Dát dan weer wel!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
oh-oh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Morrrrrr!
Hoest met de beeeebie en met jou?
Je tickerdinges doet t nie, wanneer ben je nu 20 weken en wil je weten wat t wordt?
Weet je zeker dat ik het niet genoemd heb?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
En toen ik kwam klagen dat mn haar net touw was, dacht je dus niet ff "nou laat ik dr eens inecto aanraden" ?
Kuthoer
Het werkt echt briljantKost geen fuck ook. 4 euro voor die fles.
Spannendquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt, poesjes buiten? En dat gaat goed enzo?
Ik vond het zo'n leuk gezicht toen Chip voor het eerst naar buiten ging, met d'r wapperstaart..
![]()
![]()
[..]
oh-oh!Whut, m'n ticker doet ut niet?
*Aanpassen gaat*
Hier is alles ok, gisteren controle gehad en naar 't hartje geluisterd.
Hoever ik nu precies ben is nog steeds onduidelijk, er zit een week verschil in. Als ik uitga van de laatste echo ben ik donderdag 17 weken, en al ik uitga van de telling ben ik donderdag 16 +1. Beetje vaag dus.
20 weken echo heb ik 5 januari, en ik wil wel graag weten wat het wordt, maar Ravage liever niet. Dus daar moeten we het nog wel even goed over hebben in de kerstvakantie..
Ok dan zijn we niet de laatsten....quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Ynske het volgende:
bij ons komt hij pas na 19 december in huis
Doegquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef heester49 het volgende:
tjeemig gaat snel hier......maar wel erg gezellig!!
Ik ga er vandoor, ff stad in kerspulletjes scoren!! en de kids halen!
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Morretje het volgende:
Oh, en wij gaan ook de kerstboom hopelijk dit weekend halen, vind het ook heeeel gezellig staan in huis..Hij moet wel bijna 3 weken staan dan, ff kieke wat voor soort boom het dan worden moet.
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef heester49 het volgende:
tjeemig gaat snel hier......maar wel erg gezellig!!
Ik ga er vandoor, ff stad in kerspulletjes scoren!! en de kids halen!
Nou was wat aan het rondneuzen en dacht gezellig hier, ik doe ff mee. Ik doe dus mee, mijn ouders zijn papa en mama en mijn pincode **** en huisdieren ja konijn en vissuh.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?![]()
Enne... hoe kom je hier zo verzeild, wat doe je, wie zijn je ouders, wat is je pincode en heb je ook huisdieren?
Ben ook schieuwnieurig was da voor pakje? Kan ook nooit wachten met uitpakken!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef nieslief het volgende:
Oeh net te laat de heren hebben het pakje ontdekt......
Schier nieuwschierig natuurlijk maar gelukkig staat mama's naam erop (pfieuw niet mijn nick maar mijn echte). Maar gauw een ander plekje zoeken......
Wil wel, maar we zijn er niet tot weinig en dan hebben we er niet veel aan... De katten zouden hem alleen maar molesterenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Bigbird, waarom doen jullie zelf thuis geen boom dan?
Ennuh 49 nog lange niet nog niet op de helft (bijna) nee is maand 9 dag 4 ben ik JARIG!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg Heester, mag ik aannemen dat de 49 in je usernaam staat voor je leeftijd?![]()
Enne... hoe kom je hier zo verzeild, wat doe je, wie zijn je ouders, wat is je pincode en heb je ook huisdieren?
Staat die 49 nou voor je leeftijd? Want in dat geval kunnen we Maes van haar toorn verlossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Nou was wat aan het rondneuzen en dacht gezellig hier, ik doe ff mee. Ik doe dus mee, mijn ouders zijn papa en mama en mijn pincode **** en huisdieren ja konijn en vissuh.
Zo en jij???
Ow Sjips.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ennuh 49 nog lange niet nog niet op de helft (bijna) nee is maand 9 dag 4 ben ik JARIG!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Echt, poesjes buiten? En dat gaat goed enzo?
Ik vond het zo'n leuk gezicht toen Chip voor het eerst naar buiten ging, met d'r wapperstaart..
![]()
![]()
Spannend morrie! Alles verder goed met je? Niet misselijk meer en hoe gaat het met eten?quote:[..]
oh-oh!Whut, m'n ticker doet ut niet?
*Aanpassen gaat*
Hier is alles ok, gisteren controle gehad en naar 't hartje geluisterd.
Hoever ik nu precies ben is nog steeds onduidelijk, er zit een week verschil in. Als ik uitga van de laatste echo ben ik donderdag 17 weken, en al ik uitga van de telling ben ik donderdag 16 +1. Beetje vaag dus.
20 weken echo heb ik 5 januari, en ik wil wel graag weten wat het wordt, maar Ravage liever niet. Dus daar moeten we het nog wel even goed over hebben in de kerstvakantie..
Wehehehe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef nieslief het volgende:
Oeh net te laat de heren hebben het pakje ontdekt......
Schier nieuwschierig natuurlijk maar gelukkig staat mama's naam erop (pfieuw niet mijn nick maar mijn echte). Maar gauw een ander plekje zoeken......
Jammer dat het zo samen valt. Kun je je vrienden niet op een andere dag plannen? Want ik neem aan dat Chico geen kalender kan kijken toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, mn moeder gaat dr verjaardag groots vieren met feest en zo, op Chico zn twaalfde verjaardag, en juist omdat die al zo lekker op een zondag viel hadden we met een stel vrienden al afgesproken dat we die groots en gezellig gingen vieren.
![]()
Blegh.
Moet ik nu dus oppas voor m zoeken op zn eigenste verjaardag nog wel.
En dan ook net die van Chico ook he, bij die anderen maakt me dat geen reet uit.
Als t zn laatste verjaardag was zal ze t nog dr hele leven te horen krijgen
Naja, niet dat weekend dus meer ieg, en twas juist zo leuk om die dag te plannen omdat ie dan daadwerkelijk jarig was natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo samen valt. Kun je je vrienden niet op een andere dag plannen? Want ik neem aan dat Chico geen kalender kan kijken toch?Die vindt feest op een andere dag vast net zo leuk.
Honing whiskey beenham uit de oven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik heb geen inspiratie
Jammer voor Maes ze blijkt de oudste (hoe oud is ze..)quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Staat die 49 nou voor je leeftijd? Want in dat geval kunnen we Maes van haar toorn verlossen.
Ik heb ook een papa en mama als ouders en heb dezelfde pincode.
En heb vier katten.
Ah even afwachten welke tips je gaat krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
snert.......mjummie zelfgemaakt.....lekker met dit weertjequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Maes is nog jong, slechts een paar jaar ouder dan jij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef heester49 het volgende:
[..]
Jammer voor Maes ze blijkt de oudste (hoe oud is ze..)
en tja maar mijn papa en mama zijn de liefste en deze pincode heeft iedereen haha. 4 katten leuk! Wil ook graag een kat maar tja manlief niet...
Gebakken aardappeltjes, vissticks en rode kool met appeltjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Ik heb enkel de conditioner. Shampoo moek nog ff halenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik het niet genoemd heb?
Ik heb je ieg conditioner aangeraden.
Heb je nu ook de shampoo en de conditioner van Inecto dan?
Ik heb ook nog de gloss spray, de leave in conditioner EN een of ander cocosserum, allemaal inecto.
En ik heb zelfs dingen dubbel, die staan thuis en op mn werk
Gekookte aardappels, spinazie, eitje erover en een kipschnitzel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Oh en neem dan ook wat van die spray troep joh, tis echt hemels spul allemaal ( ook de bodyscrub en de facewash en de gezichtsmaskers en zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb enkel de conditioner. Shampoo moek nog ff halen
We doen hier aan Secret Santa.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ben ook schieuwnieurig was da voor pakje? Kan ook nooit wachten met uitpakken!!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ha! Eigenlijk mochten de partners niet meer mee voor het kerstdiner op het werk want het werd te duur. Maar nu met twee stellen binnen het kantoor vielen de kosten wel mee en mag het wel. Zijn we toch nog ergens goed voor
Magnetron voer!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen inspiratie
*op lijstje zet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en neem dan ook wat van die spray troep joh, tis echt hemels spul allemaal ( ook de bodyscrub en de facewash en de gezichtsmaskers en zo)
Kom ik weer met mijn tip, maar het is echt fijn spul.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Inecto tegen droog en pluizend haar dames?
*op het lijstje zet*
Dat had ik gisteren, gebakken aardappels met spinazie en kipschnitzelquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, spinazie, eitje erover en een kipschnitzel.
Morgen kip tandori. Maak kip tandori! vet lekker
Neuj hoor, gewoon doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in een stukkie rosbief ofzo
Maar da's eigenlijk een beetje te decadent he, zo doordeweeks?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren, gebakken aardappels met spinazie en kipschnitzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |