Sjiek!quote:
Natte kranten be gone!quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
Die jesus plate![]()
Ik hb gisteravond zelf gelnagels gezet met zo'n brush on DIY setje van kruidvat, ben er tot nu toe wel tevreden mee
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
Sneeuwpoppen!quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker simpel.
[..]
Mooi!!
Hier ook.quote:
Ik hoop het!quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Maar er is toch weer meer sneeuw voorspeld?
@Peri, leuk!
Ebay. Hij is uit de handel dus bij de grote webshops ga je hem niet meer vinden.quote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
even een vraagje, iemand een idee waar ik aan CG Channelesque kan komen zonder torenhoge verzendkosten? Bij TD hadden ze 'm niet en er zijn wel een hoop shops op E-bay, maar daar zie ik door de bomen het bos nie
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280415660736&ssPageName=ADMEquote:Op zondag 27 december 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
even een vraagje, iemand een idee waar ik aan CG Channelesque kan komen zonder torenhoge verzendkosten? Bij TD hadden ze 'm niet en er zijn wel een hoop shops op E-bay, maar daar zie ik door de bomen het bos nie
oh, da's 5 euro inclusief! Daar doen we het nog wel voorquote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280415660736&ssPageName=ADME
Deze is onderweg naar mij...
Ja weinig hèquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's 5 euro inclusief! Daar doen we het nog wel voor
Tnx!
Gewonnen? Waar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
heb gisteren zoya astra, luna en nova gewonnen! ben echt blij, die rooie wilde ik al een tijdje zó graag![]()
via twitterquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat een ontzettend mooie nagels weer van iedereen!Daar mogen jullie weer trots op zijn.. Mr Puckzzz
! Hihi ik moest lachen!
[..]
Gewonnen? Waar?![]()
(Astra is!
!!! Luna wordt mijn NYE mani
)
euhm, ik follow zoya, en die had van die 'de eerste 5 die retweeten winnen dit' acties de hele kerstavond, en met die was ik kennelijk 1 van de eerstequote:
Gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ik follow zoya, en die had van die 'de eerste 5 die retweeten winnen dit' acties de hele kerstavond, en met die was ik kennelijk 1 van de eerste
Stippies gaan ook goed met een opengebogen schuifspeldjequote:Op zondag 27 december 2009 15:04 schreef snakelady het volgende:
Wauw puckzzz, super zeg!!
De rest van de kerst/wo\inter nagels zijn ook super!
Ik ben ook aan het tobben geweest, met een tandenstoker nog wel.
[ afbeelding ]
Niet echt gelukt dus maar ga ook een striper enzo halen denk ik, dan kan ik wat beter oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |