punniken voor m'n poes zal jequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou t voor mn eigen honden nog niet de moeite vinden, laat staan voor een ander zn poes
Hou het vooral klein en intiem; voor mijn poes hoeft niet gehaakt, noch gepunnikt te wordenquote:
ow sorry...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet zomaar een verkeersbord, maar een waarschuwingsbord
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou het vooral klein en intiem; voor mijn poes hoeft niet gehaakt, noch gepunnikt te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:26 schreef tombolafan het volgende:ervoor is ook niet nuttig...
dat raakt kant noch wal...
oeh, arme jij!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
ik ga baloe vanaf vanaaf viscapsules geven. Blijkt goed te zijn voor artrose. Heb alvast medelij met me... want hij gaat meuren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
En als Ll zo begaan is met zijn poes, dan moet ie ook niet zeuren als zijn poes het een keer naar de zin gemaakt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent blij dat jij hem niet bent he!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Geef ik alquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, arme jij!
glucosamine helpt toch ook dacht ik??
Ech wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij bent blij dat jij hem niet bent he!!!
quote:
Ik vond mijn honden al ondraaglijk meuren toen ze 1 capsule per week kregen, dus succes dr meequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
ik ga baloe vanaf vanaaf viscapsules geven. Blijkt goed te zijn voor artrose. Heb alvast medelij met me... want hij gaat meuren
*noteren gaatquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ech wel!
Ik ben gewoon lekker veilig getrouwdik hoef al die vrijgezelle ongein niet.
1 |
jamaar jamaar, dat wordt het woord niet! Ik moet nog wat verzinnen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteren gaat(dat k dat nu net moest lezen
)
Maak me gekquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
Ech wel!
Ik ben gewoon lekker veilig getrouwd, ik hoef al die vrijgezelle ongein niet.
ja, respect!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een bikkel he, de SC blijven volgen zonder mee te doen met SS en zonder het verhaaltje te lezen![]()
mwa, hij gaat misschien nog vreemd met mij (als ik daar zin in heb)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak me gekBen jij getrouwd
Ow, poep. Dawasookzooo
Hey same here!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een bikkel he, de SC blijven volgen zonder mee te doen met SS en zonder het verhaaltje te lezen![]()
jij bent ook een bikkel! En ik hoop voor je dat het slechts uit 1 opening ruikt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey same here!
En waar meuren ze uit dan? Ook het mondje? Of enkel het kontje?
Kijk, jij snapt hem!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En JJH, getrouwd zijn zegt niks over je seksuele escapades buiten de deur natuurlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij bent ook een bikkel! En ik hoop voor je dat het slechts uit 1 opening ruikt...
Ja ho!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry lieverd...![]()
als ik er een flashback van maak, vind je het dan minder erg?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt het verhaal straks ook als 1 geheel ergens te staan?
Dit leest zo onhandig.
En als ik straks een glanzende, kloppende gummiknuppel blijk te hebben, wil ik dat graag ff goed kunnen lezen
Goedzo, verdedig mequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ho!
STOPPPPPPPP!
Niets te flashback, want dat betekent dan dat ik het in Het Verhaal heb gedaan met iemand (lees: Liefdesloos) die daarvoor op omgebouwde kerels viel. Dus nee. Sorry. Van Liefdeloos blijf je af, die is al van mij.
Uit hun straatje en uit hun gaatjequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey same here!
En waar meuren ze uit dan? Ook het mondje? Of enkel het kontje?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ja ho!
STOPPPPPPPP!
Niets te flashback, want dat betekent dan dat ik het in Het Verhaal heb gedaan met iemand (lees: Liefdesloos) die daarvoor op omgebouwde kerels viel. Dus nee. Sorry. Van Liefdeloos blijf je af, die is al van mij.
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?quote:
quote:
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?![]()
Ik wil ook niet wééééééten hoe we dan die coverfoto moeten gaan aanpassen![]()
Oh en trouwens, waar was je nou net? In de Oosterhof?![]()
Dát vroeg ik me net ook al afquote:En wáárom heeft het vorige topic een post te weinig?
Nou, gewoon, jij, hij, en eeh een stukje extra man ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tssssssssk. Dat leek helemaal wat te gaan worden in Het Verhaal met onsmet die twee en nu gaan ze er een omgebouwde tussen gooien. Mooi niet dus he?![]()
Ik wil ook niet wééééééten hoe we dan die coverfoto moeten gaan aanpassen![]()
anders wil jij alles weten ofzo!quote:Oh en trouwens, waar was je nou net? In de Oosterhof?![]()
En wáárom heeft het vorige topic een post te weinig?
Ja wel goed. Gisteren weer wat rooie zooi in mn ontlasting, maar verder ist goei. Ik hoop ook dat je post hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja he!
Hoest verder met je, kuthoerrrrr?
Ik hoop dat ik post heb vandaag , dan ga k muziek luisteren en aaaal mn kerstkaarten schrijven vanavond
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom laat je niet alle kerels bukken voor IngMetHetDing?
Dan kunnen ze ook nog een praatgroep oprichten alwaar ze allemaal hun homo-sexuele kant boven laten komen
ik had het heel snel doorgebladerd, maar was er iets van een topicreport? Of was dat een grapje???quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?
Krijgen we nog foto's van de broek![]()
[..]
Dát vroeg ik me net ook al af
Niks niet giechelen. Troosten! dat moet je me!quote:
Ik had je ontlasting gemistquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wel goed. Gisteren weer wat rooie zooi in mn ontlasting, maar verder ist goei. Ik hoop ook dat je post hebt![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ing, waarom komt dr zomaar ineens op een doordeweeksedinsdagmiddag het beest in jou naar boven????
nee, dan wordt het meer een vervolg;quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik voorzie een scene waarna Ing dan zonder Ding is en door al haar slachtoffers als wraak in alle mogelijke openingen ... najah laat maar, das niet echt bouquetreeks-waardig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |