Nee tegen Obli.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Diconnected het volgende:
@ Mimu, had je het tegen mij over de Merry Midninght?
Hm wat raar. Heb 1,5 uur geleden gelakt en bij mij zit ie gewoon perfect.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Loqi het volgende:
Hmm, ik ben nog niet echt onder de indruk van David, kan t na een uur of 2 nog steeds indeuken
Naja had hem gelakt met 2 dagen, hield hem bij m'n kerstjurkje en het paste er totaal niet bijquote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee tegen Obli.![]()
Die heeft hem van mij geleend. Maar ga jij hem nog op doen voor de kerst?
jaah gaaaaf, bling blingquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]
Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?
Mooi Mirjam!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
[ afbeelding ]
Ik zal wel moeten, er is ergens onderweg wat fout gegaan, dus ik mag weer!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Obli.![]()
Ga je Merry Midnight ook nog dragen met de kerst of laat je het bij rood en groen?
Leuk!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste reactie is: "Damn Girl!!"quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
Als ik even op die lingerie-discussie van het vorige topic mag terug komen: mijn maat hebben ze vrijwel nergens. Op de site van bravissima hebben ze 8 modellen in mijn maat, waarvan twee voedingsbeha's, een strapless, een torselet en een corset
.
Merry Midnight:quote:
N.a.v. het BH-geneuzel... net online een Marlies Dekkers aangeschaft. Nummer 3....quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
Als ik even op die lingerie-discussie van het vorige topic mag terug komen: mijn maat hebben ze vrijwel nergens. Op de site van bravissima hebben ze 8 modellen in mijn maat, waarvan twee voedingsbeha's, een strapless, een torselet en een corset
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
N.a.v. het BH-geneuzel... net online een Marlies Dekkers aangeschaft. Nummer 3....![]()
(maar ze zitten zo lekker!!)
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]Die vind ik ook meestal wel heel fijn zitten.
haakjes dichtlaten en over je hoofd aantrekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan alleen 1 van de 2 die ik heb alleen aan als ik samen met
opsta, want dat is zo'n kruis-op-de-rug-en-allerlei-andere-dingen en die krijg ik zelf niet aan, omdat ik de sluiting op mijn rug niet fatsoenlijk dicht kan maken zelf... heb ik 2 haakjes vast en wil ik nr3 doen, dan flopt de rest weer open enzo...
Wat een goed idee!! Dat ik daar nooit aan heb gedachtquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haakjes dichtlaten en over je hoofd aantrekken![]()
is ff uitkijken, je moet de bandjes meteen goed beetpakken, maar dat werkt goed
oooooh wat vreselijk lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn kerstnageltjes, into disney
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Erg liefquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt zo mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Merry Midnight:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met flits..![]()
[ afbeelding ]
Wel een leuke kleur, maar het blijft paars....
quote:
Eerste laagje is niet mooi, maar daarna ging het prima!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo mooi. Alleen lakte die bij jou ook zo kut, of ligt het aan mij?
Goed gejat. Echt heel mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
Maar dit is mijn final design!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gejat van youtube...![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
hoe mooi, volgend jaar met kerst wil ik ook zoiets. ik ben goed bezig, bijna 4 maanden geen nagels afgebeten .
Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Oblivion het volgende:
Blue!![]()
En wat heb je op je nagels gedaan, gel?
Die tips kan je van te voren dunner vijlen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks van
Dan blijven ze nog te plat en dan zit er aan de zijkant niks, en aan de bovenkant is het niet zo breed meer, maar nagels met een hap eruit ziet er al helemaal niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Oblivion het volgende:
Nee, niet dunner op de bovenkant, maar de zijkanten..
Whehehe nog zo'n verslaafde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Je final design!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe nog zo'n verslaafde.
Cute he?quote:
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hihi
Ik snap wel wat jullie bedoelen,
wacht ik zal een paint maken
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Ja vind 't erg mooi! Kleuren passen mooi bij elkaar en het zit er natuurlijk ook weer perfect opquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cute he?![]()
Ja, ben er wel blij mee!
Gepriegel..
dat jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...![]()
MiMu, hij blijft hè?
Oww nou duidelijk, das niet weg te vijlen, alleen andere tips voor een volgende rondequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat jamoet de tip ontiegelijk hard aandrukken zodat hij dus overal pakt, en dan gaat hij dus mee met de vorm van de tip.
Doe ik dat niet heb ik aan de zijkant airholes, wat bij mijn weten niet goed is ivm de vocht en troep die er dan onder kan ivm eventuele schimmel oid
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.
ik zal er 5 voor je er af wippen en opsturen, dan moet je die er maar op plakkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:21 schreef _evenstar_ het volgende:
we moeten onze nagels combineren moussy, dan krijgen we perfecte nagels
Whehehe...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Oooooooohhhhh wat zijn ze mooi.![]()
Waarom ben ik die nou vergeten.
Ja jij wint!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe...
Oh en over lelijk gedecoreerde nagels..![]()
[ afbeelding ]
Do we have a winner?![]()
Blurgh..
quote:
A for effort.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik dacht leuk, blauw, sneeuw, rood kerst..
Geen combo..
Truste en slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
A for effort.![]()
Ik ga slapen. Fijne kerst allemaal!![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Obli: ik vind je kerstnagels errug mooi!!
Mooie kleur groen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:14 schreef canada-girl het volgende:
heb vandaag een nieuw kleurtje gekocht,wilde iets kersterigs.nou das wel gelukt denk
![]()
http://farm3.static.flickr.com/2718/4126762431_6bcf190b6e.jpg
hij is alleen een beetje erg dik,en ook het kwastje is niet zo fijn.mischien moet ik er even aan wennen.wil in ieder geval de paarse ook hebben![]()
Jij ook!quote:
en voor iedereen fijne kerstdagen
gaaf dat sneeuwrandje met bling blingquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
mja
[ afbeelding ]
![]()
* MinderMutsig haalt aceton tevoorschijn
Lief mutsje hè? Hoef je niet tegen dat vieze korstje aan te kijken dat er onder zit.![]()
Fijne kerstdagen!
Is er toch nog iets leuk op die foto.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Oh maar dat mutsje is toch gewoon om de foto op te leuken ;-)
J. hier: OOOOH DIE!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is er toch nog iets leuk op die foto.
Hehehehequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
J. hier: OOOOH DIE!![]()
Oftewel, het is leuk!
We zijn benieuwd naar je volgende creatie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hehehehe
Dankje J.!![]()
Maar ik haal het er wel af.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]Die vind ik ook meestal wel heel fijn zitten.
hihiquote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een Snuggie (klik) gekregen.
Het meest a-sexy ding sinds de joggingbroek, maar mijn lief heeft 'm gekocht, dus nu durf ik 'm daadwerkelijk zonder schuldgevoel te gebruiken.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Ik zag progie opeens op jou reageren, post gemist dus...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een Snuggie (klik) gekregen.
Het meest a-sexy ding sinds de joggingbroek, maar mijn lief heeft 'm gekocht, dus nu durf ik 'm daadwerkelijk zonder schuldgevoel te gebruiken.
Zou niet moeten mogen die vingerafdruk...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:53 schreef Mayla het volgende:
Tnx ladies!
@ Obli.. nee niet echt een deuk, maar wel dat ik een vingerafdruk erin kan krijgen. Het wordt al beter nu, maar is dat normaal? Of had ik toch nog ff langer onder de lamp gemoeten?
Ok, geen tips de volgende keer![]()
En youtube zal ik idd ook even bekijken voor een strakker wit randje![]()
Dank je voor je tips!
Je haalt P2 bij:quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef Lindytje het volgende:en ik gaan volgende week naar Almelo (hotelletje), en dan zitten we fijn dicht bij Duitsland, dus ik dacht: ik kan daar wel even wat lakjes gaan scoren! (zoals de kerst-collectie van essence en P2 lakjes)
Nu heb ik twee vragen:
1. Waar in Duitsland haal ik essence en P2? (een beetje in de buurt van de Duiste grens in de buurt van Almelo, zegmaar...)
2. Heeft er iemand nog een wens voor 1 van de 2 merken, dus: wil er iemand iets bestellen zodat ik het mee kan nemen uit Duitsland?
nee, kan geen kwaad, dat kan je proberen.Doe het eens met remover...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:04 schreef Mayla het volgende:
Ok, dank je wel!! Mss dat ik het niet goed heb schoongemaakt en dat er nog een lijmlaagje opzit? Kan het kwaad om nog ff met de cleanser erover te gaan of gewoon even laten voor wat het is?
De DM in Nordhorn is denk ik het dichtstbij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:15 schreef Lindytje het volgende:en ik gaan volgende week naar Almelo (hotelletje), en dan zitten we fijn dicht bij Duitsland, dus ik dacht: ik kan daar wel even wat lakjes gaan scoren! (zoals de kerst-collectie van essence en P2 lakjes)
Nu heb ik twee vragen:
1. Waar in Duitsland haal ik essence en P2? (een beetje in de buurt van de Duiste grens in de buurt van Almelo, zegmaar...)
2. Heeft er iemand nog een wens voor 1 van de 2 merken, dus: wil er iemand iets bestellen zodat ik het mee kan nemen uit Duitsland?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat een mooie kerstnageltjes weer
En MiMu, leuk dat multiple stempelen zo
heb zelf trouwens geen kerstnagels, geen
tijd voor gehad..
quote:
Ik heb net een paar hele leuke lakjes gekregen, zal er snel een keer mee lakken en posten
Jullie ook!quote:
Iedereen nog een fijne kerst gewenst!!
Dankjewel!! Ik ga even op de site kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De DM in Nordhorn is denk ik het dichtstbij.
En anders even op de site kijken.![]()
@progje: mooi! Lekker winters.
Ik doe de laatste keer in de lamp na de toplaag altijd twee keer. Gewoon omdat het kan en kwaad kan het ook niet volgens mij. Dan heb ik daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:59 schreef Mayla het volgende:
Hmmm... ja met de cleanser die erbij zat het laatste plaklaagje eraf gehaald.
Lamp stond op timer van 3 minuten.
Dit heb ik gedaan: nagels opgeruwd, schoonmaken, primer, basisgel, witte french, roze gel, toplaag
Uiteraard tussentijds in de lamp. Na de roze gel in de lamp, schoongemaakt en toen toplaag, weer lamp en schoonmaken.
En veeg je dan niet teveel van de gel weg? daar was ik bang voor.. ik heb er ongeveer 2 keer overheen gehaald met dat spul.. zelfs daarna zat er nog een plakkerig laagje op.. ik ben toen maar gewoon gaan vijlen, maar heb het idee dat mijn lamp het niet erg goed doet? doe meestal 3/4 minuten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
nee, kan geen kwaad, dat kan je proberen.Doe het eens met remover...![]()
Zo doe ik het al 20 jaar.
Dus ook als je cleanser op is, geen nieuwe bestellen, remover zonder aceton haalt dat laagje uitstekend weg.
Cool!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef Mayla het volgende:
Ha! Tnx Obli! nog even schoongemaakt, is beter nu...en goed te weten dat het ook gewoon met remover kan
Leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef Misstique het volgende:
Mijn kerstnagels:
[ afbeelding ]
OPI Not really a waitress met daaroverheen OPI Disco Ball sparkle..
Nee, de plakgel moet eraf, anders kan je er weinig mee, behalve dan verder met gel erop smeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:15 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
En veeg je dan niet teveel van de gel weg? daar was ik bang voor.. ik heb er ongeveer 2 keer overheen gehaald met dat spul.. zelfs daarna zat er nog een plakkerig laagje op.. ik ben toen maar gewoon gaan vijlen, maar heb het idee dat mijn lamp het niet erg goed doet? doe meestal 3/4 minuten.
Lekker feestelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef Misstique het volgende:
Mijn kerstnagels:
[ afbeelding ]
OPI Not really a waitress met daaroverheen OPI Disco Ball sparkle..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou Obli, ik ben vandaag bij paps, dus heb m'n base coat enzo hier niet en we gaan straks naar Holiday On Ice
Dus morgen ochtend maar even.
quote:
Ik heb er een aantal van Beyu gehad, waaronder 2 feestelijke rode en ook nog een soort duochrome glitter paars met blauw
Mjah, majh, ik weet het niet...quote:
Over paars gesproken: staat je heul niet slecht!
Mooie nageltjes, subtiel feestelijk kleurtje, helemaal goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet scherp en de kleur is in het daglicht iets warmer, maar dit zijn mijn kerstnagels!GOSH nail lacquer 554 gold.
Lief!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Iemand die ik nog blij kan maken met P2 lakjes uit Duitsland? Ik ga er volgende week heen, dus kan lakjes meenemen. Wel graag voor maandagochtend laten weten, want dan ga ik weg...
Voor kleurtjes kun je hier kijken:
http://www.dm-p2-cosmetics.de/cgi-bin/die_naegel.pl?sid=hndi73k3mfleqeotcwdx61z07noe7bxy&id=nagellacke.html&k=&hp=1261743958SPOILERclass="spoiler">Zulke lakjes dus:
[ afbeelding ]
Jij ook loqi!quote:
Ahh...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lief!
Maar ik mag niet!
Dure verbouwing...
Komt vanzelf goed!quote:
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed!![]()
Je gaat dus een paar daagjes weg?
En dus ook lekker shoppen, ben benieuwd wat voor blikken jij krijgt als je je mandje neerzet met veel nagellak..
Ik herken het ook niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, de plakgel moet eraf, anders kan je er weinig mee, behalve dan verder met gel erop smeren.
Wel vreemd, deze verhalen, ik herken het helemaal niet....
En vijlen als het nog plakt, dan kan je heel snel je vijlen weggooien, want dat krijg je niet van je vijl af.
Gebruik jij cleanser of remover?
Wedden dat zij de mand nog voller vult...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...
En ja, ik ben van ma-vrij weg. Eerst 2 dagen Almelo (lekker sauna'en en zwemmen en luieren enzo...) en dan 2 dagen naar Noordwijk voor oud&nieuw. We hopen mooi vuurwerk te zien aan het strand..
En idd shoppen!moet maar mee naar Duitsland, of ze het nou leuk vindt of niet... ghehe!
Wel daar kopen! Shampoo, haarverf, eigenlijk alle drogisterijartikelen zijn daar veel goedkoper!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...
En ja, ik ben van ma-vrij weg. Eerst 2 dagen Almelo (lekker sauna'en en zwemmen en luieren enzo...) en dan 2 dagen naar Noordwijk voor oud&nieuw. We hopen mooi vuurwerk te zien aan het strand..
En idd shoppen!moet maar mee naar Duitsland, of ze het nou leuk vindt of niet... ghehe!
quote:
Thanks.quote:
Ik zou zeggen, doe je best!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Thanks..
Ik heb trouwens gister een nieuwe glazen nagelvijl gekregen en een tof OPI lakje: Who are you wearing. Geweldige donkerpaarse duo-chrome, waar helaas geen goeie swatches van te vinden zijn.
Jullie ook!quote:
Ow en Merry X-mas everyone.
Dat zou best eens kunnen!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wedden dat zij de mand nog voller vult...
Zou me niks verbazen!
Oeh, goede tips! Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel daar kopen! Shampoo, haarverf, eigenlijk alle drogisterijartikelen zijn daar veel goedkoper!
Maar zo'n mand met nagellak is wel priceless ja. Vooral als ze de zoveelste dubbele nagellak tegenkomen.
Na de kerst ga ik em zeker testen en dan zal ik hier het resultaat posten.quote:
Zooo lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Och, spongebob ofzo...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo lief!!
Maar daar zie ik mezelf met mijn 40 jaartjes toch niet meer mee lopen
Whut?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo lief!!
Maar daar zie ik mezelf met mijn 40 jaartjes toch niet meer mee lopen
Tip voorzichtig verwarmen en ronder vormen is misschien een ideetje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat jamoet de tip ontiegelijk hard aandrukken zodat hij dus overal pakt, en dan gaat hij dus mee met de vorm van de tip.
Doe ik dat niet heb ik aan de zijkant airholes, wat bij mijn weten niet goed is ivm de vocht en troep die er dan onder kan ivm eventuele schimmel oid
Met carnaval ga ik als Xena Warrior Princessquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, spongebob ofzo...![]()
Of die sesamstraat nagels...![]()
Met carnaval! JA! Dan kan het wel..
Alweer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met carnaval ga ik als Xena Warrior Princess
Thnx! Mijn cleanser is ook bijna op, zat al te bedenken waar ik dat vandaan moest gaan halen (zonder idiote verzendkosten)quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
nee, kan geen kwaad, dat kan je proberen.Doe het eens met remover...![]()
Zo doe ik het al 20 jaar.
Dus ook als je cleanser op is, geen nieuwe bestellen, remover zonder aceton haalt dat laagje uitstekend weg.
is de eerste keer!quote:
Dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Mijn cleanser is ook bijna op, zat al te bedenken waar ik dat vandaan moest gaan halen (zonder idiote verzendkosten)
Trouwens MiMU: nog steeds geen Show your Feet hier....evenals de Davids
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.![]()
Ik vond vanmorgen een bubbeltjesenveloppe op de grond voor de bijrijdersstoel in mijn auto.
Oh was dat het..quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is de eerste keer!ben alleen al heel lang met het pak bezig
vandaag of morgen de beenkappen doen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.![]()
Ik vond vanmorgen een bubbeltjesenveloppe op de grond voor de bijrijdersstoel in mijn auto.
OOOHH!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan kloppen.![]()
Nee zeker niet. Ik heb eerder het idee dat het een kalknagel isquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Oei moet hij het niet te dun vijlen.
Dus gewoon echt doorpoetsen tot je geen plak meer hebt maar gewoon harde gel? Ik ben echt bang dat ik dan alles eraf veeg..?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, de plakgel moet eraf, anders kan je er weinig mee, behalve dan verder met gel erop smeren.
Wel vreemd, deze verhalen, ik herken het helemaal niet....
En vijlen als het nog plakt, dan kan je heel snel je vijlen weggooien, want dat krijg je niet van je vijl af.
Gebruik jij cleanser of remover?
Dan zou ik die vijlen niet meer voor jezelf gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik heb eerder het idee dat het een kalknagel is
Als je daarmee de gel eraf veegt zat de gel sowieso al niet goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dus gewoon echt doorpoetsen tot je geen plak meer hebt maar gewoon harde gel? Ik ben echt bang dat ik dan alles eraf veeg..?
Maar ik zal nog eens meer gaan oefenen.. ik gebruik de cleanser die erbij zat, heb het ook al met remover geprobeerd maar dat werkt voor mij precies hetzelfde..
Oude vijl, di egebruik ik al niet meer. Nah naar de dokter zal toch niet? Trouwens, hij zit al braaf onder de lamp. Komisch gezicht hoor, in zijn manly man badjas met een fles bier erbijquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zou ik die vijlen niet meer voor jezelf gebruiken.![]()
Misschien eerst naar de dokter voor je er gel op doet?
Een schimmelnagel onder de gel sealen lijkt me niet handig eigenlijk dus ik zou dat wel willen uitsluiten eerst ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oude vijl, di egebruik ik al niet meer. Nah naar de dokter zal toch niet? Trouwens, hij zit al braaf onder de lamp. Komisch gezicht hoor, in zijn manly man badjas met een fles bier erbij(ach het is Kerst
)
Kan je een foto schieten en achter een spoiler plaatsen, ben wel benieuwd eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oude vijl, di egebruik ik al niet meer. Nah naar de dokter zal toch niet? Trouwens, hij zit al braaf onder de lamp. Komisch gezicht hoor, in zijn manly man badjas met een fles bier erbij(ach het is Kerst
)
haha geweldig om zo je kerst door te brengen, mijn vriend zit nu mijn teennagels te verzorgen, nagelriemen vijlen enz.. haha nooit gedacht dat kerst zo simpel kon zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OOOHH!!!![]()
Mijn vriend heeft een hele rare wijsvingernagel. Net alsof die op de kop erop zit. De buitenste randen krullen heel dik naar boven toe en in het midden zit een diepe kuil. Daarnet was ik het echt zat en ben de randen platter gaan vijlen. Na een hoop gemiep "niet te dicht langs de rand dat doet pijn" "niet zo hard duwen" "Auw dat word warm!" Zit ie nu braaf zelf alles zo plat mogelijk te vijlen, en de kuil ga ik opvullen met een laagje gel
Leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef MissJ het volgende:
Wat een prachtige kerstnagels ladies![]()
![]()
Dit zijn mijn kerstnagels, OPI Red met Essence glittertopper![]()
[ afbeelding ]
Nais.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef MissJ het volgende:
Wat een prachtige kerstnagels ladies![]()
![]()
Dit zijn mijn kerstnagels, OPI Red met Essence glittertopper![]()
[ afbeelding ]
Ja, alle plak moet weg zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dus gewoon echt doorpoetsen tot je geen plak meer hebt maar gewoon harde gel? Ik ben echt bang dat ik dan alles eraf veeg..?
Maar ik zal nog eens meer gaan oefenen.. ik gebruik de cleanser die erbij zat, heb het ook al met remover geprobeerd maar dat werkt voor mij precies hetzelfde..
Hij wil niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan je een foto schieten en achter een spoiler plaatsen, ben wel benieuwd eigenlijk...
wat liefff!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
haha geweldig om zo je kerst door te brengen, mijn vriend zit nu mijn teennagels te verzorgen, nagelriemen vijlen enz.. haha nooit gedacht dat kerst zo simpel kon zijn.
Watje..quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij wil niet.![]()
Het is gewoon een raar gevormde nagel, (en heel vies van het roken) dat heb ik nu schoongemaakt, kuil opgevuld met gel. Ziet er een stuk fraaier uit en hij is er wel blij mee.
maar ik ga het scherp in de gaten houden!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik geen nagelstyliste wil worden als ik later groot ben trouwens. Damn wat is dat lastig bij anderen
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
heb gisteren zoya astra, luna en nova gewonnen! ben echt blij, die rooie wilde ik al een tijdje zó graag![]()
En niet te vergeten kattensnoepjes! (als je tenmiste katten hebt)quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel daar kopen! Shampoo, haarverf, eigenlijk alle drogisterijartikelen zijn daar veel goedkoper!
Maar zo'n mand met nagellak is wel priceless ja. Vooral als ze de zoveelste dubbele nagellak tegenkomen.
Ik zou hun nagelriemen aan gort vijlen vrees ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Juist veel gemakkelijker, je kan altijd met rechts werken...
Heb geen katten.... wel 2 honden, 2 ratten en een konijn....quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:14 schreef bernies het volgende:
[..]
En niet te vergeten kattensnoepjes! (als je tenmiste katten hebt)
Doucheschuim van het eigen merk, en zoals MiMu zegt haarverf, die zijn echt schandalig goedkoper!
Kerst is het mooiste als het simpel is en als je doet wat je graag wilt doen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:53 schreef Anne-Martine het volgende:
nooit gedacht dat kerst zo simpel kon zijn.
Dan ook even bij het dierenvoer kijken, staat ook veel voor knaagdieren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb geen katten.... wel 2 honden, 2 ratten en een konijn....![]()
Doucheschuim ga ik ook onthouden!
Te geweldigquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
He's going to kill me for this
[ afbeelding ]
Ik zal dan maar gewoon een hele ronde maken en flink inslaan...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ook even bij het dierenvoer kijken, staat ook veel voor knaagdieren.
En de nagellakremover van het eigen merk vind ik ook een aanrader! Er is van P2 ook een verzorginslijn, bij mijn DM staat deze display niet bij de lakjes, kijk daar ook even bij.
Eigenlijk is het alle schappen langs met je mandje...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit héél even in joggingbroek en sweater (hond uitlaten enzo) maar de rest van de dag heb ik in mijn zwarte satijnen ochtendjas met daaronder mijn nieuwe lingerie gelopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi Mr. Puckzzz!![]()
Fijne feestdagen!![]()
Ik zit ook nog in mijn pyjama.Wij gaan zo slechte kerstfilms kijken. The Little Princess en zo.
Nee snoezie, van zijn nagel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja als het lastige klanten zijn...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou hun nagelriemen aan gort vijlen vrees ik.
Snuggie, waar kan je die kopen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:14 schreef bernies het volgende:
[..]
En niet te vergeten kattensnoepjes! (als je tenmiste katten hebt)
Doucheschuim van het eigen merk, en zoals MiMu zegt haarverf, die zijn echt schandalig goedkoper!
Dat weet ik tog!quote:
hahahahahahahahahahah mijn vriend vond het al voorschut dat ik het zei van die pedicure die hij deed bij mij. maar nu valt het dus nog mee hahah ik rolde zowat van mijn stoel afquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
ze waren bij de blokker in de aanbiedingquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
En die Snuggies zijn echt te erg voor woorden. Jullie gaan me niet vertellen dat je daar serieus mee op de bank zit he? Ik zag laatst de Tellsell reclame van die dingen en dacht écht dat geen hond dat zou kopen...maar helaasch...ik heb de mensheid wederom overschat
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem! Vind ze hilarisch!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
En die Snuggies zijn echt te erg voor woorden. Jullie gaan me niet vertellen dat je daar serieus mee op de bank zit he? Ik zag laatst de Tellsell reclame van die dingen en dacht écht dat geen hond dat zou kopen...maar helaasch...ik heb de mensheid wederom overschat
Lief juist.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahah mijn vriend vond het al voorschut dat ik het zei van die pedicure die hij deed bij mij. maar nu valt het dus nog mee hahah ik rolde zowat van mijn stoel af![]()
![]()
Schattig!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef es70 het volgende:
Wat een boel kerstnagels. Die Disneybaby's zijn cute
.
Ik heb rooie nagellak opmet een groene (nep)konad. Volgens mij heb ik met rood wat Obli met paars heeft
. Vind het dus 3x niks, knalrood.
Mijn vingers zijn haske rood, denk van het dagelijks bevriezen en weer ontdooien
. Zo'n bosje wortelen aan je handen
.
[ afbeelding ]
Fijne kerst allemaal.
quote:
Ik zie wat je bedoeld met rood op jouw handen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef es70 het volgende:
Uit pure frustratie dat ik bijna geen stempellakjes heb en dus erg beperkt in kleurkeuze ben ik vanochtend eens gaan proberen of ik ook andere lakjes had die fatsoenlijk stempelen, viel me zeker niet tegen.
Vilt, remover met aceton of pure aceton en zilverfolie gaat het snelst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Janetje het volgende:
Ben net een kwartier bezig geweest om lak met glitter topcoat van m'n vingers te halen (remover zonder aceton en die citroenschijfjes).. Kreeg het er echt met geen mogelijkheid vanaf. Iemand nog tips om dat in het vervolg sneller te doen?
Vervelend, van die rode vingers, maar toch... Ik vind het echt mooi zo! Maar ik ben dan ook een echte 'rood'addictquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef es70 het volgende:
Wat een boel kerstnagels. Die Disneybaby's zijn cute
.
Ik heb rooie nagellak opmet een groene (nep)konad. Volgens mij heb ik met rood wat Obli met paars heeft
. Vind het dus 3x niks, knalrood.
Mijn vingers zijn haske rood, denk van het dagelijks bevriezen en weer ontdooien
. Zo'n bosje wortelen aan je handen
.
Fijne kerst allemaal.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt, remover met aceton of pure aceton en zilverfolie gaat het snelst.
Vilt of watje met remover op je nagel doen, zilverfolie er omheen, even laten zitten en dan schuif je het er zo vanaf.
vorige week had ik cars nagels van disney, met bliksem mc queen erop, en jaah zal niet lang duren voor het een keer sesamstraat wordt. (ben ook nog geen 40, nog 3 jaar te gaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, spongebob ofzo...![]()
Of die sesamstraat nagels...![]()
Met carnaval! JA! Dan kan het wel..
Hey, waarom hebben wij daar geen foto van gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:05 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
vorige week had ik cars nagels van disney, met bliksem mc queen erop, en jaah zal niet lang duren voor het een keer sesamstraat wordt. (ben ook nog geen 40, nog 3 jaar te gaan)
why not?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Die Cars nagels!!!
OK ik mag dus nog?
Heel cool!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef buzzwheedle het volgende:
dit waren de nagels voor de verjaardag van mijn zoon , hij werd 4. hij heeft iedereen laten zien dat mama bliksem op haar handen had, hij vond ze geweldig
[ afbeelding ]
en vorige week dear santa van opi met zilver stempeltje, deze lijkt behoorlijk op ruby pumps
[ afbeelding ]
Blauw!quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Halloooo! Straks m'n nagels lakken,. wat past mooi bij een blauw jurkje?
Oh auwquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Kak... ik wil mijn nagels opnieuw lakken... maar eerst moet de glitterzooi er af, wat veeeeel remover betekent, MAAR ik had gisteren veel jeuk aan 1 vinger, en wat doe je dan? Juist, krabben... en nu is er bij mijn nagelriem een heel stuk vel van mijn vinger... dat gaat dus heel veel pijn doen, maar ik wil wel lakken!![]()
Dankje.quote:
Oooh, mooi!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Oei Lindy, dat doet zeer.![]()
Voor het kerstdiner vanavond:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook echt heeeel mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Oei Lindy, dat doet zeer.![]()
Voor het kerstdiner vanavond:
[ afbeelding ]
Dat!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook echt heeeel mooi
Pijnlijk, maar het ging! Wat een ***werk trouwens om die dingen er af te krijgen zeg, van die losse glitters... (ik ken de aluminium-inpak-truc, maar dat gaat niet, ivm zeeeeeeer gevoelige huid..)quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
Hoe ging het met het verwijderen van de glitters?
Joehoe!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!![]()
Ik zal straks even teruglezen hoor, wilde alleen even zeggen dat de Nfu Oh's verzonden zijn!
Bah das balen....maare...Prima oordopjes heb je zo te lezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
mnohBijna dood: lawinepijl achtertuin vernielt ruit deur -foto's
*zwaait naar Linnie* hier ook geen kerstfanaat! Wel twee heerlijk rustige dagen....quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:05 schreef Linnie20v het volgende:
Iedereen is gezellig aan het dineren zeker![]()
Erg rustig hier,ben niet zo'n kerstfanaat!
Ik ga zo de djiezusplate maar misbruiken denk ik
.0quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:42 schreef E.T. het volgende:
Zijn dat stickertjes?? Wel gaaf
En nu weinig licht en lamplicht enzo, morgen even goed bekijken, maar vooralsnog lijkt Parlez-Vous Opi een winnerBeschaafd maar niet bescheiden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:12 schreef Linnie20v het volgende:
Heb het erg subtiel gehouden
[ afbeelding ]
nogal jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef buzzwheedle het volgende:
@mirjam dat moet bizar zijn als je naar beneden komt, vooral omdat je er niets van hebt meegekregen!
@ leuk je nagels, weer eens wat anders dan rood met wat hulst![]()
![]()
ben benieuwd of je er veel reacties op zult krijgen
Jeetje , dan schrik je je ook kapot. hier blijft het meestal beperkt met strijkers die vanaf de flat worden gegooit. Succes met de rommel opruimen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Mirjam het volgende:
mnohBijna dood: lawinepijl achtertuin vernielt ruit deur -foto's
[ afbeelding ]
Echt???quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Sjeen het volgende:
Stuiter, stuiter, stuiter... Mijn OPI My Private Jet is holoDaar kwam ik vanmiddag in de auto achter, toen de zon scheen! Net geprobeerd foto's te maken, ik hoop dat het gelukt is!
Oh leuk! Dat wil ik wel graag zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu ik ga je nagels na-apenmaar dan met Ruby Pumps en gouden Konad. (hopelijk stempelt het goed)
[ afbeelding ]
Sjiek!quote:
Natte kranten be gone!quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
Die jesus plate![]()
Ik hb gisteravond zelf gelnagels gezet met zo'n brush on DIY setje van kruidvat, ben er tot nu toe wel tevreden mee
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
Sneeuwpoppen!quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker simpel.
[..]
Mooi!!
Hier ook.quote:
Ik hoop het!quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Maar er is toch weer meer sneeuw voorspeld?
@Peri, leuk!
Ebay. Hij is uit de handel dus bij de grote webshops ga je hem niet meer vinden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
even een vraagje, iemand een idee waar ik aan CG Channelesque kan komen zonder torenhoge verzendkosten? Bij TD hadden ze 'm niet en er zijn wel een hoop shops op E-bay, maar daar zie ik door de bomen het bos nie
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280415660736&ssPageName=ADMEquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
even een vraagje, iemand een idee waar ik aan CG Channelesque kan komen zonder torenhoge verzendkosten? Bij TD hadden ze 'm niet en er zijn wel een hoop shops op E-bay, maar daar zie ik door de bomen het bos nie
oh, da's 5 euro inclusief! Daar doen we het nog wel voorquote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280415660736&ssPageName=ADME
Deze is onderweg naar mij...
Ja weinig hèquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's 5 euro inclusief! Daar doen we het nog wel voor
Tnx!
Gewonnen? Waar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
heb gisteren zoya astra, luna en nova gewonnen! ben echt blij, die rooie wilde ik al een tijdje zó graag![]()
via twitterquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat een ontzettend mooie nagels weer van iedereen!Daar mogen jullie weer trots op zijn.. Mr Puckzzz
! Hihi ik moest lachen!
[..]
Gewonnen? Waar?![]()
(Astra is!
!!! Luna wordt mijn NYE mani
)
euhm, ik follow zoya, en die had van die 'de eerste 5 die retweeten winnen dit' acties de hele kerstavond, en met die was ik kennelijk 1 van de eerstequote:
Gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ik follow zoya, en die had van die 'de eerste 5 die retweeten winnen dit' acties de hele kerstavond, en met die was ik kennelijk 1 van de eerste
Stippies gaan ook goed met een opengebogen schuifspeldjequote:Op zondag 27 december 2009 15:04 schreef snakelady het volgende:
Wauw puckzzz, super zeg!!
De rest van de kerst/wo\inter nagels zijn ook super!
Ik ben ook aan het tobben geweest, met een tandenstoker nog wel.
[ afbeelding ]
Niet echt gelukt dus maar ga ook een striper enzo halen denk ik, dan kan ik wat beter oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |