quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
belletje gepleegd. Idd meer carprodyl geven... alleen dan niet 2 tot 3 dagen, maar zeker een week.
GODMILJAARquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen hond nee....![]()
(heb je nog voorkeur voor een stop-woordje voor in je huwelijksnacht???)
quote:
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het moet een woord zijn dat je niet zo snel roept in bed...
Dat dacht ik idd ook al.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij roept wél snel 'GODMILJAAR' in bed?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook al.
Nog ff snelvoor Muis.
Tnx voor de uitleg.
Nu weer werken
Ik stond er toch al in?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat denken jullie wel niet van mij!
![]()
Ik ben een heel onschuldig braaf meisje!![]()
Enne, wil jij nou in het boek? En wil je seks in het boek?
nee, je stond er nog niet in, maar die omgebouwde man vind ik geniaal! komt voor elkaar!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stond er toch al in?![]()
Zo nee, dan ben ik de begeerlijke dame waar iedere man van droomt, maar ik blijk vaginistisch en preuts....of nee! Ik blijk een omgebouwde man te zijn!
Dubbel spannend!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagde buren hebben mijn SS pakje
/-O-
Straks met May naar de DA, ben heeel benieuwd, dr oortjes zijn toch nog gelig dus ben benieuwd hoe de waardes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagde buren hebben mijn SS pakje
![]()
Spannend! Sterkte!!!quote:Straks met May naar de DA, ben heeel benieuwd, dr oortjes zijn toch nog gelig dus ben benieuwd hoe de waardes zijn
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, wie van de mannen zal ik laten "kennismaken" met de omgebouwde man... ik denk, ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaa, die houdt daar wel van
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, wie van de mannen zal ik laten "kennismaken" met de omgebouwde man... ik denk, ik denkIk denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwpics in mn PM or GTFO![]()
dat dacht ik ook!quote:
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Sneeuwpics in mn PM or GTFO
heb jij nou eigenlijk al een soort van verhaallijn in je gedachten, of heb je zelf ook geen idee waar dit heen gaat?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?
FAIL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |