raad de volgende (rel)kloon..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef kitao het volgende:
Ik hou wel van een gokje , maar ik heb geen enkel idee waar dit over gaat.
alsof ik iedere dag in mededelingen zit te kijken wie er nu weer uit vliegt , echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:59 schreef voyeur het volgende:
Mogen we hier ook voorspellen wie de eerste nieuwe geregistreerde gebruiker wordt en welke nick deze nu zal gebruiken?
30 % kans dat het een reluser is. Die niet zo heel blij is met zijn ban.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
ik dacht eigenlijk dat het ergens anders over ging , zie de B-tekst :
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
geef mijn portie maar aan fikkie , snap er nog steeds de ballen niet van ; wed ze en ik hoop dat jullie meer geluk daarmee hebben als ik met de loterijen.
oh vandaar , WT en DR zijn idem , dat had ik al eerder gehoord maar zelfs daarvoor al , voordat ik t wist , plaatste ik de signature.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef voyeur het volgende:
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.
Ik vraag me wel eens af welke regels ze hier hanteren , hoewel ik niet alle posts gezien heb natuurlijk , maakt het er niet levendiger op helaas.quote:De_Ruyter, de groeten
Zonde.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:55 schreef Hukkie het volgende:
Nee hoor, steeds dezelfde die komt en gaat.
Goedemorgenquote:Op zondag 3 januari 2010 07:49 schreef voyeur het volgende:
Disana is al weer overtijd. Wat is daar gaande in het hoge Noorden?
Oops.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh, dan is de mensheid er niet meer.
Yes sir!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef sp3c het volgende:
hey!
ik ben wel sexy en de slowchat moet in de slowchat!!
en ik stem(de) VVD
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, nu gaat er een lampje branden![]()
Ik wil ook aan de zee wonenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef voyeur het volgende:
Valt het dan niemand op dat zijn hoofd scheef zit.
En oh, ja, het is hier lekker zonnig, maar ik zie hier en daar een wolkje boven de zee
Wees eerlijk, de zee zorgt voor mooie vergezichten. Overigens heb ik ook niks te klagen. Aan de ene kant bevindt zich het Veluwemeer en aan de ander uitgestrekte bossen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Hukkie het volgende:
Ik woon ook in de buurt van de zee, en zo bijzonder is het niet, behalve dat je 's zomers naar het strand kan enzo. Maar ieder voordeel heb zn nadeel.
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:57 schreef voyeur het volgende:
Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef XXX het volgende: Ik moet bekennen dat in de meeste gevallen ik oorlog wel een oplossing vind.
Ja, dat was wel een dead giveaway van W_T.
Is ie geband?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.
Ik wist dat toch niet!quote:
Maar je leest de SC toch wel even door als vaste bezoeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist dat toch niet!![]()
Vroeg me al hoelang het zou duren voordat ie een ban aan zn broek zou krijgen.
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:De_Ruyter, de groeten
Nee, dan is remlof grappig.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
als dit er staat :
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
is dat dan perm ?
"Westerse landen willen Chinese firewall"quote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef kitao het volgende:
Ook toevallig , ik ben net geknipt op een fokforum voor het plaatsen van een pic van Chelsea Clinton !!?
Volgens mij moet die OP gewijzigd worden , het zit er namelijk niet aan te komen , het is al begonnen.
(zie hier geknipte pic)
Ik probeer 'm al dagen te begrijpeh.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
wat vonden jullie eigenlijk van deze post ?
[..]
[ afbeelding ]
Het is een pars pro toto.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Hukkie het volgende:
Is dat de dochter van de Clintons? Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |