Nee tegen Obli.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Diconnected het volgende:
@ Mimu, had je het tegen mij over de Merry Midninght?

Hm wat raar. Heb 1,5 uur geleden gelakt en bij mij zit ie gewoon perfect.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:37 schreef Loqi het volgende:
Hmm, ik ben nog niet echt onder de indruk van David, kan t na een uur of 2 nog steeds indeuken

Naja had hem gelakt met 2 dagen, hield hem bij m'n kerstjurkje en het paste er totaal niet bijquote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee tegen Obli.
Die heeft hem van mij geleend. Maar ga jij hem nog op doen voor de kerst?
 . Dus heb maar een andere lak gedaan. Doe MM wel met oudjaar ofzo.
. Dus heb maar een andere lak gedaan. Doe MM wel met oudjaar ofzo.

jaah gaaaaf, bling blingquote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]

Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels
krijg ze helaas niet goed op de foto, het is ruby pumps en emerald sparkle, met een zilveren essence striper
[ afbeelding ]

jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die Emerald Sparkle is ook echt prachtig. Is dat een CG?

Mooi Mirjam!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels
[ afbeelding ]

Ik zal wel moeten, er is ergens onderweg wat fout gegaan, dus ik mag weer!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Obli.
Ga je Merry Midnight ook nog dragen met de kerst of laat je het bij rood en groen?

Leuk!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
m'n kerstnagels
[ afbeelding ]

Ik ben blij met mijn 80/85 E/F size (geheel afhankelijk van merk)
 Ik ben blij met mijn 80/85 E/F size (geheel afhankelijk van merk) 

Het is echt niet goed op de foto te zetten in neplicht, maar toch een poging. Moet het nog netjes maken, heb aardig zitten knoeien....
 Het is echt niet goed op de foto te zetten in neplicht, maar toch een poging. Moet het nog netjes maken, heb aardig zitten knoeien.... 

Mijn eerste reactie is: "Damn Girl!!"quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
Als ik even op die lingerie-discussie van het vorige topic mag terug komen: mijn maat hebben ze vrijwel nergens. Op de site van bravissima hebben ze 8 modellen in mijn maat, waarvan twee voedingsbeha's, een strapless, een torselet en een corset
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |