de stijl. Dat geldt ongetwijdeld voor meer users. Daarnaast zou het fijn zijn om een plek te hebben waar je kan nadenken over de vraag waarom sommige scheten altijd in NWS gepost worden, terwijl andere topics zo slecht lopen.
Kortom een ingezonden brieven rubriek waar de typische kolonel buiten dienst (die vullen echt die krengen) zo nu en dan zijn ei kwijt kan en er wie weet ook wat constructieve suggesties komen. Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen. Als meer ´gewone mensen´ deelnemen aan de discussies zou het heel NWS ten goede komen.
Werkelijk? Op eigen verzoek of met de jaarlijkse kerstamnestie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaar
want ghazi is links?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Gelukkig maar. Ik vind een mening of manier van denken eigenlijk zelden banwaardig, ik vind de manier waarop vaak doorslaggevend.quote:
hoezo niet? bron?quote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
De SC mag nu wel weer gezellig worden.
Idd.. Remlof is best vervelend. Wat let je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
En dat geldt ook voor de FA's.
Vervelend>>>Ban
Politiekekleur>> who cares.
Dat was even in het Jip en Janneke voor de die hards
Ja, want eigenlijk zijn Ghazi en Matador qua stijl gelijk, ze zitten alleen totaal op een heel andere golflengte der politieke spectrum. De stijl, dat is het juiste woord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.
Dat is De Elite ten voeten uit; anderen zijn trollen, zeuren, zetten zich voor gek en weten niets van andere users.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg zeur niet zoGa ergens anders de troll uithangen, niet hier, niet bij mij.
Lemmeb is net zo'n aanwinst als Meki, en beide krijgen evenveel bans.
Het is wel te merken dat je Lemmeb nieteens kent anders zet je jezelf hier nu niet zo voor gek
Ik spreek Ghazi weinig, maar ik vind een ban voor hem belachelijk. Een slachtoffer van de Elite Die Het Beter Weet Dan Uzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk zijn Ghazi en Matador qua stijl gelijk, ze zitten alleen totaal op een heel andere golflengte der politieke spectrum. De stijl, dat is het juiste woord.²
Mij bannen. Ik dacht dat alleen Ted dat mocht en die ligt niet meer zo goed bij de crew toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik wist dat ik iets vergat!
Dat links/rechts/paars/groen weetikveel wat is de GROOTSTE flauwekul op FOK! en dat al 10 jaar.
Dat we daar op bannen
Iemand gaat over de schreef en als ie dat tevaak doet is het een ban, alsof we gaan nazoeken welke politieke kleur iemand heeft
Als voyeur vervelend is krijgt ie een ban en ik heb geen idee of ie links of rechts is, erger: het interesseert kme echt totaal niets.
En dat geldt ook voor de FA's.
Vervelend>>>Ban
Politiekekleur>> who cares.
Dat was even in het Jip en Janneke voor de die hards
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Koos post een vrolijk bericht in de SC en een doodse stilte is gevolg. Koos gaat even hard aan het werk en moet FOK! een paar uurtjes mijden en SC is alweer drie pagina's vol.
Dankjewel voor deze oppepper BSB, had ik even nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Voyeur, KoosVogels, dat zijn wat mij betreft allemaal kwaliteitsusers. Echt.²
Dat terwijl de SC is bedoeld voor vrolijke prietpraatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.
Ze loopt nu wel beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat terwijl de SC is bedoeld voor vrolijke prietpraat
En bedanktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind koosvogels maar een baggeruser.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Geen idee, ik was er pas 2 minuten ofzo
ow wacht, tis al middag
lijkt me ook vermoeiend, om constant 'rifaap' te typen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef isogram het volgende:
Belangrijk lijkt me in elk geval dat in NWS over elk onderwerp discussie mogelijk is en dat moet ook scherp kunnen. Maar constant "rifapen" roepen, valt daar niet onder.
Klopt. We moeten elkaar natuurlijk niet allemaal in de hol kruipen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het moet wel in balans blijven he.
nooit geweest in het halve jaar dat ik ben aangemeld en als ik jullie ( mat , dis en fruts ) zo hoor , alhoewel mooi geschreven , dan liggen jullie daar regelmatig met elkaar overhoop over het beleid en andere voorkomende zaken ?quote:
Vandaag he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. We moeten elkaar natuurlijk niet allemaal in de hol kruipen.
En Disana vindt mij lekker tof
Scherpe schede discussies genoeg. In KPD dan wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef kitao het volgende:
[..]
nooit geweest in het halve jaar dat ik ben aangemeld en als ik jullie ( mat , dis en fruts ) zo hoor , alhoewel mooi geschreven , dan liggen jullie daar regelmatig met elkaar overhoop over het beleid en andere voorkomende zaken ?
en dat kan me verder weinig schelen , dit is een chat , voor mij om een beetje te relaxen en en niet om scherpe schede discussies te voeren .
kijk , dat bedoelde ik nou toen ik mijn vorige post plaatste voordat ik deze gelezen had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef voyeur het volgende:
Mag ik een voorstel doen? De SC van NWS is eigenlijk de plek waar de ideologische verschillen genegeerd worden en we onze menselijke kant laten zien. Het zou zonde zijn om die uitlaatklep te verpesten door hier die discussie te herhalen.
Die is dicht...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
ga die marokko-slijkhaal discussies maar lekker ergens anders voeren gvd.
hier bijvoorbeeld :
Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen?
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
op mietjes zitten we ook niet te wachten....., dan posten ze maar s'nachts die trilkippen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef tho_Omas het volgende:
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.
Het waait wel over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?
krijgen we nu dagenlang tekst en uitleg over bans aan te horen , jezus
ik ga maar weer terug naar .....SC als het zo moet.
Maarquote:
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Er is niet voor niets een SC aangemaakt. Als je wilt kletsen over elkaar, de moderators, het beleid of over het postgedrag van iedereen. Doe het daar, maar houd het normaal.
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals: Prima dat jullie discussieren over elkaar of het postgedrag, maar juist daar is het SC-topic ook voor.
Dat is niet zomaar sticky gezet. Ga elkaar daar met argumenten te lijf en niet met schelpartijen.
Groetjes, de pvda-lul
ik zit daar enkel om een beetje m'n tijd vol te lullen , niet om over poesjes te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
Kittengate. Er is vast wel iemand die je linkjes kan geven.
Ik wilde net dat eerste topic weer lezen, maar alles is verwijderd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......
Jij bent ook tof. Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.
toe maar , een fok wiki , niet te geloven , dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef tho_Omas het volgende:
Het waait wel over.
Overigens, voor kittengate:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...
SSSSHHHHH!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.
wel , bedankt voor de uitleg , maar ik kwam hier binnen 6 mnd geleden zonder te weten wat fok is en op zoek naar een goeddekkende plafondverf notabene.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Het eerste ben ik niet met je eens, bovendien is dat pension niet meer open en het tweede lijkt me zelfs in een topic over booties toch niet echt een compliment aan een dame.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
Oostenrijk schopt gewoon kont. En jij ook wel een beetje hoor Disana
Ik wil die dader van dat rotje in de kat best schoppen. In zijn kruis, tot het pulp is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het eerste ben ik niet met je eens, bovendien is dat pension niet meer open en het tweede lijkt me zelfs in een topic over booties toch niet echt een compliment aan een dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |