Tja, daar ging ik wel van uit ja!quote:
America Today (vanuit de parkeergarage de roltrap op en dan rechts om het hoekje, richting de Appiequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?
Krijgen we nog foto's van de broek![]()
Ehm, ik mag 3 weken nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Qwea, heeft je spiraal al genoeg vreugde opgeleverd voor de ellende die die prul je bezorgde met zetten?
OMGquote:
Wat een kutspiraal zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ik mag 3 weken niet
Dus vooralsnog geen vreugdemaar ik heb ook geen last meer er van!
*aaaaaaaiiiiiiiii* There there!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet giechelen. Troosten! dat moet je me!
Ja, hij zit idd in mn kut ja. Zien?quote:
Hallo, het is een vraag hoorquote:
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan hequote:
quote:
Heb je zulke lange armen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan he
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Ing, waarom komt dr zomaar ineens op een doordeweeksedinsdagmiddag het beest in jou naar boven????
Jezus, wat moet je met al die eieren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, het is een vraag hoor
Ik heb er pas 1 op. En vanaaf 2 door de spinazie.. en ik wil nu eigk nog 1
DAT ZEG IK NET!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Heb jij zo een diepequote:
dat komt vast door die spiraal...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
2 door de spinazie. En 2 opeten
Ze is helemaal into de rotte eieren jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat komt vast door die spiraal...![]()
al die eieren in dr buik van slag, dan zoekt je lichaam vervangers...
2 door de spinazie, een voor jou en een voor mm? dan zit je pas op 3 als je er nu nog een neemt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
Das volgens mij ook weer niet helemaal waar, maar 4 op een dag is wel erggg veel jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:4 op een dag
k dacht altijd dat je er niet meer dan 2 in een week mocht eten
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jamaar jamaar, dat wordt het woord niet! Ik moet nog wat verzinnen...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das volgens mij ook weer niet helemaal waar, maar 4 op een dag is wel erggg veel ja
Voedingscentrum.nl zegt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoeveel eieren mag ik per week eten?
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Het cholesterol in voedingsmiddelen, zoals in eieren, heeft een klein effect op het cholesterolgehalte in het bloed. Daarom adviseert het Voedingscentrum niet meer dan een ei of 3 per week te eten. Bij vegetariërs is een ei of 4 per week geen probleem.
Sjaanquote:Hallo Greys,
Jullie zijn van harte welkom op zaterdag 9 januari a.s.
Vriendelijke groet,
Sjaan Adriaanse.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV
Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
*aait*quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Niemand weet waarom het vorige topic een post te weinig heeft?
*KRAS*
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Niemand weet waarom het vorige topic een post te weinig heeft?
*KRAS*
Ja dát snap ik mopquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeld
Copycatquote:
zo, te laat...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef tombolafan het volgende:
en ik gooi de flashback met ing-met-ding-kelly wel bij stoffer...
tenzij hij binnen 4 minuten protest aantekent???
volgens mij heeft jjh of loveless een topicreport ofzo aangeklikt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát snap ik mop![]()
Maar wat ging er mis dan, bedoel ik?
Want ik zag geen rel bij het teruglezen
Maar wél als hij dicht was, anders gaat het alsnog tot de 300 en niet de 299quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Deleted post bij moderatie bijvoorbeeld
Wel nee die 3 is achterhaald! WHO zegt al dat je er 10 mag en deskundigen zeggen dat het cholesterol er niet toe doet maar dat het meer de verzadigde vetten van een ei zijn waar je last van zou kunnen hebben. Je kan er zoveel eten als je wilt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]oops. Naja. Ik eet iig de rest van de week geen eieren
ik eet nooit meer dan 3 eieren per week. Dus of dat nou alle 3 op dinsdag is, of verveeld
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij heeft jjh of loveless een topicreport ofzo aangeklikt?
Nu wordt ik ook nieuwsgierig!
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wél als hij dicht was, anders gaat het alsnog tot de 300 en niet de 299
[sherlock] Dus iemand heeft toen het topic al dicht was een post verwijderd [/sherlock]
Het was senestaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uit
tadaaaaaaaaa!
ben je nu weer rustig? ik heb het opgelost (mag ik dan nu loveless met een manwijf seks laten hebben?? ah, toe, please? toe?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dát snap ik mop![]()
Maar wat ging er mis dan, bedoel ik?
Want ik zag geen rel bij het teruglezen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee die 3 is achterhaald! WHO zegt al dat je er 10 mag en deskundigen zeggen dat het cholesterol er niet toe doet maar dat het meer de verzadigde vetten van een ei zijn waar je last van zou kunnen hebben. Je kan er zoveel eten als je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |