Of prostaatonderzoek doen zonder handschoenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie van Teflon is, dan is het wel handig, daar plakt niks aan!!!! Kun je zonder moeite met secondenlijm knoeien
Kan je niet daar gaan ouwehoeren over die TV onzin, hoort hier niet echt denk je wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
Treurwilgquote:
Nee Shrekquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Non, kijk je naar Ned 3???
HAP!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee te zeggen?
dat jij als vrouw het eerste daaraan denkt doet mij vermoeden dat jij niet al te frisse verlangens hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Kan je met een gewone duim ook hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of prostaatonderzoek doen zonder handschoen
Jij was toch op Do?quote:
Ik vind m best leuk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Shrekbeebies!quote:
Ja, ook wel met je dikke teenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je met een gewone duim ook hoor.
quote:
Soms!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die soms tegelijkertijd gevuld worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de standaard kreet die we gillen als we met vrienden zijn stappen en lam zijn en dan een zooitje Breezahsnollen tegenkomen
'STEKKERDOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUH'
Meestal snappen ze het niet![]()
Eigenlijk slaat het nergens op.
Ik weet het.
Sorry![]()
*KRASKRASKRAS*
Vuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.say whaaaaat!!??
🐙
R&P, stekkerdoos!quote:
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soms!![]()
Heb jij stekkers met maar 1 pinnetje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |