Je meent het!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef kitao het volgende:
en booty is geen belly , dat weet je toch wel hè ?
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?quote:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drumsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Tuurlijk , de trommels komen vanwege de TT , maar waar komt die belly dan ineens vandaan ?
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
Och, niets bijzonders. Ik hou van Arabische trommels en besloot te zoeken op bellydance en drums
Die malle pietje heeft een blubberbuik en de onderste is laten we maar zeggen best forsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Die trommels waren goed!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:27 schreef kitao het volgende:
[..]
eens even kieken dan , ik klik alleen de onderste en laat malle pietje maar even voor wat het is....
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.quote:
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt echt niet leuk. Heb je het eerste tentamen ook niet af kunnen maken? Kun je ze nog overdoen?
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken een laatste kans. Het eerste heb ik half afgemaakt, maar toen voelde ik de bui al hangen en ben ik er snel vantussen gegaan.
Hehe, dat ga ik doen. Morgen gelukkig een vrije dag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ontzettende pech, maar ik ben wel blij dat je nog een kans hebt. Echt geen fijne dag, wees maar een beetje aardig tegen jezelf vanavond.
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaanquote:
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ja hoor , alleen wel gemist door de camera , nu weet ik nog niet wat er onder een arabisch drumstel wordt verstaan
Balen voor je , hoop dat t over twee weken beter gaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:49 schreef tho_Omas het volgende:
Niet echt. Vanmorgen om half 6 mn nest uit om de ochtendspits voor te zijn. Om half 10 tentamen maken, waarna ik me ineens beroerd voel. Medicijnen vergeten in alle vroegte, dus de bak koffie van de ochtend was verkeerd gevallen en lag over me heen. Kon ik weer 200 km op en neer naar mijn ouderlijk huis voor schone kledij, zodat ik het 2e tentamen nog maken.Tijdens het 2e tentamen viel ik steeds in slaap dus dat zal ook wel niets worden.
Echt een geweldige dag.
maar voor die 200 km had je evengoed een wit t-shirtje of 8 bij de Zeeman kunnen halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef tho_Omas het volgende:
Dankjewel kitao.
Ik moest toch een beetje toonbaar zijn bij het 2e tentamen. Bovendien ligt al mijn was nog bij mijn ouders. ()
Ook knap!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou een drumstel is het niet, het zijn losse drums. Volgens mij zijn het doembeks maar pin me daar niet op vast, misschien dat iemand anders hier er meer verstand van heeft.
Lavenderr, wat vind je dan van deze?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ook knap!
Als ze met een grote groep trommelen, zoals die van Kitao, super vind ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |