1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aanhang is bij MM altijd erg welkom. Ja, zn werk dan he.
Vrijdag dus ook het uitje
Cocos is al jaren mn lievelingsgeur, ik heb ook heeeerlijke cocoszeep van Lush, en cocosbadschuim van de Tuinen, cocosbodylotion.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
*op lijstje zet.
Ik word zo vrolijk van die geur
Oh jaaaaaaa, dammit, ik vergat elke keer aan je te vragen wat je nou bedoelde met je fijne vooruitzicht van vanavond! Maar jij liever dan ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Magnetron voer!
Haast om naar:
te gaan vanavond
Goed gedaan hoor knul.quote:
Zuipen (ikke niet, ik bobquote:
Ik hou van deze geur. Ik heb wel eens kokos douchegel gehad van de kruidvat of van FA ofzo... maar dat ruikt echt niet zo goddelijk als dezequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cocos is al jaren mn lievelingsgeur, ik heb ook heeeerlijke cocoszeep van Lush, en cocosbadschuim van de Tuinen, cocosbodylotion.
Chico en Billy ruiken ook altijd naar cocos
Met een diarree sausjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Maar schijt, ik ga mooi rosbief halen zometeen
Why not?! Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Maar schijt, ik ga mooi rosbief halen zometeen
013, Tilburg, nu die van mij ophalen, ff snel eten en rond 1800 - 1830 naar Tilburgquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Die TT
Wat ben je toch ook een puber, Ll
[..]
Oh jaaaaaaa, dammit, ik vergat elke keer aan je te vragen wat je nou bedoelde met je fijne vooruitzicht van vanavond! Maar jij liever dan ikVeel plezier in elk geval! Waar issut?
WTFquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom laat je niet alle kerels bukken voor IngMetHetDing?
Dan kunnen ze ook nog een praatgroep oprichten alwaar ze allemaal hun homo-sexuele kant boven laten komen
Ik moet eigenlijk stofzuigen, maar een van de katermannen ligt hier prinsheerlijk te slapen en die is als de dood voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet eigenlijk de oven aanzetten voor mijn beenham, maar Satsu ligt zo lekker mijn voeten te verwarmen...
GEEN saus op de rosbief! Ben jij gek!quote:
OOH HET SPIJT ME HOORquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
GEEN saus op de rosbief! Ben jij gek!
Rosbief moet naar rosbief smaken met alleen een beetje peper en zout
Ik moet eigk afwassen maar ik ben luiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk stofzuigen, maar een van de katermannen ligt hier prinsheerlijk te slapen en die is als de dood voor de stofzuiger.
Die luiheid kon ik nog maskeren met mijn slapende kater die bang is voor de stofzuiger.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eigk afwassen maar ik ben lui
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die luiheid kon ik nog maskeren met mijn slapende kater die bang is voor de stofzuiger.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te diep in coma te slapen op mijn schoot!"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"
Ik heb net beide wc's goed geschrobt! Straks nog even een witte was, die ligt nu voor te bleken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet af, en dan zeg ik tegen MM "Ja maar Baloe lag te slapen!"
Weet je wat? Ik kook voor je, als jij mn afwas ff doetquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb net beide wc's goed geschrobt! Straks nog even een witte was, die ligt nu voor te bleken.
Ik eet alleen vanavond, is nog een halve quiche over van zaterdag. Die wordt het maar denk ik..
Whoei hoei hoeiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Morretje het volgende:
@ Greys, das de moeilijkheid dus. Ik denk niet dat ik me nog 5 maand stil kan houden als ik het wel weet. Ravage lijkt het een 'leuke verrassing' om als laatste te bewaren..Mij lijkt het vooral erg praktisch, ze hebben zoveel leuke jongens- en meisjesdingen! In unisex vind ik een boel minder leuk.
@ oh-oh, eten gaat stukken beter! Sinds vorige week vrijdag eigenlijk, ik eet weer normale hoeveelheden 's avonds, en tussendoor lust ik ook wel weer wat. Ik was anderhalve kilo afgevallen, die halve zit er al weer aan. En die ene lukt ook wel, heb nog 3,5 chocoladeletter liggen..![]()
@ Cat, mooi dat het goed gaat met de katjes buiten. Leuk is dat vind ik, is ineens hun leefwereld groter geworden. Ze kunnen ook zo verbaasd kijken dan als er regen uit de lucht komt, of een vogel of een ander beest in je thuis rondhupst..![]()
En je pakje rinkelt?! Moet dat wel dan? Ik heb nog niet eens durven schudden met mijn enorme doos..
Euhm de poes hierboven is de gezonde he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
Ach gos MM... dat kale kinnetje op de foto..![]()
Je had dus wel gelijk, dat d'r oortjes weer wat geel waren. Beroerd zeg. De medicijnen zouden het moeten doen nu?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euhm de poes hierboven is de gezonde he?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een kaal kinnetje te zien, maar idd. May is zwart-wit... toch?
![]()
![]()
![]()
Je bent niet de enige ik zie ook een kaal kinnetje maar dat ligt misschien aan schaduwquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een kaal kinnetje te zien, maar idd. May is zwart-wit... toch?
![]()
![]()
![]()
Ja maar hoe oud ze zijn zie je niet op een foto hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en zij is 1 en bij mn pakje is Rosa en zij is 2
nee i know maar om ff aan te geven dat mn beestjes veel te jong zijn om zo ziek te zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hoe oud ze zijn zie je niet op een foto hoor![]()
Balen dat het nog steeds niet gaat zoals het moet gaan
Op de een of andere manier zijn ze dat altijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee i know maar om ff aan te geven dat mn beestjes veel te jong zijn om zo ziek te zijn
Dat gaat goed zo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
postbezorger met 2 pakjes, F&F SS en OUD SS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |