Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Hukkie het volgende:
En eentje die visueel aardig uit de verf komt. Op deze foto dan.
Ah oke, had de term opgezocht, maar in dit geval verkeerd begrepen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen, maar ik bedoelde dat het wel haar hoofd, maar niet haar lichaam was. Pars pro toto betekent gewoon deel voor het geheel wat me wel passend leek.
Ik kan het origineel niet meer vinden. Ik laat het wel zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch , als jij nog steeds denkt dat t kerst is ......
![]()
een vrij forum kan vragen verdragen , neem ik aan ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
deze foto's zijn echt :quote:
haar moeder is nog enger ....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt vreselijk.Die 2e foto maakt me gewoon bang.
quote:He says: "Fake or real? I want to know, is Hillary Clinton a reptilian?
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk komt hij hier ook grappig doen, met al die banbesprekingen.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
je begint toch niet te trillen hè , wezeltje ?
[ afbeelding ]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zeg kitao, jij gelooft toch niet echt in NWO he?
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , tuurlijk niet , waarom denk je dat ik op zo'n stupide idee zou komen ?
Die 1% die 90% van de wereldse bezittingen in handen hebben die kun je toch gewoon vertrouwen ?
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef tho_Omas het volgende:
Absoluut niet. Ben je bekend met Raptor Jesus?
[ afbeelding ]
Curieus. Zullen we deze volposten?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
nope , maar uzzi's hadden die farizeeers toen ook nog niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , ik wacht wel op een andere poster.
Hé wat leuk, een foto van waar je woont.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef voyeur het volgende:
Voor Disana nog van vanmiddag. Je ziet mijn klacht over de woken boven de zee zoals gezien vanuit de tuin [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |