quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Morretje het volgende:
Is het niet dat de gare post van een binnenvaller in de nachtSC verwijderd is? Kwee nie meer hoe ie heet, heb em wel gelezen..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Tombola.
Als dank mag je nu die pics PM'en![]()
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uit
tadaaaaaaaaa!
quote:
oh ja...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ze is een eitjuhh kokuhh man!
tis vet koud!
alles voor jou nachtrustquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!
Ik had het plan om dat kreng ook hier vandaag op te zoeken. Nog geen zin in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
germa van den boom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik was ff snooker kijken.
Het was inderdaad die post van die gemma.
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Ach, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!
leuk is dat he, vorig jaar heb ik Isa mijn pakje laten uitpakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
Ik moet toch echt eerder wakker worden van mijn middagdutje..... Dat antwoord wist ik van die rare minkukel midden in de nacht.
Pakje staat mooi beneden nu.... Strakkies komen de heren thuis en die kunnen niet wachten tot de 17de met zoiets
oh JJH, Cat vindt het niet erg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
* pakt vast popcorn*
Greysie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Catje!
Mijn eitje is prrrrrrrrrrrecies goed! Nog een beetje zacht in het midden![]()
Q, wat een goed idee!
Kijk kijk dus zwabber mag zich niet aanstellen die moet maar gewoon die glimmende knots van ingetje accepteren vind jij.quote:
quote:
Toch wel een heeeeeeel klein beetje hoor skat.quote:
Ik heb alleen maar goeie ideeën, je weets toggquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Catje!
Mijn eitje is prrrrrrrrrrrecies goed! Nog een beetje zacht in het midden![]()
Q, wat een goed idee!
daar wend je deze verhaallijn niet mee af hoor... wat heb je te bieden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef JJH het volgende:
Ik ga de kerstboom uit de kelder opduiken.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel een heeeeeeel klein beetje hoor skat.![]()
Maja, wellicht ben ik wat meer gewend.
OOOOOH maak es een foto?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens spul van de kruidvat voor droog haar... grote fles met pure kokos olie.
OMGdat werkt echt. Mijn haar is zaaaaaaaaaacht
Dat moet je vragen aan die ene met dat gele kuikentjequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
eitjes ben er dol op......vooral chocoladevariant. Hebben jullie huis al in kerstsfeer...zijn wij nou zo traag of heel nl nou zo snel...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
eitjes ben er dol op......vooral chocoladevariant. Hebben jullie huis al in kerstsfeer...zijn wij nou zo traag of heel nl nou zo snel...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan die ene met dat gele kuikentje
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goeie ideeën, je weets togg
als je nu nog chocolade-eitjes hebt ben je traag denk ik...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OOOOOH maak es een foto?
Ik wil weten of ik dat ook ken?
Cocos
Hey, maar hij leek welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!
Hai!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef heester49 het volgende:
Oooh Inecto, dat gebruik ik dus al jaren voor mn haarquote:
*PROEST*quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het niets met onderzeeërs fotograferen te maken heeft wel ja!
En toen ik kwam klagen dat mn haar net touw was, dacht je dus niet ff "nou laat ik dr eens inecto aanraden" ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh Inecto, dat gebruik ik dus al jaren voor mn haar![]()
Kun je nagaan hoe goddelijk ik ruik![]()
Ik heb echt alle varianten van dat spul
Oh, ik loop 13 PMs achter weer geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik vroeg in pm of je nog weg ging met kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |