Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Hukkie het volgende:
En eentje die visueel aardig uit de verf komt. Op deze foto dan.
Ah oke, had de term opgezocht, maar in dit geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.
Ik kan het origineel niet meer vinden. Ik laat het wel zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch , als jij nog steeds denkt dat t kerst is ......
![]()
een vrij forum kan vragen verdragen , neem ik aan ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
deze foto's zijn echt :quote:
haar moeder is nog enger ....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt vreselijk.Die 2e foto maakt me gewoon bang.
quote:He says: "Fake or real? I want to know, is Hillary Clinton a reptilian?
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?
[ afbeelding ]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zeg kitao, jij gelooft toch niet echt in NWO he?
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?
Die 1% die 90% van de wereldse bezittingen in handen hebben die kun je toch gewoon vertrouwen ?
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?
[ afbeelding ]
Curieus. Zullen we deze volposten?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , ik wacht wel op een andere poster.
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?quote:
Tja, het beste van 4 (?) kwaden he.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef kitao het volgende:
[..]
nog éentje dan , hoe kan een fa verkozen worden tot beste van 09 ?
tenminste als die verkozen worden door fokkers ; ik zie die gasten alleen maar anderen eruit knikkeren.
Dat zou je in FB kunnen vragen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef kitao het volgende:
[..]
luiheid , genot , oor kussen en liegen , hoe zat dat ook alweer ?
Waarom dacht je dat ik hier woonde?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.
Maar echt hoor, als je hier zat zou je begrijpen dat wij alleen maar jaloers kunnen zijnEr ligt bijna overal sneeuw en vannacht kan het -15 worden.
Ik benijd je.quote:
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef kitao het volgende:
[..]
en dat houdt in ?
publiekelijk je mening geven over een toegewezen ban ?
en waarom zou ik dat op t net willen zetten?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat, en gewoon zeiken over alles wat er volgens jou niet goed is.
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogenquote:Op maandag 4 januari 2010 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hou van die blauwe zee. Hoe is het strand daar trouwens? Die vind ik niet op alle plekken lekker nemelijk. Eerste dag heb je een pedicurebehandeling...tweede dag loop je er zonder eelt over heen en de derde dag doet het gewoon echt pijn aan je voeten wanneer je op een strand loopt van kiezels.
Dit was het geval op de plek waar ik (niet zo heel ver van het strand) vertoefde tenminste. Kan me de plaats niet meer herinneren. We zaten in een grote omgebouwde boerderij ver genoeg van de bewoonde wereld met zwembad en ongeveer een kwartier rijden naar het strand.
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vijf minuten lopen, heel fijn zand en het grootste probleem is dat je je voeten verbrandt omdat zand er heet kan worden. Het enige nadeel is dat er soms dikke Engelsen op gaan liggen, maar meestal wordt dat ruim gecompenseerd door de meisjes van plezier wiens bordeel op één minuut lopen ligt en die door een slimme deal gratis op de ligstoelen mogen
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dusquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig man. Wij moeten het hier doen met dames gekleed in dikke winterjassen
Voorspel neemt inderdaad aardig wat tijd in beslagquote:Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Van uitkleden kan je ook best genieten. Jullie hebben langer lol dus
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disanaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:52 schreef Disana het volgende:
Ik ga straks naar buiten in een T-shirt met lange mouwen met daarover een vest met capuchon en daarover een winterjas en hoop oprecht niemand tegen te komen die voorspel wil bedrijven. Daarvoor is het echt te koud.
Oh ik dacht al.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de sneeuw doen Disana![]()
Fruts
Tamil , de malle belliedanser ?quote:
Je meent het!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef kitao het volgende:
en booty is geen belly , dat weet je toch wel hè ?
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?quote:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drumsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drums
Die malle pietje heeft een blubberbuik en de onderste is laten we maar zeggen best forsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Die trommels waren goed!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.quote:
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.
Hehe, dat ga ik doen. Morgen gelukkig een vrije dag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaanquote:
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaan
Balen voor je , hoop dat t over twee weken beter gaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
maar voor die 200 km had je evengoed een wit t-shirtje of 8 bij de Zeeman kunnen halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
Dankjewel kitao.
Ik moest toch een beetje toonbaar zijn bij het 2e tentamen. Bovendien ligt al mijn was nog bij mijn ouders. ()
Ook knap!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.
Lavenderr, wat vind je dan van deze?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ook knap!
Als ze met een grote groep trommelen, zoals die van Kitao, super vind ik dat
Vroeger toen ik nog regelmatig naar percussie ging, zou ik ook naar Saffri Duo gaan. Kende ze niet en dacht dat het net zoiets was als Yamato of Slagerij van Kampen. Toen Saffri Duo doorbrak met dit nummer hebben ze een hoop shows gecancelled omdat ze niet meer in kleine zalen wilden spelen, en achteraf ben ik blij, wat een bagger is dat.quote:
Ach bagger... het is gewoon entertainment, daar is niets mis mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog regelmatig naar percussie ging, zou ik ook naar Saffri Duo gaan. Kende ze niet en dacht dat het net zoiets was als Yamato of Slagerij van Kampen. Toen Saffri Duo doorbrak met dit nummer hebben ze een hoop shows gecancelled omdat ze niet meer in kleine zalen wilden spelen, en achteraf ben ik blij, wat een bagger is dat.
Ik heb dat een aantal keren meegemaakt, trouwens ook in de buitenlucht maar dan is het effect op je lichaam een stuk minderquote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Hukkie het volgende:
Ik snap je punt, japanse drums klinken een stuk monotoner. Maar je moet je voorstellen wat er door je heen gaat als je in de zaal zit en die japanners voluit lopen te rammen op zo'n drum van 3 meter doorsnee, dan krijg je echt kippenvel.
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels maar all bets are off again.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk? Was je post even vergeten.
In de stopera gehoord en inderdaad kippenvel. Prachtig.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Hukkie het volgende:
Ik snap je punt, japanse drums klinken een stuk monotoner. Maar je moet je voorstellen wat er door je heen gaat als je in de zaal zit en die japanners voluit lopen te rammen op zo'n drum van 3 meter doorsnee, dan krijg je echt kippenvel.
Oh natuurlijk. Nah ja, wachten op de volgende dan maar, je maakt nog een kans.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
[NWS SC #16] Shake that booty, met veel trommels maar all bets are off again.
Net nog even geprobeerd met subwoofers, maar het doet nog steeds geen recht aan het live geluid. Een religieuze ervaring vergelijkbaar met het orgelconcert dat ik ooit in de Notre Dame hoorde. Beiden zijn niet reproduceerbaar op geluidsapparatuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
In de stopera gehoord en inderdaad kippenvel. Prachtig.
Nee inderdaad, vaag is dat. Heb ik hier ook een aantal percussie cd's in de kast staan die je koopt na zo'n concert, maar als je dat dan terug luisterd dan klinkt het niet echt je van het.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Net nog even geprobeerd met subwoofers, maar het doet nog steeds geen recht aan het live geluid. Een religieuze ervaring vergelijkbaar met het orgelconcert dat ik ooit in de Notre Dame hoorde. Beiden zijn niet reproduceerbaar op geluidsapparatuur.
Van orgels is het wel alom bekend dat de grootste pijpen niet hoorbaar te krijgen zijn in een huiskamer ongeacht de kwaliteit van je speakers. De afmetingen van je kamer belemmeren de golflengte. Die gigantische Japanse drums vallen kennelijk in dezelfde categorie. Ik `placht een kamer van 12 meter lang te hebben en extreem goede en dure speakers, maar een orgelpijp van 16 hz. past daar nog niet in. Die drums zullen vermoedelijk ook in de sub 30 hz categorie ztten. Je oren kunnen het aan, je maag helpt voor de sensatie, maar zelfs de beste hifi faalt in zo´n geval.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vaag is dat. Heb ik hier ook een aantal percussie cd's in de kast staan die je koopt na zo'n concert, maar als je dat dan terug luisterd dan klinkt het niet echt je van het.
toch wel een borrel erbij gehad ?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwjaarsrecepties schoppen kontNeemt mn hele buikje rond gegeten.
Borrelaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwjaarsrecepties schoppen kontNeemt mn hele buikje rond gegeten.
ja , ik ook , van half 8 tot half 2 , ben gebroken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef tho_Omas het volgende:
Zoiets ja. Heb van 8 tot 11 geslapen, en ben nu weer klaarwakker.
Oh dat is zuur. Dan kun je nog voor 2 uur gaan slapen, voor zover dat nog zin heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , ik ook , van half 8 tot half 2 , ben gebroken.
Zou niet zo erg zijn als ik morgen vrij was maar helaas , om 6 uur alweer de deur uit.
heeft geen zin , kan wel een beetje relaxen , op tijd scheren en een hap eten , dat is dan wel een voordeel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:16 schreef tho_Omas het volgende:
Oh dat is zuur. Dan kun je nog voor 2 uur gaan slapen, voor zover dat nog zin heeft.
Zo afentoe. De Culemborgreeks in NWS is nog best interessant. Vooral als je sommige reacties leest; alleen maar racisme en geweld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:19 schreef kitao het volgende:
[..]
heeft geen zin , kan wel een beetje relaxen , op tijd scheren en een hap eten , dat is dan wel een voordeel.
ik zit trouwens ook even op Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen? , daar zijn er nog meer wakker
kom je daar ook wel eens ?
af en toe , niet te bescheiden , ben er even doorheen gebladerd en kwam jou daar ook tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:21 schreef tho_Omas het volgende:
Zo afentoe. De Culemborgreeks in NWS is nog best interessant. Vooral als je sommige reacties leest; alleen maar racisme en geweld.
Moest me een beetje inhouden want was daar namens mn werk. Het was van een gemeente en die had de plaatselijke horeca uitgenodigd. Gevolg: een overvloed aan lekkere hapjes en wijnen van goede restaurants en speciale biertjes van de lokale brouwerquote:
Geen idee, ik was er pas 2 minuten ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef voyeur het volgende:
Wat een gezellige ochtend hadden jullie in FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |