Tja, daar ging ik wel van uit ja!quote:
America Today (vanuit de parkeergarage de roltrap op en dan rechts om het hoekje, richting de Appiequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik liep bij de SuperStores en de AH in Alexandrium, jij?
Krijgen we nog foto's van de broek![]()
Ehm, ik mag 3 weken nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Qwea, heeft je spiraal al genoeg vreugde opgeleverd voor de ellende die die prul je bezorgde met zetten?
OMGquote:
Wat een kutspiraal zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ik mag 3 weken niet
Dus vooralsnog geen vreugdemaar ik heb ook geen last meer er van!
*aaaaaaaiiiiiiiii* There there!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet giechelen. Troosten! dat moet je me!
Ja, hij zit idd in mn kut ja. Zien?quote:
Hallo, het is een vraag hoorquote:
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan hequote:
quote:
Heb je zulke lange armen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh , ik zal m binnenkort wel voelen dan he
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Ing, waarom komt dr zomaar ineens op een doordeweeksedinsdagmiddag het beest in jou naar boven????
Jezus, wat moet je met al die eieren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, het is een vraag hoor
Ik heb er pas 1 op. En vanaaf 2 door de spinazie.. en ik wil nu eigk nog 1
DAT ZEG IK NET!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Heb jij zo een diepequote:
dat komt vast door die spiraal...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je met al die eieren!
![]()
Ik had dr zaterdag 2 in een salade voor 4 personen, en gisteren en vandaag 1 in mn bento, en ik heb voor mn gevoel al een overdosis ei op
Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
2 door de spinazie. En 2 opeten
Ze is helemaal into de rotte eieren jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat komt vast door die spiraal...![]()
al die eieren in dr buik van slag, dan zoekt je lichaam vervangers...
2 door de spinazie, een voor jou en een voor mm? dan zit je pas op 3 als je er nu nog een neemt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET!
2 door de spinazie. En 2 opeten
Das volgens mij ook weer niet helemaal waar, maar 4 op een dag is wel erggg veel jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:4 op een dag
k dacht altijd dat je er niet meer dan 2 in een week mocht eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |