Vorig deel: Lieve Paul #3: Lieve Paul, met dalende kijkcijfers.quote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Laatste is een week geleden dicht gegooid zonder opnieuw te openenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Horloge het volgende:
Ik vroeg me al af of hier niet een topic voor was.
Het is weer drama vandaag, maar dat drum-meisje met dat witroze haar was leuk (jammer van die stem).
Ik zag d'r eerst !quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Meisje met roze..achtig.. iets haar
Hyves.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag d'r eerst !
Britte uit Asten, heeft ook hyves
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |