Hee wat tofquote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil ff gillen hier, tussen de pakketjes uitpak dingetjes door want ik doe der toch niet aan mee (helaas). maar goed.... we hebben op het werk een interne sollicitatieronde, voor een stapje hoger (van callcenter medewerker, naar ondersteunend teamleader) en ik had daarvoor een brief geschreven.
nu hoorde ik gisteren van iemand anders die ook had geschreven dat die was uitgenodigd, maar dat niet iedereen werd uitgenodigd en dat ze vrijdag of maandag al besloten wie het zou worden.... dus gisteren was ik ongelovelijk aan het balen want ik had nog niets gehoord.
maar word ik net gebeld.... of ik maandag op gesprek wil komen!!!!!!!! ik ben ff helemaal hyper hier nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef gothic-blackie het volgende:
ik wil ff gillen hier, tussen de pakketjes uitpak dingetjes door want ik doe der toch niet aan mee (helaas). maar goed.... we hebben op het werk een interne sollicitatieronde, voor een stapje hoger (van callcenter medewerker, naar ondersteunend teamleader) en ik had daarvoor een brief geschreven.
nu hoorde ik gisteren van iemand anders die ook had geschreven dat die was uitgenodigd, maar dat niet iedereen werd uitgenodigd en dat ze vrijdag of maandag al besloten wie het zou worden.... dus gisteren was ik ongelovelijk aan het balen want ik had nog niets gehoord.
maar word ik net gebeld.... of ik maandag op gesprek wil komen!!!!!!!! ik ben ff helemaal hyper hier nu
Ik hyper met je meequote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef gothic-blackie het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee wat tofjouw SS cadeautje komt niet in pakje maar per telefoon dus
nu je t zegt: helemaal waar. nu nog duimen wat er hebben er 10 of zo gesolliciteerd voor 1 functie. voor minimaal 24 max 40 uur. en ik werk 24 uur. maar ik werk er wel het langst van de gesolliciteerden en zoquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee wat tofjouw SS cadeautje komt niet in pakje maar per telefoon dus
Ik ga voor je duimen!!!! Weet je ook waarom je die eerdere keren bent afgewezen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nu je t zegt: helemaal waar. nu nog duimen wat er hebben er 10 of zo gesolliciteerd voor 1 functie. voor minimaal 24 max 40 uur. en ik werk 24 uur. maar ik werk er wel het langst van de gesolliciteerden en zo
maar ik heb al wel twee keer eerder gesolliciteerd, dus ben benieuwd wat het deze keer word (vorige keren afgewezen)
OEH! Leuk!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Doos
[ afbeelding ]
Cadeautjes, waarvan eentje dus blijkbaar uit elkaar gevallen was links
[ afbeelding ]
Mn boompje, zelf weer gerepareerd, hoop alleen dat ik dat goed gedaan heb?
[ afbeelding ]
Cadeautjes:
[ afbeelding ]
snoepjes voor in zo'n bal voor de katten, waxinelichtjes met vanillegeur en 3 houdertjes, schoenlettertje en mn Boompje
Gok: draculettetje
eerste keer onbekend, stomme reden gegeven, namelijk je werkt te weinig, terwijl er toen iemand is aangenomen die 12 uur werktquote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen!!!! Weet je ook waarom je die eerdere keren bent afgewezen?![]()
[..]
OEH! Leuk!!!!!!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Doos
[ afbeelding ]
Cadeautjes, waarvan eentje dus blijkbaar uit elkaar gevallen was links
[ afbeelding ]
Mn boompje, zelf weer gerepareerd, hoop alleen dat ik dat goed gedaan heb?
[ afbeelding ]
Cadeautjes:
[ afbeelding ]
snoepjes voor in zo'n bal voor de katten, waxinelichtjes met vanillegeur en 3 houdertjes, schoenlettertje en mn Boompje
Gok: draculettetje
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Waarom Draculettetje trouwens?
poststempelquote:Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Waarom Draculettetje trouwens?
Oh, dus dan heb je in elk geval inzet getoond om te verbeteren!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
eerste keer onbekend, stomme reden gegeven, namelijk je werkt te weinig, terwijl er toen iemand is aangenomen die 12 uur werkt
tweede keer, ik was goed, veel kennis, eigenlijk perfect, alleen soms wat te negatief, in bv feedback geven en dergelijke. en daar ben ik dus sinds die sollicitatie (vorig jaar) al druk mee bezig met verbeteren.
en dat negatief komt eigenlijk vooral door mijn stemgeluid, ik heb een hele lage, zware, harde stem. zonder veel intonatie, waardoor alles wat ik zeg negatief lijkt, terwijl ik het niet zo bedoel
Mogguhquote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Uitgeslapen én bijgelezen.
Wat leuk, al die pakjes en gedichten die al open zijn.
Ik wacht nog even met mijn pakje openmaken tot ik wat wakkerder ben.
Sherlockquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Uitgeslapen én bijgelezen.
Wat leuk, al die pakjes en gedichten die al open zijn.
Ik wacht nog even met mijn pakje openmaken tot ik wat wakkerder ben.
nee want er zat wel overal dubbelzijdig tapequote:Op donderdag 17 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
En wat was er uit elkaar gevallen aan het boompje dan?
Was het niet de bedoeling dat je dat zelf in elkaar moest zetten?
Leuke kadootjes!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
die speelbal met snoepjes is echt hilarischRosa snapt het principe dat ze er tegen aan moet slaan maar gaat vervolgens de snoepjes door de kamer slaan (die zijn rond) May vreet de snoepjes wel op maar snapt nie dat ze voor de snoepjes tegen de bal aan moet slaan
dat wel, nadeel is alleen, dat ik dan me derde sollicitatie heb, en elke sollicitatie was met een ander persoonquote:Op donderdag 17 december 2009 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus dan heb je in elk geval inzet getoond om te verbeteren!![]()
Moet goedkomen dus!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
die speelbal met snoepjes is echt hilarischRosa snapt het principe dat ze er tegen aan moet slaan maar gaat vervolgens de snoepjes door de kamer slaan (die zijn rond) May vreet de snoepjes wel op maar snapt nie dat ze voor de snoepjes tegen de bal aan moet slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |