quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Morretje het volgende:
Is het niet dat de gare post van een binnenvaller in de nachtSC verwijderd is? Kwee nie meer hoe ie heet, heb em wel gelezen..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Tombola.
Als dank mag je nu die pics PM'en![]()
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sc 404 Oud en jong...dik en dun ach.....wat maakt het uit
tadaaaaaaaaa!
quote:
oh ja...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ze is een eitjuhh kokuhh man!
tis vet koud!
alles voor jou nachtrustquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij Sherlock! Fijn, nu kan ik weer slapen vannacht!
Ik had het plan om dat kreng ook hier vandaag op te zoeken. Nog geen zin in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn kerstboom staat!![]()
Satsu en Yoko wandelen in de tuin!![]()
Satsu heeft een nieuwe hobby!![]()
Headbutten met het katteluik![]()
Einde juichpost, hoest het hier?
germa van den boom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik was ff snooker kijken.
Het was inderdaad die post van die gemma.
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima! Zeg, heb jij bezwaar tegen een flashback waarin je man een eeeeeh "ontmoeting" heeft met een nog net niet helemaal omgebouwde man die vrouw lijkt?
Nee toch?
Ach, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hohoho, ik meende dat democratisch besloten was de Zwabber "de glimmende" van Ing te verstouwen krijgt!
leuk is dat he, vorig jaar heb ik Isa mijn pakje laten uitpakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
Ik moet toch echt eerder wakker worden van mijn middagdutje..... Dat antwoord wist ik van die rare minkukel midden in de nacht.
Pakje staat mooi beneden nu.... Strakkies komen de heren thuis en die kunnen niet wachten tot de 17de met zoiets
oh JJH, Cat vindt het niet erg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
* pakt vast popcorn*
Greysie!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
Catje!
Mijn eitje is prrrrrrrrrrrecies goed! Nog een beetje zacht in het midden![]()
Q, wat een goed idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |