Snapte ik wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaahaaaa....het ging ook meer om het stukje "verlegen"
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
nou DIT is een pudding:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hoe?quote:
ik vraag me altijd af hoeveel 'families' er daadwerkelijk genoeg hebben aan 1 zo'n familiepuddingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
vraag me wel af wat je dan te horen krijgt...
Wij hebben eens gebeld met johma ofzo waarom in de huzarensalade meer rundvlees zit dan in de rundvleessalade...
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkastquote:
Aangevallen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Joh, voor mij hoef je je niet in te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
En weer gelukt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
ik had dr niet opgelet, had nogal haast,maar het was vrij lullig voor het bezoekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlamquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik ben geen culinair wonder en saroma pudding is echt jeugdsentiment
Zooo lekker met plakjes banaan, slagroom en pure chocoladehagelslag
Oh inderdaad! Vroeger samen 's middags na school maken en 's avonds opeten! idd met banaan en hagelslagquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik ben geen culinair wonder en saroma pudding is echt jeugdsentiment
Zooo lekker met plakjes banaan, slagroom en pure chocoladehagelslag
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
[..]
![]()
Lekker he!
kortsluitingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lekker he!
Iets met een rijpe banaan en sterke bekkenbodemspieren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, voor mij hoef je je niet in te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |