Shaken! Dit is een aparte genre muziek weer. Bijna elke streek heeft daar z'n eigen muziekstijl.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat doen die vrouwen steeds met hun haar?
Nee, ben er niet kapot van, deze muziek.
Maar ieder zijn meug.
Al Hoceima, kom je daarvandaan? Ik weet dat dat in het noorden aan zee ligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dit komt dan wel weer uit mijn streek. Liefdesliedje, over onbereikbare liefde.
Als ik zou weten wat je om hebt , misschien .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb ze al om hoor: ze mogen ze allebei houden maar ze gaan er niets mee doen behalve een beetje dreigen.
Knap van me, of niet.
Oorspronkelijk uit een gebied dat reikt van Al Hoceima tot aan Nador.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Al Hoceima, kom je daarvandaan? Ik weet dat dat in het noorden aan zee ligt.
Leuk liedje trouwens.
Ah, ik begrijp dat het daar mooi is. En je bent er geboren dus. Het lijkt me wel mooi, twee culturen in één hart... in elk geval wat muziek betreftquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit een gebied dat reikt van Al Hoceima tot aan Nador.
Neenee, ik ben daar niet geboren. Daarom de nadruk op 'oorspronkelijk".quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat het daar mooi is. En je bent er geboren dus. Het lijkt me wel mooi, twee culturen in één hart... in elk geval wat muziek betreft
Ooooh.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neenee, ik ben daar niet geboren. Daarom de nadruk op 'oorspronkelijk".
Nee nee, ik heb ZE om. De landenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ik zou weten wat je om hebt , misschien .
(de satellietverbindingen , twee portable nukes , twee colts 45 ?)
Die vond ik wel leuk, toen ik eenmaal het ritme te pakken had.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met dat haar zie je vaker, het is een soort dans. Hier nog een, van iets verder weg, Dubai:
klinkt een beetje als slow patrol , maar best wel aardig hoor, als je kat is overleden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Snow Patrol, klinkt ook wel goed toch?
Ah leuk dat jij deze ook kunt waarderenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, toen ik eenmaal het ritme te pakken had.
Idd, daar deden die vrouwen dat ook, dat shaken met hun haar.
Daar kom je niet ver met een vlot kort kapsel![]()
Wel een leuk gezicht, die -overigens bijna allemaal knappe- mannen in die witte jurken zo op een rij.
Oooooh , sorry , ik dacht dat je het over sjarretels had...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
Nee nee, ik heb ZE om. De landenZe zijn om, anders gezegd.
Obama doet zijn best.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Oooooh , sorry , ik dacht dat je het over sjarretels had...
zonder gein , ik snapte het echt niet , ik nomineer je alvast voor een nobelprijs , die van Obama, die verdient dat toch niet , de oorlogshavik.
Chippendales met een jurk ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
Wel een leuk gezicht, die -overigens bijna allemaal knappe- mannen in die witte jurken zo op een rij.
zonder meer, de vraag is waarmee , na Irak nu nadruk op Afghanistan en Venezuela en Iran liggen ook al in het vizier.quote:
En dan klaagt men nog over slecht geïntegreerde moslims?quote:
Die mogen ze als eerste de grens overzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |