Nee tegen Obli.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Diconnected het volgende:
@ Mimu, had je het tegen mij over de Merry Midninght?
Hm wat raar. Heb 1,5 uur geleden gelakt en bij mij zit ie gewoon perfect.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Loqi het volgende:
Hmm, ik ben nog niet echt onder de indruk van David, kan t na een uur of 2 nog steeds indeuken
Naja had hem gelakt met 2 dagen, hield hem bij m'n kerstjurkje en het paste er totaal niet bijquote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee tegen Obli.![]()
Die heeft hem van mij geleend. Maar ga jij hem nog op doen voor de kerst?
jaah gaaaaf, bling blingquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]
Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?
Mooi Mirjam!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
[ afbeelding ]
Ik zal wel moeten, er is ergens onderweg wat fout gegaan, dus ik mag weer!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Obli.![]()
Ga je Merry Midnight ook nog dragen met de kerst of laat je het bij rood en groen?
Leuk!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste reactie is: "Damn Girl!!"quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
Als ik even op die lingerie-discussie van het vorige topic mag terug komen: mijn maat hebben ze vrijwel nergens. Op de site van bravissima hebben ze 8 modellen in mijn maat, waarvan twee voedingsbeha's, een strapless, een torselet en een corset
.
Merry Midnight:quote:
N.a.v. het BH-geneuzel... net online een Marlies Dekkers aangeschaft. Nummer 3....quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
Als ik even op die lingerie-discussie van het vorige topic mag terug komen: mijn maat hebben ze vrijwel nergens. Op de site van bravissima hebben ze 8 modellen in mijn maat, waarvan twee voedingsbeha's, een strapless, een torselet en een corset
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
N.a.v. het BH-geneuzel... net online een Marlies Dekkers aangeschaft. Nummer 3....![]()
(maar ze zitten zo lekker!!)
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]Die vind ik ook meestal wel heel fijn zitten.
haakjes dichtlaten en over je hoofd aantrekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan alleen 1 van de 2 die ik heb alleen aan als ik samen met
opsta, want dat is zo'n kruis-op-de-rug-en-allerlei-andere-dingen en die krijg ik zelf niet aan, omdat ik de sluiting op mijn rug niet fatsoenlijk dicht kan maken zelf... heb ik 2 haakjes vast en wil ik nr3 doen, dan flopt de rest weer open enzo...
Wat een goed idee!! Dat ik daar nooit aan heb gedachtquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haakjes dichtlaten en over je hoofd aantrekken![]()
is ff uitkijken, je moet de bandjes meteen goed beetpakken, maar dat werkt goed
oooooh wat vreselijk lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn mijn kerstnageltjes, into disney
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Erg liefquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt zo mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Merry Midnight:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met flits..![]()
[ afbeelding ]
Wel een leuke kleur, maar het blijft paars....
quote:
Eerste laagje is niet mooi, maar daarna ging het prima!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo mooi. Alleen lakte die bij jou ook zo kut, of ligt het aan mij?
Goed gejat. Echt heel mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
Maar dit is mijn final design!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gejat van youtube...![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
hoe mooi, volgend jaar met kerst wil ik ook zoiets. ik ben goed bezig, bijna 4 maanden geen nagels afgebeten .
Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Oblivion het volgende:
Blue!![]()
En wat heb je op je nagels gedaan, gel?
Die tips kan je van te voren dunner vijlen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jup, alleen met tips, omdat de helft was afgebroken, , probleem is zelfs de smalste tips zijn te breed vor mijn nagels ze zijn vrij rond dus echt een hoge ( vorm zeg maar , en tips zijn vrij plat, als de tips dalijk weg vallen, zie je er niks van
Dan blijven ze nog te plat en dan zit er aan de zijkant niks, en aan de bovenkant is het niet zo breed meer, maar nagels met een hap eruit ziet er al helemaal niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef Oblivion het volgende:
Nee, niet dunner op de bovenkant, maar de zijkanten..
Whehehe nog zo'n verslaafde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Je final design!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe nog zo'n verslaafde.
Cute he?quote:
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hihi
Ik snap wel wat jullie bedoelen,
wacht ik zal een paint maken
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Als iemand nog haar ruby pumps kwijt wil
Ja vind 't erg mooi! Kleuren passen mooi bij elkaar en het zit er natuurlijk ook weer perfect opquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cute he?![]()
Ja, ben er wel blij mee!
Gepriegel..
dat jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat de tip je nagel platter en dus breder trekt?
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg ik moet nog slapen, krijg het koudzweet al als ik me bedenk dat hij uit de collectie zou kunnen gaan...![]()
MiMu, hij blijft hè?
Oww nou duidelijk, das niet weg te vijlen, alleen andere tips voor een volgende rondequote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat jamoet de tip ontiegelijk hard aandrukken zodat hij dus overal pakt, en dan gaat hij dus mee met de vorm van de tip.
Doe ik dat niet heb ik aan de zijkant airholes, wat bij mijn weten niet goed is ivm de vocht en troep die er dan onder kan ivm eventuele schimmel oid
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hij blijft! En als hij er ooit uit zou gaan gil ik wel zodat je 100 flesjes kunt kopen.
ik zal er 5 voor je er af wippen en opsturen, dan moet je die er maar op plakkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:21 schreef _evenstar_ het volgende:
we moeten onze nagels combineren moussy, dan krijgen we perfecte nagels
Whehehe...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Oooooooohhhhh wat zijn ze mooi.![]()
Waarom ben ik die nou vergeten.
Ja jij wint!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe...
Oh en over lelijk gedecoreerde nagels..![]()
[ afbeelding ]
Do we have a winner?![]()
Blurgh..
quote:
A for effort.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik dacht leuk, blauw, sneeuw, rood kerst..
Geen combo..
Truste en slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
A for effort.![]()
Ik ga slapen. Fijne kerst allemaal!![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Obli: ik vind je kerstnagels errug mooi!!
Mooie kleur groen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:14 schreef canada-girl het volgende:
heb vandaag een nieuw kleurtje gekocht,wilde iets kersterigs.nou das wel gelukt denk
![]()
http://farm3.static.flickr.com/2718/4126762431_6bcf190b6e.jpg
hij is alleen een beetje erg dik,en ook het kwastje is niet zo fijn.mischien moet ik er even aan wennen.wil in ieder geval de paarse ook hebben![]()
Jij ook!quote:
en voor iedereen fijne kerstdagen
gaaf dat sneeuwrandje met bling blingquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Dus
[ afbeelding ]
mja
[ afbeelding ]
![]()
* MinderMutsig haalt aceton tevoorschijn
Lief mutsje hè? Hoef je niet tegen dat vieze korstje aan te kijken dat er onder zit.![]()
Fijne kerstdagen!
Is er toch nog iets leuk op die foto.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Oh maar dat mutsje is toch gewoon om de foto op te leuken ;-)
J. hier: OOOOH DIE!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is er toch nog iets leuk op die foto.
Hehehehequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
J. hier: OOOOH DIE!![]()
Oftewel, het is leuk!
We zijn benieuwd naar je volgende creatie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hehehehe
Dankje J.!![]()
Maar ik haal het er wel af.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]Die vind ik ook meestal wel heel fijn zitten.
hihiquote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een Snuggie (klik) gekregen.
Het meest a-sexy ding sinds de joggingbroek, maar mijn lief heeft 'm gekocht, dus nu durf ik 'm daadwerkelijk zonder schuldgevoel te gebruiken.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nog eentje dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nakies:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|