1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Ik had net een pakje, gelijk opengemaakt, en ik ben er blij mee hoor.Oke, Oke...ik geef het toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jou![]()
Heb je je SS-pakje al?I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, Oke...ik geef het toe...
Ik had jou![]()
Heb je je SS-pakje al?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik kan er nu wel een foto van maken.
Ja, maar ik heb ik weet niet hoelang met een hydrocephalus gelopen dus de druk is er nu 'af'.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze ons vergeten zijn? Dat ze stiekem onze namen uit de lijst hebben gehaald?![]()
Muis, hoe bedoel je? Staat er meer druk op dan? Je had toch een drain gehad?
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze ons vergeten zijn? Dat ze stiekem onze namen uit de lijst hebben gehaald?![]()
Muis, hoe bedoel je? Staat er meer druk op dan? Je had toch een drain gehad?
Pffff, wat een gezeur met je bolletje zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ik weet niet hoelang met een hydrocephalus gelopen dus de druk is er nu 'af'.
En mijn tumor is dikkig door de bestralingen, dat is ook tijdelijk maar zorgt even voor ongemak.
Dat is een heel lang verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pffff, wat een gezeur met je bolletje zeg![]()
Wat heb je eiks precies? Mss heb je het al 100 x verteld, maar ik heb het niet meegekregen![]()
Iig sterkte
Googled.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaalom het kort te houden: ik heb neurofibromatose type 2
En dankje
Recklinghausen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een heel lang verhaalom het kort te houden: ik heb neurofibromatose type 2
En dankje
Ik doe dat wel eens in het echt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEODEMIDDAG!!!!! [/gaston stem]
Nee dat is type 1! Zoals Joseph Merrick (the elephant man)quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Recklinghausen?![]()
Aangeboren dus iig.
Heb je er al lang last van dan of zijn ze er pas net achter?
BTW: als je niet wilt antwoorden, moet je het vooral niet doen hoor
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEODEMIDDAG!!!!! [/gaston stem]
Of je houdt hem beneden? De onze durft niet eens te traplopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Zo met Baloe heen geweest. Oren zijn schoon en goed. Moet nog ff met otoclean doorgaan.
Maar ehm, zn knieën.. die kraken enzo. En zijn dik. Hij mag dus het liefst niet meer traplopen. Dus ik kan 31,6 kilo gaan tillen
Hij blijft overigens ook afvallen. Vorige week 32,6 nu 31,6. Over een maand terug komen en wegen... en alstie af blijft vallen dan moeten we een plan gaan bedenken.
Wel sneu, want hij wil dus niet meer graag de trap op... ik vermoed dus dattie pijn heeft. En tillen vind hij ook NIET stoer
We wonen 2 hoog lieverd. Op een flatje. Dan moettie in het trappenhuis wonenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of je houdt hem beneden? De onze durft niet eens te traplopen
oh, das lastig... Dat gaat ook ten koste van je rug natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Zo met Baloe heen geweest. Oren zijn schoon en goed. Moet nog ff met otoclean doorgaan.
Maar ehm, zn knieën.. die kraken enzo. En zijn dik. Hij mag dus het liefst niet meer traplopen. Dus ik kan 31,6 kilo gaan tillen
Hij blijft overigens ook afvallen. Vorige week 32,6 nu 31,6. Over een maand terug komen en wegen... en alstie af blijft vallen dan moeten we een plan gaan bedenken.
Wel sneu, want hij wil dus niet meer graag de trap op... ik vermoed dus dattie pijn heeft. En tillen vind hij ook NIET stoer
Snap dat dan, dat is ook niet stoer!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
Misschien wil ie een change of sceneryquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
We wonen 2 hoog lieverd. Op een flatje. Dan moettie in het trappenhuis wonen
Kun je een docu over hem maken. Baloe, de trappenhuishond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je hem nou meeneemt de 9e en daar laat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, en die is al niet best. Maar dat is dan jammer hoor. Het hondje gaat voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, das lastig... Dat gaat ook ten koste van je rug natuurlijk...
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap dat dan, dat is ook niet stoer!
Wel fijn dat het goed gaat met de oren!
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
oh je stopt em in de kelderbox, een fritzl-hond
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien wil ie een change of scenery
Of je koopt een traplift!
Bellen kan geen kwaad denk ik toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me nou enkel af of ik nog met Shirley moet overleggen of dat ik op deze DA moet vertrouwen. Met name omdat Shirley hem al een poos kent qua kwalen en artrose e.d
neuh, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bellen kan geen kwaad denk ik toch?
quote:
Jij bent geen dominante hond, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...
In je lingerie, in de sneeuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wordt altijd graag de trap op gedragen anders hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |