Lekker feestelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef Misstique het volgende:
Mijn kerstnagels:
[ afbeelding ]
OPI Not really a waitress met daaroverheen OPI Disco Ball sparkle..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou Obli, ik ben vandaag bij paps, dus heb m'n base coat enzo hier niet en we gaan straks naar Holiday On Ice
Dus morgen ochtend maar even.
quote:
Ik heb er een aantal van Beyu gehad, waaronder 2 feestelijke rode en ook nog een soort duochrome glitter paars met blauw
Mjah, majh, ik weet het niet...quote:
Over paars gesproken: staat je heul niet slecht!
Mooie nageltjes, subtiel feestelijk kleurtje, helemaal goed!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet scherp en de kleur is in het daglicht iets warmer, maar dit zijn mijn kerstnagels!GOSH nail lacquer 554 gold.
Lief!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Iemand die ik nog blij kan maken met P2 lakjes uit Duitsland? Ik ga er volgende week heen, dus kan lakjes meenemen. Wel graag voor maandagochtend laten weten, want dan ga ik weg...
Voor kleurtjes kun je hier kijken:
http://www.dm-p2-cosmetics.de/cgi-bin/die_naegel.pl?sid=hndi73k3mfleqeotcwdx61z07noe7bxy&id=nagellacke.html&k=&hp=1261743958SPOILERclass="spoiler">Zulke lakjes dus:
[ afbeelding ]
Jij ook loqi!quote:
Ahh...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lief!
Maar ik mag niet!
Dure verbouwing...
Komt vanzelf goed!quote:
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed!![]()
Je gaat dus een paar daagjes weg?
En dus ook lekker shoppen, ben benieuwd wat voor blikken jij krijgt als je je mandje neerzet met veel nagellak..
Ik herken het ook niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, de plakgel moet eraf, anders kan je er weinig mee, behalve dan verder met gel erop smeren.
Wel vreemd, deze verhalen, ik herken het helemaal niet....
En vijlen als het nog plakt, dan kan je heel snel je vijlen weggooien, want dat krijg je niet van je vijl af.
Gebruik jij cleanser of remover?
Wedden dat zij de mand nog voller vult...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...
En ja, ik ben van ma-vrij weg. Eerst 2 dagen Almelo (lekker sauna'en en zwemmen en luieren enzo...) en dan 2 dagen naar Noordwijk voor oud&nieuw. We hopen mooi vuurwerk te zien aan het strand..
En idd shoppen!moet maar mee naar Duitsland, of ze het nou leuk vindt of niet... ghehe!
Wel daar kopen! Shampoo, haarverf, eigenlijk alle drogisterijartikelen zijn daar veel goedkoper!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha!! Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... Niks daar kopen, behalve lakjes...
En ja, ik ben van ma-vrij weg. Eerst 2 dagen Almelo (lekker sauna'en en zwemmen en luieren enzo...) en dan 2 dagen naar Noordwijk voor oud&nieuw. We hopen mooi vuurwerk te zien aan het strand..
En idd shoppen!moet maar mee naar Duitsland, of ze het nou leuk vindt of niet... ghehe!
quote:
Thanks.quote:
Ik zou zeggen, doe je best!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Thanks..
Ik heb trouwens gister een nieuwe glazen nagelvijl gekregen en een tof OPI lakje: Who are you wearing. Geweldige donkerpaarse duo-chrome, waar helaas geen goeie swatches van te vinden zijn.
Jullie ook!quote:
Ow en Merry X-mas everyone.
Dat zou best eens kunnen!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wedden dat zij de mand nog voller vult...
Zou me niks verbazen!
Oeh, goede tips! Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel daar kopen! Shampoo, haarverf, eigenlijk alle drogisterijartikelen zijn daar veel goedkoper!
Maar zo'n mand met nagellak is wel priceless ja. Vooral als ze de zoveelste dubbele nagellak tegenkomen.
Na de kerst ga ik em zeker testen en dan zal ik hier het resultaat posten.quote:
Zooo lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn kerstnageltjes, into disney
[ afbeelding ]
Och, spongebob ofzo...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo lief!!
Maar daar zie ik mezelf met mijn 40 jaartjes toch niet meer mee lopen
Whut?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo lief!!
Maar daar zie ik mezelf met mijn 40 jaartjes toch niet meer mee lopen
Tip voorzichtig verwarmen en ronder vormen is misschien een ideetje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat jamoet de tip ontiegelijk hard aandrukken zodat hij dus overal pakt, en dan gaat hij dus mee met de vorm van de tip.
Doe ik dat niet heb ik aan de zijkant airholes, wat bij mijn weten niet goed is ivm de vocht en troep die er dan onder kan ivm eventuele schimmel oid
Met carnaval ga ik als Xena Warrior Princessquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och, spongebob ofzo...![]()
Of die sesamstraat nagels...![]()
Met carnaval! JA! Dan kan het wel..
Alweer?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met carnaval ga ik als Xena Warrior Princess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |