je hoef nie weg te duiken, onze familie ken de walstraat niet betalequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? 15 vrouwen. Let wel: vrouwen.![]()
Nah, ik maakte ook een garpje. De organisatie regelt altijd slaapplekken.![]()
[..]
Ah, kliekje?
* duikt weg*
ja is wel tof, begin hem alleen een beetje zat te worden, heb em te vaak gehoord zeg maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor
Maar het is wel té emo om toe te geven dat je het luistert ja![]()
Dus dat doe ik niet![]()
Ik heb nog drie zakken honey-musterd van Lay's specials!quote:
quote:
quote:
Ik heb ook nog maoams.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!![]()
quote:
Dat kan ik heel goedquote:
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Stijve bananenpudding mét slagroom
vroeger toen lenco nog goed wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
WHUT! Je Zwitserse adoptiekindje nu al aan de plastische chirurgie?
Hier staat nog een Lenco 78SE te verstoffen. Drie kilo zwaar plateau, direct drive, Stanton 680EE element erop.
Ik ben wel lief!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch lollig; ik liet m'n vader vanmiddag de DTH-foto's en filmpjes zien en toen zag ie Chips ineens voorbij hupsen.
" heej, da's dat meisje wat vorig jaar die spullen bij mij kwam brengen, lief en verlegen meisje was dat"
Ik heb hem maar in de waan gelaten![]()
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
over toetjes gesproken. Ik heb een klacht gestuurd naar mona, 1 vd twee puddinkjes was maar halfvol, ben benieuwd of het iets uithaalt (:9 )
opgeklopt ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Stijve bananenpudding mét slagroom
Jaahaaaa....het ging ook meer om het stukje "verlegen"quote:
Flashen does the trickquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roeren
Dan tref jij gewoon niet de goede puddingmaakstersquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dát zeggen ze allemaal, maar uiteindelijk zit je dan maar een beetje met in ongeinspireerde halfstijve pudding te roeren
Ervaring?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snapte ik wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaahaaaa....het ging ook meer om het stukje "verlegen"
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
nou DIT is een pudding:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga ook een klacht sturen, want de bakjes zijn bij mij altijd veels te snel leeg en dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hoe?quote:
ik vraag me altijd af hoeveel 'families' er daadwerkelijk genoeg hebben aan 1 zo'n familiepuddingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
vraag me wel af wat je dan te horen krijgt...
Wij hebben eens gebeld met johma ofzo waarom in de huzarensalade meer rundvlees zit dan in de rundvleessalade...
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkastquote:
Aangevallen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pakje Saroma, halve liter melk, mixer, koelkast![]()
Ik ben ooit es aangevallen door de frituurpan.
Had hem net langer dan een jaar, geen bon meer, maar 2 weken later kwam er wel een splinternieuwe frituurpan met de post die nog beterderder en groterderder was dan de oude
Joh, voor mij hoef je je niet in te houdenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
En weer gelukt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik moet me echt weer inhouden nu hoor
ik had dr niet opgelet, had nogal haast,maar het was vrij lullig voor het bezoekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een nieuwe toegestuurd.
Was het aan de buitenkant niet te zien dan?
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlamquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik ben geen culinair wonder en saroma pudding is echt jeugdsentiment
Zooo lekker met plakjes banaan, slagroom en pure chocoladehagelslag
Oh inderdaad! Vroeger samen 's middags na school maken en 's avonds opeten! idd met banaan en hagelslagquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drukte op de aan/uitknop en toen was het een knal, steekvlam en ik kreeg de aan/uitknop voor m'n bolletje en m'n duim was verbrand door de vlam![]()
[..]
![]()
Lekker he!
kortsluitingquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lekker he!
Iets met een rijpe banaan en sterke bekkenbodemspieren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, voor mij hoef je je niet in te houden
Ik had hem eerder die week schoongemaakt met zo'n vaatwasblokje en dan aanzetten met water.quote:
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.
Rechts heeft ze nu dus maar 4 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zou het er bijna om doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu Paul de Leeuw kijken, kijkt dr iemand mee?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaa! De variatietip op het pakje toepassen en dan zelf ook nog iets nieuws erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:
Heel erg netjes inderdaad! Valt me inderdaad op en zeker mee hoe netjes bedrijven daar meestal op reageren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.
Diezelfde dag mail terug met excuses en dat ze dat model niet meer hadden, maar wel een grotere en nieuwere en waar ze die heen konden sturen.
Heel netjes vond ik wel
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeienquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
met antiaanbaklaag dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
Met meerdere gatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is de slet onder de electroproducten
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomenquote:
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeien
Kan je niet daar gaan ouwehoeren over die TV onzin, hoort hier niet echt denk je wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
Treurwilgquote:
Nee Shrekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Non, kijk je naar Ned 3???
HAP!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
dat jij als vrouw het eerste daaraan denkt doet mij vermoeden dat jij niet al te frisse verlangens hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Kan je met een gewone duim ook hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Jij was toch op Do?quote:
Ik vind m best leuk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Shrekbeebies!quote:
Ja, ook wel met je dikke teenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je met een gewone duim ook hoor.
quote:
Soms!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die soms tegelijkertijd gevuld worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Vuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.say whaaaaat!!??
🐙
R&P, stekkerdoos!quote:
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soms!![]()
Heb jij stekkers met maar 1 pinnetje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |