Ik had hem eerder die week schoongemaakt met zo'n vaatwasblokje en dan aanzetten met water.quote:
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar geloofde dat bedrijf je wel meteen, of heb je nog 'bewijs' moeten overhandigen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft haar verbrande duim op moeten sturen.
Rechts heeft ze nu dus maar 4 vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zou het er bijna om doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu Paul de Leeuw kijken, kijkt dr iemand mee?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaa! De variatietip op het pakje toepassen en dan zelf ook nog iets nieuws erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik ben geen culinair wonder en saroma pudding is echt jeugdsentiment
Zooo lekker met plakjes banaan, slagroom en pure chocoladehagelslag
quote:
Heel erg netjes inderdaad! Valt me inderdaad op en zeker mee hoe netjes bedrijven daar meestal op reageren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en uitgelegd dat ik geen bon oid meer had.
Diezelfde dag mail terug met excuses en dat ze dat model niet meer hadden, maar wel een grotere en nieuwere en waar ze die heen konden sturen.
Heel netjes vond ik wel
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeienquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
met antiaanbaklaag dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, ze kreeg toch een nieuwe duim per post? Van Tefal.
Met meerdere gatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is de slet onder de electroproducten
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Lieve Paul #4: Lieve Paul, wanneer wordt het leuk
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomenquote:
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeien
Kan je niet daar gaan ouwehoeren over die TV onzin, hoort hier niet echt denk je wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
Treurwilgquote:
Nee Shrekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Non, kijk je naar Ned 3???
HAP!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
dat jij als vrouw het eerste daaraan denkt doet mij vermoeden dat jij niet al te frisse verlangens hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Kan je met een gewone duim ook hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Jij was toch op Do?quote:
Ik vind m best leuk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Shrekbeebies!quote:
Ja, ook wel met je dikke teenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je met een gewone duim ook hoor.
quote:
Soms!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die soms tegelijkertijd gevuld worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Vuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.say whaaaaat!!??
🐙
R&P, stekkerdoos!quote:
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soms!![]()
Heb jij stekkers met maar 1 pinnetje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |