Kerel de merelquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
We moeten nog een naam verzinnen
Oh ja dat past leuk bij mijn Karel de Parel en Kees t stomme beestquote:
Ik ga morgen naaien, dus dr wordt hier ff niet gepunnikt dudequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh ik heb nu ff tijdelijk 2 poezen, dus dat word ook 2 punnikwerkjes.
Lukt dat nog voor kerst?
Ik ben een geografische nietsnut.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Of ik er geweest ben? Nee lieverd ik kom er vandaan en probeer eigenlijk ieder jaar te gaan en dan vooral aan het eind of heel vroeg tussen de middag is al wat er loopt toerist. Gothic Blackie heeft ook al een keer meegedaan in de beginjaren met haar koor toen ze nog een klein GB'tje was.
Aaaaaw veel geluk nog met het kereltjequote:
ik hoop dat de katten hem niet aanvallen dat ik hem morgen als cadeautje in de keuken vind helemaal aan flardenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaw veel geluk nog met het kereltje
jawel al sinds de zomer, maarja zal je net zien he, als je iets een naam geeft ga je je er aan hechtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit dr toch al een hele poos?
Die weet wel raad met die katten hoor
Alco bevriest niet, slimme kerelquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Nonneke het volgende:
Van binnen![]()
[ afbeelding ]
Lekker de rotte druifjes etenof tis gewoon een alco-vogeltje
![]()
[ afbeelding ]
Lekker zitten![]()
[ afbeelding ]
dolle boel in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Als je denkt dat ik even leuk de camera in kijk heb je het echt mis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee nogsteeds niet nee![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben wij gehad met 2 sierduiven die aan kwamen vliegen. Heel lang goed gegaan (alleen vanuit het zoderraam gevoerd)quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik hoop dat de katten hem niet aanvallen dat ik hem morgen als cadeautje in de keuken vind helemaal aan flarden![]()
quote:We hebben iig allemaal troepjes gekocht om op te hangen en hij krijgt nog een plankje aan de schutting voor zaadjes
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voeten
Is het nix voor Zwabber dan, die heeft vlg mij nogal grote voeten. Laatmaardaarietiealquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
slof uit gaat halen, hij past eerder als muts over mn hoofd dan als slof aan mn voeten
ik raak af en toe een beetje afgeleidquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is het nix voor Zwabber dan, die heeft vlg mij nogal grote voeten. Waar ie 'ie trouwens, te ver doorgegleden het topic weer uit?
Hier net
opgezet. Muziek uit den ouden doosch.
hankbangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |