quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beter dat als dat er iemand in je achterste glijdt.
Hello!quote:
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar niet. We zijn er wel een paar keer geweest en hopelijk volgend jaar weer. Meestal doen we het één keer in de 2 jaar, omdat we - gezien de afstand- er echt een weekend van moeten maken.
Dit jaar zingen we in de stad en dit weekend in het outletcentre in R'mond.
outletcenter is toch overdekt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?
onder de lakens zal dat beter gaan ja, met dit weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega had me al iets verteld over een foto waar jullie in vol ornaat opstonden. Is het niet stervenskoud om te doen?
ja de prijs van shoarma zal binnenkort wel omhoog gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef Nonneke het volgende:
ik wordt helemaal naar van die oude beelden van dat ruimen van de koeien en varkens, arme geitjes binnenkort
Das schaap joh gekkiequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja de prijs van shoarma zal binnenkort wel omhoog gaan![]()
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?quote:
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onder de lakens zal dat beter gaan ja, met dit weer
roermond volgens mij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?
[..]
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.
Batavia stad is niet overdekt neequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee, Batavia stad is toch ook niet overdekt?
[..]
Ik verheug me nu al op ons warme winterdekbed, vanmiddag een tijdje in het open veld foto's wezen maken. Best wel frisjes.
Best wel ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nope.quote:
balen dan, best koudquote:
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrrquote:
lazytownquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco'squote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrr![]()
Hey, dr zal op Fok wel geen Serious Request actie zijn dit jaar he?
Of wel?
Alexandrium is stom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alexandrium wel![]()
Ja? Oh ja?![]()
JA!![]()
[ afbeelding ]
Stom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco's
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb 't ook al vaker gevraagd, maar magnie van Danny wegens SHE en andere FOK!-actie fiasco's
nee, maar wel een actie Madaliefquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Triggerrrrrrrrrrfingerrrrrrrrr![]()
Hey, dr zal op Fok wel geen Serious Request actie zijn dit jaar he?
Of wel?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben zelf wel in actie. Alle fooien die ik tot dinsdag pak gaan naar Groningen. Gister al 37,50.
Heb de radio ook in de auto op 3fm staan, en heb het er ook vaak over in de auto. Helpt wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |