quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
. Ik geloof dat Nikky hem voor het eerst geband heeft
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik
En eens in de zoveel tijd krijgt ie een ban en eens in de zoveel tijd een unban.
Vroeger viel hij eerder door de mand met z'n kloon, en sowieso post hij zoveel niet meer.
LemmeB-kloon kon je niet omheen
En toch moet ik daar ergens wel om lachen, sue me.
Zeg zeur niet zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lemmeb leek me een aanwinst. Bijzonder onduidelijk waarom hij wel gebanned wordt en topicsproeier Meki weer niet.![]()
Maar de Elite doet natuurlijk wat ze wil. Wij zijn slechts dom klootjesvolk.
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
2004 was Nikky de eerste die het in MED zette. Dat jij nou zo smiechterig stiekem bant wist ik tot vandaag niet
Even het schuin gedrukte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&Fquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even het schuin gedrukte.
Je kent FOK! goed genoeg om te weten dat er lui zijn die als ze zoiets gepost hebben ook meteen accuut het geposte doorgevoerd willen hebben want: vul maar in, het gouden idee, users weten het het beste, ad infinitum.
Ik zit niet te wachten eerlijk gezegd op weer een horde users die precies weten hoe het met NWS moet en zo niet even de zittende mods en FA's af gaan zitten maken.
Een soort "ingezonden brieven-rubriek"a la de krant klinkt alweer wat leuker.
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs nog geen MED in die tijd.
En ik zet ze idd niet in MED als ik weet dat ze daar die bekende stramme plasser van krijgen
en geloof me dat staat in Med.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:32 schreef nikky het volgende:
Lemmeb - Wegens racistisch geblaat een week weg uit POL/NWS
Dat is zonder meer waar en ik vind het heel jammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
Nee nee, ik bedoelde toen ik hem gebanned heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij mag dan het geweten van Fok zijn, ik ben het geheugen.
[..]
en geloof me dat staat in Med.
Rightquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is Ghazi eigenlijk gebanned. Ik heb hem louter kwaliteits posten zien fabriceren.²
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Je mag er achteraan hoor? Zeg maar
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
De SC mag nu wel weer gezellig worden.
Ik vind je hartstikke braaf!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Yvonne. Heel eerlijk, de posts die ik van hem heb gezien vallen wel mee. Heb ik wellicht iets gemist?
En ik ben hartstikke braaf. Toch?²
Ik ga hier even over denken, eerst maar eens werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
Een topic met een setje regels die in de eerste post moeten zou duidelijk kunnen maken dat userbashing, nog modje pesten de bedoeling is. Mijn punt is dat het nu ook gebeurt, maar dan in topics met heel onschuldige namen die gewoon ontsporen. Dan maar centraal, dan weten de modjes dat ze er een oogje op moeten houden. Dat is makkelijker dan honderd topics te moeten volgen waar steeds hetzelfde gebeurd.
Ik zou persoonlijk best met bijvoorbeeld Matador de discussie willen aangaan over de toon en de felheid waarmee je elkaar bejegent. Ik heb niets tegen hem, maar we botsen in onze opvattingen over de stijl. Dat geldt ongetwijdeld voor meer users. Daarnaast zou het fijn zijn om een plek te hebben waar je kan nadenken over de vraag waarom sommige scheten altijd in NWS gepost worden, terwijl andere topics zo slecht lopen.
Kortom een ingezonden brieven rubriek waar de typische kolonel buiten dienst (die vullen echt die krengen) zo nu en dan zijn ei kwijt kan en er wie weet ook wat constructieve suggesties komen. Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen. Als meer ´gewone mensen´ deelnemen aan de discussies zou het heel NWS ten goede komen.
Werkelijk? Op eigen verzoek of met de jaarlijkse kerstamnestie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
r2ckson is unbanned trouwens na 5 jaar
want ghazi is links?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Gelukkig maar. Ik vind een mening of manier van denken eigenlijk zelden banwaardig, ik vind de manier waarop vaak doorslaggevend.quote:
hoezo niet? bron?quote:
Oh ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Disana het volgende:
Ghazi kon soms uitgesproken zijn maar ik had daar geen moeite mee.
In elk geval kan er nu niet meer beweerd worden dat er alleen rechtse users geband worden
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef tho_Omas het volgende:
De SC mag nu wel weer gezellig worden.
Idd.. Remlof is best vervelend. Wat let je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
En dat geldt ook voor de FA's.
Vervelend>>>Ban
Politiekekleur>> who cares.
Dat was even in het Jip en Janneke voor de die hards
Ja, want eigenlijk zijn Ghazi en Matador qua stijl gelijk, ze zitten alleen totaal op een heel andere golflengte der politieke spectrum. De stijl, dat is het juiste woord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.
Dat is De Elite ten voeten uit; anderen zijn trollen, zeuren, zetten zich voor gek en weten niets van andere users.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg zeur niet zoGa ergens anders de troll uithangen, niet hier, niet bij mij.
Lemmeb is net zo'n aanwinst als Meki, en beide krijgen evenveel bans.
Het is wel te merken dat je Lemmeb nieteens kent anders zet je jezelf hier nu niet zo voor gek
Ik spreek Ghazi weinig, maar ik vind een ban voor hem belachelijk. Een slachtoffer van de Elite Die Het Beter Weet Dan Uzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk zijn Ghazi en Matador qua stijl gelijk, ze zitten alleen totaal op een heel andere golflengte der politieke spectrum. De stijl, dat is het juiste woord.²
Mij bannen. Ik dacht dat alleen Ted dat mocht en die ligt niet meer zo goed bij de crew toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik wist dat ik iets vergat!
Dat links/rechts/paars/groen weetikveel wat is de GROOTSTE flauwekul op FOK! en dat al 10 jaar.
Dat we daar op bannen
Iemand gaat over de schreef en als ie dat tevaak doet is het een ban, alsof we gaan nazoeken welke politieke kleur iemand heeft
Als voyeur vervelend is krijgt ie een ban en ik heb geen idee of ie links of rechts is, erger: het interesseert kme echt totaal niets.
En dat geldt ook voor de FA's.
Vervelend>>>Ban
Politiekekleur>> who cares.
Dat was even in het Jip en Janneke voor de die hards
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Koos post een vrolijk bericht in de SC en een doodse stilte is gevolg. Koos gaat even hard aan het werk en moet FOK! een paar uurtjes mijden en SC is alweer drie pagina's vol.
Dankjewel voor deze oppepper BSB, had ik even nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Voyeur, KoosVogels, dat zijn wat mij betreft allemaal kwaliteitsusers. Echt.²
Dat terwijl de SC is bedoeld voor vrolijke prietpraatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.
Ze loopt nu wel beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat terwijl de SC is bedoeld voor vrolijke prietpraat
En bedanktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind koosvogels maar een baggeruser.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het interesseert me geen drol wat ie was, hij was vervelend>> ban, opgelost.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Geen idee, ik was er pas 2 minuten ofzo
ow wacht, tis al middag
lijkt me ook vermoeiend, om constant 'rifaap' te typen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef isogram het volgende:
Belangrijk lijkt me in elk geval dat in NWS over elk onderwerp discussie mogelijk is en dat moet ook scherp kunnen. Maar constant "rifapen" roepen, valt daar niet onder.
Klopt. We moeten elkaar natuurlijk niet allemaal in de hol kruipen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het moet wel in balans blijven he.
nooit geweest in het halve jaar dat ik ben aangemeld en als ik jullie ( mat , dis en fruts ) zo hoor , alhoewel mooi geschreven , dan liggen jullie daar regelmatig met elkaar overhoop over het beleid en andere voorkomende zaken ?quote:
Vandaag he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. We moeten elkaar natuurlijk niet allemaal in de hol kruipen.
En Disana vindt mij lekker tof
Scherpe schede discussies genoeg. In KPD dan wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef kitao het volgende:
[..]
nooit geweest in het halve jaar dat ik ben aangemeld en als ik jullie ( mat , dis en fruts ) zo hoor , alhoewel mooi geschreven , dan liggen jullie daar regelmatig met elkaar overhoop over het beleid en andere voorkomende zaken ?
en dat kan me verder weinig schelen , dit is een chat , voor mij om een beetje te relaxen en en niet om scherpe schede discussies te voeren .
kijk , dat bedoelde ik nou toen ik mijn vorige post plaatste voordat ik deze gelezen had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef voyeur het volgende:
Mag ik een voorstel doen? De SC van NWS is eigenlijk de plek waar de ideologische verschillen genegeerd worden en we onze menselijke kant laten zien. Het zou zonde zijn om die uitlaatklep te verpesten door hier die discussie te herhalen.
Die is dicht...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
ga die marokko-slijkhaal discussies maar lekker ergens anders voeren gvd.
hier bijvoorbeeld :
Voor wie ben jij: de Molukkers of de Marokkanen?
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef voyeur het volgende:
Zoals ik zeg heeft de SC in NWS de laatste tijd wel verzoenend gewerkt tussen verklaarde tegenstanders. Ik was nog bijna met W_T naar een Oostenrijks pensionnetje afgereisd
Sommige kranten hebben een rubriek waar het beleid van de krant besproken wordt. In NWS is de verwarring dat de mods, FA´s etc verantwoordelijk gehouden worden voor de koers van NWS terwijl die slechts in banen kunnen leiden wat de users posten, dus FB is er ook de plek niet voor.
Een topic dat gewoon gaat over de vraag hoe het nieuws in NWS gecoverd wordt, hoe de toon zou moeten of kunnen zijn en waar gereflecteerd mag worden over de koers die de usergemeenschap voert zou een uitlaatklep bieden. Nu komt het vaak verkapt aan de orde in topics met een heel andere insteek en herhaalt de discussie zich vele malen. Dan beter centraal en zonder dat de modjes zich doorlopend aangeproken hoeven te voelen.
Het zou m.i. de spanning wat af kunnen halen van de andere topics. Zie het als de ingezonden pagina van een krant waar men ook vaak op meta-niveau zijn ei kwijt kan. Hoeft ook helemaal niet sticky, als alles weer eens gezegd is zakt het gewoon netjes weg tot NWS weer nieuwe posters krijgt die nieuwe eieren willen leggen of andere slakken willen zouten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Ik heb, ook al doe ik vaak alsof, ook de wijsheid niet in pacht, maar afgezien van de grote poezenopstand is NWS toch een stuk lastiger dan F&F
op mietjes zitten we ook niet te wachten....., dan posten ze maar s'nachts die trilkippen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef voyeur het volgende:
Vergeet niet dat NWS voor veel mensen overkomt als een oorlogsveld waar ze zich liever niet in mengen.
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef tho_Omas het volgende:
Dat krijg je ervan als je FB naar de SC doorverwijst.
Het waait wel over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
dat meen je niet , is dat echt gedaan ?
krijgen we nu dagenlang tekst en uitleg over bans aan te horen , jezus
ik ga maar weer terug naar .....SC als het zo moet.
Maarquote:
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Er is niet voor niets een SC aangemaakt. Als je wilt kletsen over elkaar, de moderators, het beleid of over het postgedrag van iedereen. Doe het daar, maar houd het normaal.
[NWS-FB] Waar op discrimineren een ban staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals: Prima dat jullie discussieren over elkaar of het postgedrag, maar juist daar is het SC-topic ook voor.
Dat is niet zomaar sticky gezet. Ga elkaar daar met argumenten te lijf en niet met schelpartijen.
Groetjes, de pvda-lul
ik zit daar enkel om een beetje m'n tijd vol te lullen , niet om over poesjes te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
Kittengate. Er is vast wel iemand die je linkjes kan geven.
Ik wilde net dat eerste topic weer lezen, maar alles is verwijderd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
aan de andere kant zet fok natuurlijk wel een bepaalde toon neer door de manier waarop nieuwsberichten worden weergegeven in de FP......
Jij bent ook tof. Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.
toe maar , een fok wiki , niet te geloven , dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef tho_Omas het volgende:
Het waait wel over.
Overigens, voor kittengate:
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...
SSSSHHHHH!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al is het maar de DGK COS.
wel , bedankt voor de uitleg , maar ik kwam hier binnen 6 mnd geleden zonder te weten wat fok is en op zoek naar een goeddekkende plafondverf notabene.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef voyeur het volgende:
Het grote poezenschandaal leidde tot het opstappen van de helft van de modjes (fok wide that is). Hoofddiplomaat was toen Danny, dus het blijft een wonder dat de andere helft er nog zit
Het eerste ben ik niet met je eens, bovendien is dat pension niet meer open en het tweede lijkt me zelfs in een topic over booties toch niet echt een compliment aan een dame.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
Oostenrijk schopt gewoon kont. En jij ook wel een beetje hoor Disana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |