Ik heb geen idee wat dat is, ik vond het zo dyslectisch klinken dat ik geen zin had om het topic aan te klikkenquote:
Van mij wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent echt een geweldige acievoerderd.
Mag ik ook wat in je fooienpotje doen?
Doe jij daar zingen in een jurk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Wel iets van meegekregen. Geen idee waar het voor is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, ik vond het zo dyxlectisch klinken dat ik geen zin had om het topic aan te klikken
PM je rekening nr ff als je wil, dan maak ik dat maandag even in ordequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Dickensfestijn is trouwens wel druk de eerste dag.
Ruim 60.000 naar 1e dag Dickens Festijn Zag gister op station Zwolle ook wet festivalgangers lopen.
das altijd druk toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ruim 60.000 naar 1e dag Dickens Festijn Zag gister op station Zwolle ook wet festivalgangers lopen.
Dat zijn de betere arbeidsvoorwaarden. *meeklopt voor je*quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel ja.Tis niet overdekt. Maar met meerdere laagjes kleren (en voor sommigen boterhamzakjes om hun voeten
) en een beetje rondwandelen gaat het wel.
We hoeven ook maar telkens 30 minuten te zingen en dan kunnen we opwarmen in de kantine. Regen is erger dan kou, tot dusver hebben we het elk jaar nog droog gehad.
* klopt af*
Niets voor mij, ik ben nogal antropofoob en ik moet er ook nog eens 300+ km. voor rijden. Drukke winkelstraten op de laatste zaterdag voor kerst, opeengepakt in de trein, niets voor Pagan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alexandrium is stom.
Roermond ook.
Wijnegem ook.
Hell, ik heb een hekel aan van die stomme mega shoppingcentrums![]()
Vroeger in Engeland vond ik ze wel leuk trouwens...
Altijd lollig als je bij de 'cast 'hoort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij wel.
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.
Heb de radio ook in de auto op 3fm staan, en heb het er ook vaak over in de auto. Helpt wel!
Goed hè?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
das altijd druk toch?
net als de levende kerststal rond die contrijen
Mietje meld zich.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik wilde toch al gaan geven, geef ik liever via JJH dat ie een leuker bedrag kan schenken![]()
Met de actie voor Dierenthuis had ie ook al zn fooienpot geschonken de softie
Ik wist het ik wist het ik wist het ik had jou al een keer zien en horen zingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet. We zijn er wel een paar keer geweest en hopelijk volgend jaar weer. Meestal doen we het één keer in de 2 jaar, omdat we - gezien de afstand- er echt een weekend van moeten maken.
Dit jaar zingen we in de stad en dit weekend in het outletcentre in R'mond.
aaaaaw...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik wilde toch al gaan geven, geef ik liever via JJH dat ie een leuker bedrag kan schenken![]()
Met de actie voor Dierenthuis had ie ook al zn fooienpot geschonken de softie
quote:
Ja big sissie, doe dan ff je rekeningnummerrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mietje meld zich.
Woensdag ga ik het zelf naar het huis toebrengen.
Mopje speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.
Heb de radio ook in de auto op 3fm staan, en heb het er ook vaak over in de auto. Helpt wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Doe voorzichtig ouwe baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens mezelf klaarmaken de weg op. Om 19:20 moet ik ergens voorstaan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mopje speciaal voor jou.
JJH heeft een ritje gedaan, een oude dame van het winkelcentrum naar huis gebracht.
Daar aangekomen kijkt hij op de meter en zegt dat is dan 25 euro alstublieft.
Achterin is het stil.
Iets luider herhaalt hij: 25 euro alstublieft.
Weer geen reactie.
JJH kijkt om, de oude dame zit wijdbeens op de achterbank, rok omhoog, sliploos en met een brede grijns.
Kan in niet in natura betalen, jongeman?
JJH kijkt nog eens goed en zegt:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Frits had ook van die smerige rottandjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef trovey het volgende:
Ik ben er trouwensachter gekomen waarom Conchita zo jammert...en had moeten weten met die trend die de katten zetten dit jaar....haar gebitje....wilde gisteren haar de medicijnen voor haar niertjes geven en mevrouw zette de misthoorn vol open...sterker nog ze begon te happen en te grommen
...ik heb haar maar even een pijnstiller gegeven en dat wordt dus maandagmorgen weer bellen voor de zoveelste gebitbehandeling dit jaar....ik neem maar aan dat ze nog terecht kan voor de kerstdagen met dat zere bekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |