Die zullen nu wel slechthorend en/of doof zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Op zich was dat wel grappig , ze schoten een lawinevuurpijl het politiebusje in .
jammer dat er gewonden bij vielen.
Hmm, het ontgaat me totaal. En vuurwerk in een politiewagen gooien is gewoon niet grappig.quote:
ik vond van wel , maar nogmaals , jammer dat er gewonden bij zijn gevallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef Disana het volgende:
Hmm, het ontgaat me totaal. En vuurwerk in een politiewagen gooien is gewoon niet grappig.
Mag jij me uitleggen wat er leuk is aan schade aan voertuigen waaraan we allemaal meebetalen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vond van wel , maar nogmaals , jammer dat er gewonden bij zijn gevallen.
ach , ik ben eens half overreden door zo'n jutenbak , dus dat interesseert me weinig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:16 schreef Disana het volgende:
Mag jij me uitleggen wat er leuk is aan schade aan voertuigen waaraan we allemaal meebetalen.
wazig verhaal eigenlijk , ze wou de ME vergiftigen zodat ze geen auto's gingen affakkelen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef paddy het volgende:
De wijk waar ze zouden gaan rellen bleef rustig. ME nog even een paar oliebollen gebracht. Die hadden het ijzig koud
Ja, we hebben er nog aan gedacht om er een slaapmiddel in te stoppen zodat die groep de auto's met rust zouden laten en zich gingen botvieren op een paar flats die toch gesloopt gaan worden, maar mijn opvoeding weerhield me
Whehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
wazig verhaal eigenlijk , ze wou de ME vergiftigen zodat ze geen auto's gingen affakkelen ?
eerder de AIVD vrees ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef paddy het volgende:
Ben je nu echt zo'n droogkloot dat je de humor van de smiley niet ziet?
Nog even en ik heb de ME op mijn stoep staan omdat Kitao echt denkt dat ik die poging wilde ondernemen
Insgelijks.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En het was nog wel zo gezellig. Gelukkig nieuwjaar
Whehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:59 schreef voyeur het volgende:
Mogen we hier ook voorspellen wie de eerste nieuwe geregistreerde gebruiker wordt en welke nick deze nu zal gebruiken?
Ik gok op Piet Hein. Een niet eens Somalische piraat die zijn tijd ver vooruit was en nog alom geeerd wordt als Nederlandse held.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef paddy het volgende:
[..]
WheheIk weet bijna 100% zeker dat bepaalde users nu paranoia gaan worden
Of de kloonscans van de FA's gaan haperen
Ik had al een andere user op het oog. Ik heb het niet zo op met gokken. Win nooit watquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef voyeur het volgende:
Bij nader inzien claim ik ook vast Rum_a_gogo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |