Het was toch te proberenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, jij gaat dreigen dat ik iets niet moet doen of anders moet ik iets anders doen?
FAIL!
thanks, ben best zenuwachtig, ben ook best wel over May aan het hypochonderen, dat ik denk dat het slechter gaat ofzo omdat ik juist zo bang ben dat ze een terugval krijgt, mja ik houd vooral het gedrag goed in de gaten zolang dat goed is probeer ik rustig te blijven, anders zat ik elke week bij de DA. Maarja nu een controle en die geven de harde waardes wel weer hoe het echt gaat.quote:
Ik heb al vanaf het begin een verhaallijn!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij nou eigenlijk al een soort van verhaallijn in je gedachten, of heb je zelf ook geen idee waar dit heen gaat?
Ik was ook altijd een hypochonder met mn kat (die had ook wel vaak echt iets trouwens) Maar inderdaad fijn dat je nu weer even een "wetenschappelijk" oordeel krijgt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks, ben best zenuwachtig, ben ook best wel over May aan het hypochonderen, dat ik denk dat het slechter gaat ofzo omdat ik juist zo bang ben dat ze een terugval krijgt, mja ik houd vooral het gedrag goed in de gaten zolang dat goed is probeer ik rustig te blijven, anders zat ik elke week bij de DA. Maarja nu een controle en die geven de harde waardes wel weer hoe het echt gaat.
sorry lieverd...quote:
Ach die stoffer snapt het gewoon niet die is hier nog eigenlijk te jong voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin een verhaallijn!
Leuk, dat dat ook overkomt...![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er maar een enge droom vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry lieverd...![]()
als ik er een flashback van maak, vind je het dan minder erg?
Halloquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak er maar een enge droom van![]()
Waarna ik deze probeer te vergeten met veel drank en woeste seks met Grijze
We gaan het afdrukken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt het verhaal straks ook als 1 geheel ergens te staan?
Dit leest zo onhandig.
En als ik straks een glanzende, kloppende gummiknuppel blijk te hebben, wil ik dat graag ff goed kunnen lezen
Niet als je een glimmende knuppel hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wedden dat je na mij niets anders meer wilt?![]()
Nu echt weg![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wedden dat je na mij niets anders meer wilt?![]()
Nu echt weg![]()
dromen doen we niet aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak er maar een enge droom van![]()
Waarna ik deze probeer te vergeten met veel drank en woeste seks met Grijze
oh, ik heb ook ergens nog zo'n boek! (en ik kan niet eens haken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Ynske het volgende:
haakspulletjes gescoord en ook een tof boek
[ afbeelding ]
sow! een verkeersbord!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Mijn poes heeft zoiets als speeltje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een gewoon haakboek en haaknaalden maar ik kan ook niet haken en ik heb dr geen geduld voor om t te leren ook.
Met die beestjes zou ik t mss wel proberen, maar wat moet je dan weer met die rommel
Mag ik als organisator een pm met wat er aan de hand is dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Wil iedereen die aan SS meedoet checken of zijn / haar adresgegevens wel (correct) zijn ingevuld. Het loopt namelijk helemaal uit de hand ivm onjuiste en / of ontbrekende adressen
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Die van mij klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
DIENSTMEDEDEDEDELING:
DIENSTMEDEDEDEDELING:
Niet zomaar een verkeersbord, maar een waarschuwingsbordquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn poes heeft zoiets als speeltje.
Je mag wel speeltjes haken voor m'n poes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |