quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
He's going to kill me for this
[ afbeelding ]
Ik wil hem! Vind ze hilarisch!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
En die Snuggies zijn echt te erg voor woorden. Jullie gaan me niet vertellen dat je daar serieus mee op de bank zit he? Ik zag laatst de Tellsell reclame van die dingen en dacht écht dat geen hond dat zou kopen...maar helaasch...ik heb de mensheid wederom overschat
Lief juist.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:50 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahah mijn vriend vond het al voorschut dat ik het zei van die pedicure die hij deed bij mij. maar nu valt het dus nog mee hahah ik rolde zowat van mijn stoel af![]()
![]()
Schattig!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef es70 het volgende:
Wat een boel kerstnagels. Die Disneybaby's zijn cute
.
Ik heb rooie nagellak opmet een groene (nep)konad. Volgens mij heb ik met rood wat Obli met paars heeft
. Vind het dus 3x niks, knalrood.
Mijn vingers zijn haske rood, denk van het dagelijks bevriezen en weer ontdooien
. Zo'n bosje wortelen aan je handen
.
[ afbeelding ]
Fijne kerst allemaal.
quote:
Ik zie wat je bedoeld met rood op jouw handen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef es70 het volgende:
Uit pure frustratie dat ik bijna geen stempellakjes heb en dus erg beperkt in kleurkeuze ben ik vanochtend eens gaan proberen of ik ook andere lakjes had die fatsoenlijk stempelen, viel me zeker niet tegen.
Vilt, remover met aceton of pure aceton en zilverfolie gaat het snelst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:55 schreef Janetje het volgende:
Ben net een kwartier bezig geweest om lak met glitter topcoat van m'n vingers te halen (remover zonder aceton en die citroenschijfjes).. Kreeg het er echt met geen mogelijkheid vanaf. Iemand nog tips om dat in het vervolg sneller te doen?
Vervelend, van die rode vingers, maar toch... Ik vind het echt mooi zo! Maar ik ben dan ook een echte 'rood'addictquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef es70 het volgende:
Wat een boel kerstnagels. Die Disneybaby's zijn cute
.
Ik heb rooie nagellak opmet een groene (nep)konad. Volgens mij heb ik met rood wat Obli met paars heeft
. Vind het dus 3x niks, knalrood.
Mijn vingers zijn haske rood, denk van het dagelijks bevriezen en weer ontdooien
. Zo'n bosje wortelen aan je handen
.
Fijne kerst allemaal.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt, remover met aceton of pure aceton en zilverfolie gaat het snelst.
Vilt of watje met remover op je nagel doen, zilverfolie er omheen, even laten zitten en dan schuif je het er zo vanaf.
vorige week had ik cars nagels van disney, met bliksem mc queen erop, en jaah zal niet lang duren voor het een keer sesamstraat wordt. (ben ook nog geen 40, nog 3 jaar te gaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, spongebob ofzo...![]()
Of die sesamstraat nagels...![]()
Met carnaval! JA! Dan kan het wel..
Hey, waarom hebben wij daar geen foto van gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:05 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
vorige week had ik cars nagels van disney, met bliksem mc queen erop, en jaah zal niet lang duren voor het een keer sesamstraat wordt. (ben ook nog geen 40, nog 3 jaar te gaan)
why not?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Die Cars nagels!!!
OK ik mag dus nog?
Heel cool!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef buzzwheedle het volgende:
dit waren de nagels voor de verjaardag van mijn zoon , hij werd 4. hij heeft iedereen laten zien dat mama bliksem op haar handen had, hij vond ze geweldig
[ afbeelding ]
en vorige week dear santa van opi met zilver stempeltje, deze lijkt behoorlijk op ruby pumps
[ afbeelding ]
Blauw!quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Halloooo! Straks m'n nagels lakken,. wat past mooi bij een blauw jurkje?
Oh auwquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Kak... ik wil mijn nagels opnieuw lakken... maar eerst moet de glitterzooi er af, wat veeeeel remover betekent, MAAR ik had gisteren veel jeuk aan 1 vinger, en wat doe je dan? Juist, krabben... en nu is er bij mijn nagelriem een heel stuk vel van mijn vinger... dat gaat dus heel veel pijn doen, maar ik wil wel lakken!![]()
Dankje.quote:
Oooh, mooi!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Oei Lindy, dat doet zeer.![]()
Voor het kerstdiner vanavond:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook echt heeeel mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Oei Lindy, dat doet zeer.![]()
Voor het kerstdiner vanavond:
[ afbeelding ]
Dat!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind ze ook echt heeeel mooi
Pijnlijk, maar het ging! Wat een ***werk trouwens om die dingen er af te krijgen zeg, van die losse glitters... (ik ken de aluminium-inpak-truc, maar dat gaat niet, ivm zeeeeeeer gevoelige huid..)quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat!
Hoe ging het met het verwijderen van de glitters?
Joehoe!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!![]()
Ik zal straks even teruglezen hoor, wilde alleen even zeggen dat de Nfu Oh's verzonden zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |