Ik wil ook aan de zee wonenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef voyeur het volgende:
Valt het dan niemand op dat zijn hoofd scheef zit.
En oh, ja, het is hier lekker zonnig, maar ik zie hier en daar een wolkje boven de zee
Wees eerlijk, de zee zorgt voor mooie vergezichten. Overigens heb ik ook niks te klagen. Aan de ene kant bevindt zich het Veluwemeer en aan de ander uitgestrekte bossen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Hukkie het volgende:
Ik woon ook in de buurt van de zee, en zo bijzonder is het niet, behalve dat je 's zomers naar het strand kan enzo. Maar ieder voordeel heb zn nadeel.
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:57 schreef voyeur het volgende:
Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef XXX het volgende: Ik moet bekennen dat in de meeste gevallen ik oorlog wel een oplossing vind.
Ja, dat was wel een dead giveaway van W_T.
Is ie geband?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu De_Ruyter helaas moest vertrekken wilde ik het verwijderen , maar op de een of andere manier werkt mijn wachtwoord niet meer , nog even geduld.
Ik wist dat toch niet!quote:
Maar je leest de SC toch wel even door als vaste bezoeker?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist dat toch niet!![]()
Vroeg me al hoelang het zou duren voordat ie een ban aan zn broek zou krijgen.
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.quote:De_Ruyter, de groeten
Nee, dan is remlof grappig.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
als dit er staat :
[..]
[Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
is dat dan perm ?
"Westerse landen willen Chinese firewall"quote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef kitao het volgende:
Ook toevallig , ik ben net geknipt op een fokforum voor het plaatsen van een pic van Chelsea Clinton !!?
Volgens mij moet die OP gewijzigd worden , het zit er namelijk niet aan te komen , het is al begonnen.
(zie hier geknipte pic)
Ik probeer 'm al dagen te begrijpeh.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
wat vonden jullie eigenlijk van deze post ?
[..]
[ afbeelding ]
Het is een pars pro toto.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Hukkie het volgende:
Is dat de dochter van de Clintons? Damn.
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Hukkie het volgende:
En eentje die visueel aardig uit de verf komt. Op deze foto dan.
Ah oke, had de term opgezocht, maar in dit geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.
Ik kan het origineel niet meer vinden. Ik laat het wel zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch , als jij nog steeds denkt dat t kerst is ......
![]()
een vrij forum kan vragen verdragen , neem ik aan ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
deze foto's zijn echt :quote:
haar moeder is nog enger ....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt vreselijk.Die 2e foto maakt me gewoon bang.
quote:He says: "Fake or real? I want to know, is Hillary Clinton a reptilian?
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?
[ afbeelding ]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zeg kitao, jij gelooft toch niet echt in NWO he?
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?
Die 1% die 90% van de wereldse bezittingen in handen hebben die kun je toch gewoon vertrouwen ?
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?
[ afbeelding ]
Curieus. Zullen we deze volposten?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , ik wacht wel op een andere poster.
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?quote:
Tja, het beste van 4 (?) kwaden he.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef kitao het volgende:
[..]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?
tenminste als die verkozen worden door fokkers ; ik zie die gasten alleen maar anderen eruit knikkeren.
Dat zou je in FB kunnen vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef kitao het volgende:
[..]
luiheid , genot , oor kussen en liegen , hoe zat dat ook alweer ?
Waarom dacht je dat ik hier woonde?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.
Maar echt hoor, als je hier zat zou je begrijpen dat wij alleen maar jaloers kunnen zijnEr ligt bijna overal sneeuw en vannacht kan het -15 worden.
Ik benijd je.quote:
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef kitao het volgende:
[..]
en dat houdt in ?
publiekelijk je mening geven over een toegewezen ban ?
en waarom zou ik dat op t net willen zetten?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogenquote:Op maandag 4 januari 2010 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.
Dit was het geval op de plek waar ik (niet zo heel ver van het strand) vertoefde tenminste. Kan me de plaats niet meer herinneren. We zaten in een grote omgebouwde boerderij ver genoeg van de bewoonde wereld met zwembad en ongeveer een kwartier rijden naar het strand.
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogen
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dusquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassen
Voorspel neemt inderdaad aardig wat tijd in beslagquote:Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dus
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disanaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Disana het volgende:
Ik ga straks naar buiten in een T-shirt met lange mouwen met daarover een vest met capuchon en daarover een winterjas en hoop oprecht niemand tegen te komen die voorspel wil bedrijven. Daarvoor is het echt te koud.
Oh ik dacht al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disana![]()
Fruts
Tamil , de malle belliedanser ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |