raad de volgende (rel)kloon..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef kitao het volgende:
Ik hou wel van een gokje , maar ik heb geen enkel idee waar dit over gaat.
alsof ik iedere dag in mededelingen zit te kijken wie er nu weer uit vliegt , echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:59 schreef voyeur het volgende:
Mogen we hier ook voorspellen wie de eerste nieuwe geregistreerde gebruiker wordt en welke nick deze nu zal gebruiken?
30 % kans dat het een reluser is. Die niet zo heel blij is met zijn ban.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
ik dacht eigenlijk dat het ergens anders over ging , zie de B-tekst :
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
geef mijn portie maar aan fikkie , snap er nog steeds de ballen niet van ; wed ze en ik hoop dat jullie meer geluk daarmee hebben als ik met de loterijen.
oh vandaar , WT en DR zijn idem , dat had ik al eerder gehoord maar zelfs daarvoor al , voordat ik t wist , plaatste ik de signature.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef voyeur het volgende:
Het ging gewoon om Whiskey_Tango alias De_Ruyter vandaar de woordspelingen etc. Je had het in mededelingen kunnen zien daar anderen slechts een tijdelijke ban kregen.Verder allemaal al weer oud nieuws.
Ik vraag me wel eens af welke regels ze hier hanteren , hoewel ik niet alle posts gezien heb natuurlijk , maakt het er niet levendiger op helaas.quote:De_Ruyter, de groeten
Zonde.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:55 schreef Hukkie het volgende:
Nee hoor, steeds dezelfde die komt en gaat.
Goedemorgenquote:Op zondag 3 januari 2010 07:49 schreef voyeur het volgende:
Disana is al weer overtijd. Wat is daar gaande in het hoge Noorden?
Oops.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh, dan is de mensheid er niet meer.
Yes sir!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef sp3c het volgende:
hey!
ik ben wel sexy en de slowchat moet in de slowchat!!
en ik stem(de) VVD
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, nu gaat er een lampje branden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |