Ik heb me érgens een beetje half voorgesteld (volgens mij in topic 441, gaat zo snel hier..)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je je al voorgesteld of heb ik dat grandioos gemist?
En vanzelfsprekend zijn wij leuk.
Nee!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Morretje het volgende:
Goodbye! Je mag antwoorden met ja of nee!!!!!!!![]()
![]()
Ja?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn adres heb je als het goed is ook hoor!
We hadden Secret Santa georganiseerd en vandaag is iedereen zijn/haar pakjes aan het uitpakken en aan het gokken wie dienst Santa isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar gaat het hier nu over (snap het niet helemaal, probeer dit topic terug te lezen, schema's?)
Tof, al dat werk wat jij er in steekt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je je recentste schema even post dan kijk ik of en wat er aangepast moet worden...
Ik ook, om deze reden doe ik het vaak pas vlak voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Bamba het volgende:
Ik moet jullie hier ook allemaal nog een kerstkaart sturen. Ik moet zelfs al mijn kerstkaarten nog schrijven
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Als het af is straks heb je een of meerdere kringetjes... dan is het heel duidelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt geen ruk van dat schema van Subtle
Het klopt hoor, echt! Maar het duizelt me als ik er naar kijk, het ligt aan mij, ik heb geen inzicht in dat soort dingen (in welke dingen dan wel Greys? nou erhm....)
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelen
Nope, via lootjestrekken.nl.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Dan kan ik dat nazoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..
Lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!
Ongveer 15 euro per persoon en vandaag was de uitpakdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit dus
en ALTER-EGO en ik waren hier te laat, en hebben wat naar elkaar gestuurd
🐙
Maximaal een tientje pp excl verzenden, was gezegd, maar als ik zo alles voorbij zie komen is er hier en daar wel overheen gegaan volgens mij. We zouden het voor de 7de december versturen en dan vandaag openmaken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |