Op zijn tonsuurtje na dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, muziek uit de oude doos:
opname uit 2006, en hij ziet er nog zo uit als 30 jaar terug
Oei ik woon er nu niet meer ik woon nu in Enschede maar da's nog maar drie kwartier rijden dus kom maar. Het huis is groot genoeg. Jullie passen vast wel erbij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een geografische nietsnut.Maar dat had je vast al door.
Dus als we volgend jaar gaan dan kan ik jou bellen voor slaapplekken?![]()
Wel leuk, zo'n festival in je stad. Maar ik kan me voorstellen dat je liever heel vroeg of heel laat gaat. Soms is het gewoon niet leuk meer, zie je niks doordat er zoveel mensen rondlopen/schuifelen. Zelf nooit behoefte gehad om mee te doen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[SR @ 3FM #1745] Een cover :)
Hier kunnen jullie verder kletsen over SR
Hoi MM!!! Ingetje!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oei da's raar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voeten
Hoe gaat het met je poesjes?quote:
OMG wat ben JIJ een bitch zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
meer honger heb ik niet...quote:
HAP HAP HAPquote:
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jaaaa mini GB bij het dickensdas nu zown euhm 12 jaar terug of zow
(ruwe gok
) en Cat22, rond die periode was dickens voor de deventenaren nog leuk, was het rustig, en kon je via steegjes ook halverwege binnen stappen. het is nu te groot waardoor ze vaste routes hebben gemaakt, helaas. daarom gaan de meeste deventenaren niet naar dickens maar naar euhm.... op den berge (rond hemelvaart, bijna hetzelfde maar dan toch anders en vooral rustiger
)
WHUT! Je Zwitserse adoptiekindje nu al aan de plastische chirurgie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
how-to's op internet die vertellen hoe ik mijn platenspeler kan modificeren
Ik heb chocola hier.quote:
bullet for my valentine is soms wel leuk, maar eigenlijk te fout om toe te geven dat je er naar luistertquote:
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!quote:
Net groentesoep en lasagna op...ik hap voorlopig ook ff niet.quote:
jupquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!![]()
Met een decennium verschil but who's counting.![]()
Wel jammer idd dat zoiets door zijn eigen succes niet meer zo leuk is voor de locals.
Weet je het zeker? 15 vrouwen. Let wel: vrouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oei ik woon er nu niet meer ik woon nu in Enschede maar da's nog maar drie kwartier rijden dus kom maar. Het huis is groot genoeg. Jullie passen vast wel erbij.
Ah, kliekje?quote:Tuurlijk wou ik altijd wel meedoen maar het gros van de mensen die meedoen is bewoner van de Walstraat.
Ja dat is wel balen maar aan de andere kant het hoort er ook gewoon bij. Daarom zei ik ook al dat ik als ik kan liever 's morgens als eerste ga of juist rond een uur of 4 net voor het einde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben we een gezamenlijke geschiedenis!![]()
Met een decennium verschil but who's counting.![]()
Wel jammer idd dat zoiets door zijn eigen succes niet meer zo leuk is voor de locals.
Dan ga ik toch voorquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bullet for my valentine is soms wel leuk, maar eigenlijk te fout om toe te geven dat je er naar luistert
ik vind dit het beste nummer wat ze gemaakt hebben:
ik heb wokkelshipsquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb chocola en kerstkransjes en jellybeans!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |