1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen heeft t geraden, iedereen bedankt voor de leuke SeSa!
![]()
Freestyle
Ik vroeg me al af wat daar de bedoeling van was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zow en nu ga ik eens even uitgebreid in het lijstje hierboven kijken wie wie en wat had.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
WHOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOE!
Kijk wat er bezorgd is!!!!
[ afbeelding ]
Toen ik het opende:
[ afbeelding ]
Kaartje![]()
[ afbeelding ]
En allemaal lekkers voor mij!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt zooooooooo lief!!!!![]()
![]()
Ontzettend bedankt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allemaal trouwens!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Was je daar nou nog niet achter???quote:
Ik had het gister inderdaad gegokt, maar ik ben daarna vertrokken en als ze dat gister in de loop dan de avond bevestigd heet, heb ik dat niet gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Was je daar nou nog niet achter???
Dat heeft ze je gisteren verteld!!!!
Als ik het goed onthouden heb heeft ze dat direct daarna bevestigd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het gister inderdaad gegokt, maar ik ben daarna vertrokken en als ze dat gister in de loop dan de avond bevestigd heet, heb ik dat niet gezien.
Ritje overleefd?quote:
Ja! Gladheid viel hier wel mee, als je tenminste niet plots hoeft te remmen ofzo. Ook nog ff naar de supermarkt geweest en ook dat overleefdquote:
Ja het viel best mee, hè? Wij zijn nog even naar de IKEA geweest (het was niet eens zo heel druk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! Gladheid viel hier wel mee, als je tenminste niet plots hoeft te remmen ofzo. Ook nog ff naar de supermarkt geweest en ook dat overleefd
Ja, het leek ook op de snelweg soms best glad, maar goed, het was ook hier niet zo druk op de weg en zolang je niet ineens scherp hoeft te sturen of flink hoeft te remmen kan je best doorkachelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja het viel best mee, hè? Wij zijn nog even naar de IKEA geweest (het was niet eens zo heel druk!) en dat ging ook prima!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! Gladheid viel hier wel mee, als je tenminste niet plots hoeft te remmen ofzo. Ook nog ff naar de supermarkt geweest en ook dat overleefd
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef Ynske het volgende:jullie weten nog wel die rare huisgenoot van me he...
hij heeft een auto gekocht, gister opgehaald, en ging vandaag boodschappen doen met zn nieuwe auto...
de sleepdienst is m net kunnen gaan ophalenhij is ergens tegenaan gekomen doordat hij wegslipte en doorgleed
In de wiki zelf is niet handig klikken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat daar de bedoeling van was.
Ja, maar jij woont meer richting het oosten toch? Daar vriest en sneeuwt het toch meer?quote:
Vannacht viel het ook alles mee, gelukkig is de weg droog, dat scheelt al een boel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het leek ook op de snelweg soms best glad, maar goed, het was ook hier niet zo druk op de weg en zolang je niet ineens scherp hoeft te sturen of flink hoeft te remmen kan je best doorkachelen
Dan moet je sowieso knappe dingen doen, je komt niet 'zomaar' in een slip imho. Hoeft niet meteen zijn schuld te zijn, maar als je écht uit de bocht vliegt rijdt je dus gewoon te hard.quote:
heeft net zn rijbewijs, kreeg de auto ook al niet in de achteruit, lomp, iets anders kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso knappe dingen doen, je komt niet 'zomaar' in een slip imho. Hoeft niet meteen zijn schuld te zijn, maar als je écht uit de bocht vliegt rijdt je dus gewoon te hard.
Ergens achter op knallen komt denk ik met dit weer meer voor, had het gister zelf bijna, trapte mn rem in, dat pedaal trilde ineens als een gek, en de auto remde amper (terwijl ik normaal remde), gelukkig ABS en genoeg afstand tot voorganger dus stond op tijd stil
Dat trillen was de ABS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso knappe dingen doen, je komt niet 'zomaar' in een slip imho. Hoeft niet meteen zijn schuld te zijn, maar als je écht uit de bocht vliegt rijdt je dus gewoon te hard.
Ergens achter op knallen komt denk ik met dit weer meer voor, had het gister zelf bijna, trapte mn rem in, dat pedaal trilde ineens als een gek, en de auto remde amper (terwijl ik normaal remde), gelukkig ABS en genoeg afstand tot voorganger dus stond op tijd stil
Voor mij is het ook eerste seizoentje met gladheid en rijbewijs. Dus ben wel ubervoorzichtig eigenlijk, vandaag dan wel gewoon lekker door kunnen karren omdat het zo rustig was, maar donderdag/vrijdag wel gewoon rustig aan gedaan toen ik s'ochtends in de spits naar werk ging.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft net zn rijbewijs, kreeg de auto ook al niet in de achteruit, lomp, iets anders kan ik me niet voorstellen.
k had m gewaarschuwd, je kent die auto nog niet goed genoeg, ga nu niet rijden, je weet niet hoe hij reageert in situaties.... tja. eigenwijs he
De eerste winter dat ik mijn rijbewijs had, heb ik gelijk een grote parkeerplaats opgezocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij is het ook eerste seizoentje met gladheid en rijbewijs. Dus ben wel ubervoorzichtig eigenlijk, vandaag dan wel gewoon lekker door kunnen karren omdat het zo rustig was, maar donderdag/vrijdag wel gewoon rustig aan gedaan toen ik s'ochtends in de spits naar werk ging.
eerste seizoen ja, maar niet de tweede dag dat je je auto hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij is het ook eerste seizoentje met gladheid en rijbewijs. Dus ben wel ubervoorzichtig eigenlijk, vandaag dan wel gewoon lekker door kunnen karren omdat het zo rustig was, maar donderdag/vrijdag wel gewoon rustig aan gedaan toen ik s'ochtends in de spits naar werk ging.
Dat heb ik gister en eergister ook wel ff op werk gedaan, toen ik de parkeerplaats opkwam was het nog vroeg (0745) dus stonden 1 of 2 auto's toen ik wat verder reed, toen wel ff wat toeren gemaakt in z'n 2 en dan op de rem, of ff bochtje en dan wat toeren maken, dan voel je wel goed wanneer hij gaat glijden danwel slippen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerste winter dat ik mijn rijbewijs had, heb ik gelijk een grote parkeerplaats opgezocht.![]()
Dan kun je precies zien wanneer je de grens overgaat, en het is ook nog eens hartsikke gaaf om te doen!
Nee daar heb ik sinds febr. al 22.000 mee gereden ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerste seizoen ja, maar niet de tweede dag dat je je auto hebt
dat bedoel ik. dan ken je die auto dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik sinds febr. al 22.000 mee gereden ofzo
Jup, en qua wegligging en balans vind ik die Clio ook echt een heerlijke wagen, klein genoeg om lekker in de stad mee door te kunnen rijden, maar niet zó klein dat je bij een stuurbeweging bijna op zn kant ligtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoel ik. dan ken je die auto dus
Dat bedoel ik, even een handremmetje erbij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister en eergister ook wel ff op werk gedaan, toen ik de parkeerplaats opkwam was het nog vroeg (0745) dus stonden 1 of 2 auto's toen ik wat verder reed, toen wel ff wat toeren gemaakt in z'n 2 en dan op de rem, of ff bochtje en dan wat toeren maken, dan voel je wel goed wanneer hij gaat glijden danwel slippen.
ABS incidentje snap ik niet overigens, ik reed 20 - 30 km/h ofzo, ruime afstand tot voorganger, die gaat remmen, dus ik rem ook heel zachtjes en toen dus het trillen en het ABS lampje als disco op m'n dashboard
Waar moet ik op gokken, en op welke manier? Ik gooi alleen altijd op zondagavond een tientje in een kast, meer niet.quote:
Ik stel voor dat de mensen die dat willen naar een neutraal persoon 1 á 2 euri overmaken (nader te bepalen), en we dan allemaal een bepaalde datum + tijdstip roepen wanneer topic #500 word geopend, en wie het dichtste bij zit wintquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar moet ik op gokken, en op welke manier? Ik gooi alleen altijd op zondagavond een tientje in een kast, meer niet.
Haaahahaaha, maar dat kan je toch best wel een beetje beinvloeden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mensen die dat willen naar een neutraal persoon 1 á 2 euri overmaken (nader te bepalen), en we dan allemaal een bepaalde datum + tijdstip roepen wanneer topic #500 word geopend, en wie het dichtste bij zit wint
Dan gok ik 15 januari, lapo 499 en wacht met openen van #500 tot de 15e januari.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de mensen die dat willen naar een neutraal persoon 1 á 2 euri overmaken (nader te bepalen), en we dan allemaal een bepaalde datum + tijdstip roepen wanneer topic #500 word geopend, en wie het dichtste bij zit wint
Nou ja het idee is dan dat iedereen gewoon 'normaal' doorpost, en niet extra veel of juist extra weinig gaat posten om zijn/haar gokje aan de winst te helpenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haaahahaaha, maar dat kan je toch best wel een beetje beinvloeden?
Lijkt me een goed plan! Is ze al unbanned?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
En neutraal persoon, hmm. Geld overmaken naar ymme dan maar?
Sorry, niet bijgelezen, maarre, zat je in Deventer op de Dickens dag?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Thuis, laagjes afgepeld, opwarmen. Halverwege deze operatie ging de deurbel: Takaiki aan de deur.Daarna verder afgepeld en nu lekker op de bank. Deze dame gaat nergens meer naartoe vandaag.
Maar het was wel weer gezellig, zo samen in de kou kerstliedjes blèren.
Het publiek wordt wel steeds brutaler zeg!Dat ze foto's van ons maken: prima, zijn we gewend en is leuk (ik sta nog steeds verbaasd van het aantal mensen wat blijkbaar standaard een fototoestel bij zich heeft als ze gaan winkelen). Eén dame vroeg heel beleefd of ze bij ons mocht komen staan voor de foto.
Vervolgens waren er dus genoeg mensen die tijdens het zingen naast ons komen staan glimlachen. Word ik al minder blij van, maar alla.
Maar het toppunt was dat stel (3 mensen) die om de beurt, terwijl we aan het zingen waren, zich midden tusen ons in posteerde en de armen over de rug van 2 van ons sloeg voor de feateau.Dat doe je toch niet!?
![]()
En op het laatst een dame die ons sommeerde bij elkaar te staan (en nog dichter... en nog dichter...) zodat ze een perfecte foto kon maken met haar vriendin in ons midden. Kom op, ik ben geen marionet of zo. Wil best poseren voor de foto maar ga me niet in allerlei bochten wringen.![]()
Tombolafan: tis je gegund.
Nee, dit jaar niet. We zijn er wel een paar keer geweest en hopelijk volgend jaar weer. Meestal doen we het één keer in de 2 jaar, omdat we - gezien de afstand- er echt een weekend van moeten maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sorry, niet bijgelezen, maarre, zat je in Deventer op de Dickens dag?
Beter dat als dat er iemand in je achterste glijdt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
*glijdt achterstevoren topic binnen*
*Mental image:quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
*glijdt achterstevoren topic binnen*
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beter dat als dat er iemand in je achterste glijdt.
Hello!quote:
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet. We zijn er wel een paar keer geweest en hopelijk volgend jaar weer. Meestal doen we het één keer in de 2 jaar, omdat we - gezien de afstand- er echt een weekend van moeten maken.
Dit jaar zingen we in de stad en dit weekend in het outletcentre in R'mond.
outletcenter is toch overdekt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?
onder de lakens zal dat beter gaan ja, met dit weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?
ja de prijs van shoarma zal binnenkort wel omhoog gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef Nonneke het volgende:
ik wordt helemaal naar van die oude beelden van dat ruimen van de koeien en varkens, arme geitjes binnenkort
Das schaap joh gekkiequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja de prijs van shoarma zal binnenkort wel omhoog gaan![]()
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?quote:
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onder de lakens zal dat beter gaan ja, met dit weer
roermond volgens mij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?
[..]
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.
Batavia stad is niet overdekt neequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?
[..]
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.
Best wel ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nope.quote:
balen dan, best koudquote:
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrrquote:
lazytownquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco'squote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrr![]()
Hey, dr zal op Fok wel geen Serious Request actie zijn dit jaar he?
Of wel?
Alexandrium is stom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Stom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco's
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco's
nee, maar wel een actie Madaliefquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrr![]()
Hey, dr zal op Fok wel geen Serious Request actie zijn dit jaar he?
Of wel?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.
Heb de radio ook in de auto op 3fm staan, en heb het er ook vaak over in de auto. Helpt wel!
Ik heb geen idee wat dat is, ik vond het zo dyslectisch klinken dat ik geen zin had om het topic aan te klikkenquote:
Van mij wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent echt een geweldige acievoerderd.
Mag ik ook wat in je fooienpotje doen?
Doe jij daar zingen in een jurk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Wel iets van meegekregen. Geen idee waar het voor is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, ik vond het zo dyxlectisch klinken dat ik geen zin had om het topic aan te klikken
PM je rekening nr ff als je wil, dan maak ik dat maandag even in ordequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Dickensfestijn is trouwens wel druk de eerste dag.
Ruim 60.000 naar 1e dag Dickens Festijn Zag gister op station Zwolle ook wet festivalgangers lopen.
das altijd druk toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ruim 60.000 naar 1e dag Dickens Festijn Zag gister op station Zwolle ook wet festivalgangers lopen.
Dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden. *meeklopt voor je*quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel ja.Tis niet overdekt. Maar met meerdere laagjes kleren (en voor sommigen boterhamzakjes om hun voeten
) en een beetje rondwandelen gaat het wel.
We hoeven ook maar telkens 30 minuten te zingen en dan kunnen we opwarmen in de kantine. Regen is erger dan kou, tot dusver hebben we het elk jaar nog droog gehad.
* klopt af*
Niets voor mij, ik ben nogal antropofoob en ik moet er ook nog eens 300+ km. voor rijden. Drukke winkelstraten op de laatste zaterdag voor kerst, opeengepakt in de trein, niets voor Pagan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alexandrium is stom.
Roermond ook.
Wijnegem ook.
Hell, ik heb een hekel aan van die stomme mega shoppingcentrums![]()
Vroeger in Engeland vond ik ze wel leuk trouwens...
Altijd lollig als je bij de 'cast 'hoort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.
Heb de radio ook in de auto op 3fm staan, en heb het er ook vaak over in de auto. Helpt wel!
Goed hè?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
das altijd druk toch?
net als de levende kerststal rond die contrijen
Mietje meld zich.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik wilde toch al gaan geven, geef ik liever via JJH dat ie een leuker bedrag kan schenken![]()
Met de actie voor Dierenthuis had ie ook al zn fooienpot geschonken de softie
Ik wist het ik wist het ik wist het ik had jou al een keer zien en horen zingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet. We zijn er wel een paar keer geweest en hopelijk volgend jaar weer. Meestal doen we het één keer in de 2 jaar, omdat we - gezien de afstand- er echt een weekend van moeten maken.
Dit jaar zingen we in de stad en dit weekend in het outletcentre in R'mond.
aaaaaw...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik wilde toch al gaan geven, geef ik liever via JJH dat ie een leuker bedrag kan schenken![]()
Met de actie voor Dierenthuis had ie ook al zn fooienpot geschonken de softie
quote:
Ja big sissie, doe dan ff je rekeningnummerrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mietje meld zich.
Woensdag ga ik het zelf naar het huis toebrengen.
Mopje speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Doe voorzichtig ouwe baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens mezelf klaarmaken de weg op. Om 19:20 moet ik ergens voorstaan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mopje speciaal voor jou.
JJH heeft een ritje gedaan, een oude dame van het winkelcentrum naar huis gebracht.
Daar aangekomen kijkt hij op de meter en zegt dat is dan 25 euro alstublieft.
Achterin is het stil.
Iets luider herhaalt hij: 25 euro alstublieft.
Weer geen reactie.
JJH kijkt om, de oude dame zit wijdbeens op de achterbank, rok omhoog, sliploos en met een brede grijns.
Kan in niet in natura betalen, jongeman?
JJH kijkt nog eens goed en zegt:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Frits had ook van die smerige rottandjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef trovey het volgende:
Ik ben er trouwensachter gekomen waarom Conchita zo jammert...en had moeten weten met die trend die de katten zetten dit jaar....haar gebitje....wilde gisteren haar de medicijnen voor haar niertjes geven en mevrouw zette de misthoorn vol open...sterker nog ze begon te happen en te grommen
...ik heb haar maar even een pijnstiller gegeven en dat wordt dus maandagmorgen weer bellen voor de zoveelste gebitbehandeling dit jaar....ik neem maar aan dat ze nog terecht kan voor de kerstdagen met dat zere bekkie.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens mezelf klaarmaken de weg op. Om 19:20 moet ik ergens voorstaan.
[..]
Mopje speciaal voor jou.
JJH heeft een ritje gedaan, een oude dame van het winkelcentrum naar huis gebracht.
Achterin is het stil.
Weer geen reactie.
JJH kijkt om, de oude dame zit wijdbeens op de achterbank, rok omhoog, sliploos en met een brede grijns.
JJH kijkt nog eens goed en zegt:roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:
Ik moest ook even nadenken maar het kwartje valt ook hier......quote:
[..]
Mopje speciaal voor jou.
Achterin is het stil.
Weer geen reactie.
JJH kijkt nog eens goed en zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
hier niet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken maar het kwartje valt ook hier......
Brave borst, gij. Lees em nog eens.quote:
quote:
op de weg ook nog, want hij moet zometeen ergens voor staanquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'mezelf klaarmaken'
![]()
*wink wink*
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'mezelf klaarmaken'
![]()
*wank wank*
Arme Conchita.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef trovey het volgende:
Ik ben er trouwensachter gekomen waarom Conchita zo jammert...en had moeten weten met die trend die de katten zetten dit jaar....haar gebitje....wilde gisteren haar de medicijnen voor haar niertjes geven en mevrouw zette de misthoorn vol open...sterker nog ze begon te happen en te grommen
...ik heb haar maar even een pijnstiller gegeven en dat wordt dus maandagmorgen weer bellen voor de zoveelste gebitbehandeling dit jaar....ik neem maar aan dat ze nog terecht kan voor de kerstdagen met dat zere bekkie.
Ben je in Deventer geweest!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het ik wist het ik had jou al een keer zien en horen zingen.
Nou dat bepaald het niveau wel voor vanavondquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de weg ook nog, want hij moet zometeen ergens voor staan
We moeten nog een naam verzinnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Nonhondjes en nonbirdie![]()
Hoe heet je merel?
Poekiequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
We moeten nog een naam verzinnen
Toen ie t postte had ie nog tiiiiiiiijd zatquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel als hij over 2 minuten ergens 'moet staan', zou ik nu geen *wank wank* aanraden
Of ik er geweest ben? Nee lieverd ik kom er vandaan en probeer eigenlijk ieder jaar te gaan en dan vooral aan het eind of heel vroeg tussen de middag is al wat er loopt toerist. Gothic Blackie heeft ook al een keer meegedaan in de beginjaren met haar koor toen ze nog een klein GB'tje was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Ben je in Deventer geweest!?![]()
Als ik het goed heb zijn wij er in 2005 en 2007 geweest. De eerste keer sliepen we op een boot.En zijn we met een lijnbus erheen gereden.
Die mocht iemand lenen + vriend als chauffeur. In 2007 hadden we twee busjes. Waarvan ik er eentje bestuurde... en prompt een achterlamp van iemand eruit reed bij het uitparkeren.
![]()
Dit jaar slaan we over, vorig jaar weekendje weg gehad en de dames kunnen 2 jaar achter elkaar een weekend niet goed aan.Hopelijk staan we er volgend jaar weer.
De truc om lang te kunnen tennissen; eerst ff in je uppie squashen een half uurtje van tevorenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ie t postte had ie nog tiiiiiiiijd zat
Kerel de merelquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
We moeten nog een naam verzinnen
Oh ja dat past leuk bij mijn Karel de Parel en Kees t stomme beestquote:
Ik ga morgen naaien, dus dr wordt hier ff niet gepunnikt dudequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh ik heb nu ff tijdelijk 2 poezen, dus dat word ook 2 punnikwerkjes.
Lukt dat nog voor kerst?
Ik ben een geografische nietsnut.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Of ik er geweest ben? Nee lieverd ik kom er vandaan en probeer eigenlijk ieder jaar te gaan en dan vooral aan het eind of heel vroeg tussen de middag is al wat er loopt toerist. Gothic Blackie heeft ook al een keer meegedaan in de beginjaren met haar koor toen ze nog een klein GB'tje was.
Aaaaaw veel geluk nog met het kereltjequote:
ik hoop dat de katten hem niet aanvallen dat ik hem morgen als cadeautje in de keuken vind helemaal aan flardenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaw veel geluk nog met het kereltje
jawel al sinds de zomer, maarja zal je net zien he, als je iets een naam geeft ga je je er aan hechtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit dr toch al een hele poos?
Die weet wel raad met die katten hoor
Alco bevriest niet, slimme kerelquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Nonneke het volgende:
Van binnen![]()
[ afbeelding ]
Lekker de rotte druifjes etenof tis gewoon een alco-vogeltje
![]()
[ afbeelding ]
Lekker zitten![]()
[ afbeelding ]
dolle boel in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Als je denkt dat ik even leuk de camera in kijk heb je het echt mis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee nogsteeds niet nee![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben wij gehad met 2 sierduiven die aan kwamen vliegen. Heel lang goed gegaan (alleen vanuit het zoderraam gevoerd)quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik hoop dat de katten hem niet aanvallen dat ik hem morgen als cadeautje in de keuken vind helemaal aan flarden![]()
quote:We hebben iig allemaal troepjes gekocht om op te hangen en hij krijgt nog een plankje aan de schutting voor zaadjes
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voeten
Is het nix voor Zwabber dan, die heeft vlg mij nogal grote voeten. Laatmaardaarietiealquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voeten
ik raak af en toe een beetje afgeleidquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is het nix voor Zwabber dan, die heeft vlg mij nogal grote voeten. Waar ie 'ie trouwens, te ver doorgegleden het topic weer uit?
Hier net
opgezet. Muziek uit den ouden doosch.
hankbangenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff iets gemist, maar waarom willen jullie geld in het potje van JJH steken?![]()
Wat zielig van Conchita....hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen![]()
Non, leuke foto's
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ie zn fooi aan het sparen is voor Serious Request en Fok! dit jaar geen actie doetquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ff iets gemist, maar waarom willen jullie geld in het potje van JJH steken?![]()
Wat zielig van Conchita....hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen![]()
Non, leuke foto's
overigens, muziek uit de oude doos:quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is het nix voor Zwabber dan, die heeft vlg mij nogal grote voeten. Laatmaardaarietieal
Hier net
opgezet. Muziek uit den ouden doosch.
Waarvan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik raak af en toe een beetje afgeleid
Ja maarrrr....dat snapte ik nog wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ie zn fooi aan het sparen is voor Serious Request en Fok! dit jaar geen actie doet
Ik hang al bank.quote:
Malaaaaaaria.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maarrrr....dat snapte ik nog wel.
Maar waar brengt SR het geld dan weer heen?
Wordt besteed aan de bestrijding van malaria.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maarrrr....dat snapte ik nog wel.
Maar waar brengt SR het geld dan weer heen?
Vreselijkquote:
Nee, idd!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand trouwens nog iets gehoord van MI-tjes verhuizing en de Poezz?
quote:
Zullen wij met z'n allen bijleggen en dan een heeeeel fout nummer aanvragen!?quote:
Weinig eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Malaaaaaaria.
Muskietennetten en zo.
Luistert u geen radio mevrouw?
Geen idee ik vond het geweldig geestig, tis ook echt zo een ultiem meejammernummerquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vreselijkwas dat op die manier aangevraagd?
Nah, ik ga nu al JJH mijn centjes laten brengen daarquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen wij met z'n allen bijleggen en dan een heeeeel fout nummer aanvragen!?
Ja, maar dát nummer zing ik alleen maar onder de douche hoor, dan klinkt het nog enigszins redelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee ik vond het geweldig geestig, tis ook echt zo een ultiem meejammernummer
Hoeveel moet je betalen om een nummer aan te vragen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen wij met z'n allen bijleggen en dan een heeeeel fout nummer aanvragen!?
Ja dat moet nou eenmaal naakt gezongen wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dát nummer zing ik alleen maar onder de douche hoor, dan klinkt het nog enigszins redelijk
Volgens mij vooral dat laatste. Want dat trekt toch de meeste vochtige oogjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weinig eerlijk gezegd![]()
Is het voor wetenschappelijk onderzoek of om alle 3e-wereldkindjes een doos Malarone en een Klamboe te geven?
Jij bent toch een meisje?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik ga nu al JJH mijn centjes laten brengen daar![]()
Zo een nr aanvragen is ook niet alles, zit je drie dagen lang te wachten tot t komt, moet je ff poepen en mis je de fun
jaaaa mini GB bij het dickensquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Of ik er geweest ben? Nee lieverd ik kom er vandaan en probeer eigenlijk ieder jaar te gaan en dan vooral aan het eind of heel vroeg tussen de middag is al wat er loopt toerist. Gothic Blackie heeft ook al een keer meegedaan in de beginjaren met haar koor toen ze nog een klein GB'tje was.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat moet nou eenmaal naakt gezongen worden
Op zijn tonsuurtje na dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, muziek uit de oude doos:
opname uit 2006, en hij ziet er nog zo uit als 30 jaar terug
Oei ik woon er nu niet meer ik woon nu in Enschede maar da's nog maar drie kwartier rijden dus kom maar. Het huis is groot genoeg. Jullie passen vast wel erbij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een geografische nietsnut.Maar dat had je vast al door.
Dus als we volgend jaar gaan dan kan ik jou bellen voor slaapplekken?![]()
Wel leuk, zo'n festival in je stad. Maar ik kan me voorstellen dat je liever heel vroeg of heel laat gaat. Soms is het gewoon niet leuk meer, zie je niks doordat er zoveel mensen rondlopen/schuifelen. Zelf nooit behoefte gehad om mee te doen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[SR @ 3FM #1745] Een cover :)
Hier kunnen jullie verder kletsen over SR
Hoi MM!!! Ingetje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oei da's raar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
Hoe gaat het met je poesjes?quote:
OMG wat ben JIJ een bitch zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
meer honger heb ik niet...quote:
HAP HAP HAPquote:
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jaaaa mini GB bij het dickensdas nu zown euhm 12 jaar terug of zow
(ruwe gok
) en Cat22, rond die periode was dickens voor de deventenaren nog leuk, was het rustig, en kon je via steegjes ook halverwege binnen stappen. het is nu te groot waardoor ze vaste routes hebben gemaakt, helaas. daarom gaan de meeste deventenaren niet naar dickens maar naar euhm.... op den berge (rond hemelvaart, bijna hetzelfde maar dan toch anders en vooral rustiger
)
WHUT! Je Zwitserse adoptiekindje nu al aan de plastische chirurgie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
how-to's op internet die vertellen hoe ik mijn platenspeler kan modificeren
Ik heb chocola hier.quote:
bullet for my valentine is soms wel leuk, maar eigenlijk te fout om toe te geven dat je er naar luistertquote:
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!quote:
Net groentesoep en lasagna op...ik hap voorlopig ook ff niet.quote:
jupquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!![]()
Met een decennium verschil but who's counting.![]()
Wel jammer idd dat zoiets door zijn eigen succes niet meer zo leuk is voor de locals.
Weet je het zeker? 15 vrouwen. Let wel: vrouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oei ik woon er nu niet meer ik woon nu in Enschede maar da's nog maar drie kwartier rijden dus kom maar. Het huis is groot genoeg. Jullie passen vast wel erbij.
Ah, kliekje?quote:Tuurlijk wou ik altijd wel meedoen maar het gros van de mensen die meedoen is bewoner van de Walstraat.
Ja dat is wel balen maar aan de andere kant het hoort er ook gewoon bij. Daarom zei ik ook al dat ik als ik kan liever 's morgens als eerste ga of juist rond een uur of 4 net voor het einde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!![]()
Met een decennium verschil but who's counting.![]()
Wel jammer idd dat zoiets door zijn eigen succes niet meer zo leuk is voor de locals.
Dan ga ik toch voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bullet for my valentine is soms wel leuk, maar eigenlijk te fout om toe te geven dat je er naar luistert
ik vind dit het beste nummer wat ze gemaakt hebben:
ik heb wokkelshipsquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!![]()
je hoef nie weg te duiken, onze familie ken de walstraat niet betalequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? 15 vrouwen. Let wel: vrouwen.![]()
Nah, ik maakte ook een garpje. De organisatie regelt altijd slaapplekken.![]()
[..]
Ah, kliekje?
* duikt weg*
ja is wel tof, begin hem alleen een beetje zat te worden, heb em te vaak gehoord zeg maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor
Maar het is wel té emo om toe te geven dat je het luistert ja![]()
Dus dat doe ik niet![]()
Ik heb nog drie zakken honey-musterd van Lay's specials!quote:
quote:
quote:
Ik heb ook nog maoams.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!![]()
quote:
Dat kan ik heel goedquote:
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Stijve bananenpudding mét slagroom
vroeger toen lenco nog goed wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
WHUT! Je Zwitserse adoptiekindje nu al aan de plastische chirurgie?
Hier staat nog een Lenco 78SE te verstoffen. Drie kilo zwaar plateau, direct drive, Stanton 680EE element erop.
Ik ben wel lief!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch lollig; ik liet m'n vader vanmiddag de DTH-foto's en filmpjes zien en toen zag ie Chips ineens voorbij hupsen.
" heej, da's dat meisje wat vorig jaar die spullen bij mij kwam brengen, lief en verlegen meisje was dat"
Ik heb hem maar in de waan gelaten![]()
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
over toetjes gesproken. Ik heb een klacht gestuurd naar mona, 1 vd twee puddinkjes was maar halfvol, ben benieuwd of het iets uithaalt (:9 )
opgeklopt ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Stijve bananenpudding mét slagroom
Jaahaaaa....het ging ook meer om het stukje "verlegen"quote:
Flashen does the trickquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roeren
Dan tref jij gewoon niet de goede puddingmaakstersquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roeren
Ervaring?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snapte ik wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaahaaaa....het ging ook meer om het stukje "verlegen"
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
nou DIT is een pudding:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hoe?quote:
ik vraag me altijd af hoeveel 'families' er daadwerkelijk genoeg hebben aan 1 zo'n familiepuddingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
vraag me wel af wat je dan te horen krijgt...
Wij hebben eens gebeld met johma ofzo waarom in de huzarensalade meer rundvlees zit dan in de rundvleessalade...
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkastquote:
Aangevallen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Joh, voor mij hoef je je niet in te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
En weer gelukt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
ik had dr niet opgelet, had nogal haast,maar het was vrij lullig voor het bezoekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlamquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik ben geen culinair wonder en saroma pudding is echt jeugdsentiment
Zooo lekker met plakjes banaan, slagroom en pure chocoladehagelslag
Oh inderdaad! Vroeger samen 's middags na school maken en 's avonds opeten! idd met banaan en hagelslagquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
[..]
![]()
Lekker he!
kortsluitingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lekker he!
Iets met een rijpe banaan en sterke bekkenbodemspieren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, voor mij hoef je je niet in te houden
Ik had hem eerder die week schoongemaakt met zo'n vaatwasblokje en dan aanzetten met water.quote:
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.
Rechts heeft ze nu dus maar 4 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zou het er bijna om doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu Paul de Leeuw kijken, kijkt dr iemand mee?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaa! De variatietip op het pakje toepassen en dan zelf ook nog iets nieuws erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:
Heel erg netjes inderdaad! Valt me inderdaad op en zeker mee hoe netjes bedrijven daar meestal op reageren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.
Diezelfde dag mail terug met excuses en dat ze dat model niet meer hadden, maar wel een grotere en nieuwere en waar ze die heen konden sturen.
Heel netjes vond ik wel
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeienquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
met antiaanbaklaag dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
Met meerdere gatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is de slet onder de electroproducten
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomenquote:
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeien
Kan je niet daar gaan ouwehoeren over die TV onzin, hoort hier niet echt denk je wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
Treurwilgquote:
Nee Shrekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Non, kijk je naar Ned 3???
HAP!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
dat jij als vrouw het eerste daaraan denkt doet mij vermoeden dat jij niet al te frisse verlangens hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Kan je met een gewone duim ook hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Jij was toch op Do?quote:
Ik vind m best leuk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Shrekbeebies!quote:
Ja, ook wel met je dikke teenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je met een gewone duim ook hoor.
quote:
Soms!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die soms tegelijkertijd gevuld worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Vuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.say whaaaaat!!??
🐙
R&P, stekkerdoos!quote:
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soms!![]()
Heb jij stekkers met maar 1 pinnetje???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |