Helemaal mee eens, maar de foto's van al die markten, gebouwen en kleuren waren zo mooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:Moslimlanden trekken mij helemaal niet op om vakantie te gaan, dat overheerst daar zo ..
Zelfs in Indonesië is het alleen fijn toeven op de eilanden waar de hoofdreligie anders is
Ja das waar, en die tegeltjes en zo zijn ook wel mooi daar .quote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar de foto's van al die markten, gebouwen en kleuren waren zo mooi!
Hebben jullie ook Marokkaantjes?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil er ook weleens naartoe. We zijn nu immers een grote Nederlands, Afrikaans, Marokkaans gemengde familie
Ik spaar zelf altijd van die kleine toeristische prulletjes (beeldjes en zo), maar dan alleen van plaatsen waar ik zelf ben geweest. Zo'm mini vrijheidsbeeldje, eiffeltoren, big ben, etc. Staan allemaal rond de monitor op het werkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een koelkastmagneet uit China
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij gekkie.
Die van jou uit Hastings heeft wel een ereplaats trouwens
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG nee, we laten eerst jou en Greys alles uitzoeken, voor de SS's zich bekend mogen maken
Ik krijg van iedereen koelkastmagneten en ik koop ze zelf ook overal, keileuk is datquote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik spaar zelf altijd van die kleine toeristische prulletjes (beeldjes en zo), maar dan alleen van plaatsen waar ik zelf ben geweest. Zo'm mini vrijheidsbeeldje, eiffeltoren, big ben, etc. Staan allemaal rond de monitor op het werk... komen er dus binnenkort weer twee bij
Ja hoor, alles is hier alweer gered, buurman zit alweer thuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze waren in Frankrijk echt belachelijk duur![]()
Ik heb wel gekeken.
@Draakje, ik weet wel wie jou heeft getrokken.
Verder wordt mijn gok angstvallig ontweken en dus niet bevestigd, noch ontkend
@Strega en Pagan: succes met het redden van het verrandadak en met het uit de sloot takelen van de buurman.
Ja. Man van man's dochter is marokkaan. Dus kleindochter is half marokkaans. Zeer goed gelukte exemplarenquote:
mja, jij kan je beroepen op zwangerschapsdementie toch?quote:
Ik beloof niets, maar ik zal 't in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg van iedereen koelkastmagneten en ik koop ze zelf ook overal, keileuk is dat
Haha ok.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja. Man van man's dochter is marokkaan. Dus kleindochter is half marokkaans. Zeer goed gelukte exemplarenBen heel blij met hen als gezin.
Aanvulling: Dit geldt trouwens voor mij niet alleen voor moslimlanden maar voor alle fundamentalistische landen of streken. Dit geldt dus ook voor Nederland en fundamentalistische christenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Moslimlanden trekken mij helemaal niet op om vakantie te gaan, dat overheerst daar zo ..
Zelfs in Indonesië is het alleen fijn toeven op de eilanden waar de hoofdreligie anders is
Pfffffff na-aperquote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik verzamel ook koelkastmagneten uit verschillende landen. Ik dacht: ik zeg het even
Nee joh, in Putten is dat juist keilachen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Aanvulling: Dit geldt trouwens voor mij niet alleen voor moslimlanden maar voor alle fundamentalistische landen of streken. Dit geldt dus ook voor Nederland en fundamentalistische christenen.
En buddistische landen of hindoeistische streken, dat is daar ook heel erg aanwezig maar totaal niet op een storende manier, juist op een hele fijne manier.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Aanvulling: Dit geldt trouwens voor mij niet alleen voor moslimlanden maar voor alle fundamentalistische landen of streken. Dit geldt dus ook voor Nederland en fundamentalistische christenen.
Ik weet nu al wie het is.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:23 schreef Pagan het volgende:
Secret Santa, here we go!!!
Toen mijn pakje aankwam kreeg ik via lootjestrekken de volgende opdracht:
Open de verpakking, bovenin zit een zakje, dat moet je er nu uitpakken, openmaken, fotograferen en opeten. De foto mag je nog niet plaatsen. De rest moet je dichtlaten.
[ afbeelding ]
Ze smaakten heerlijk!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En nu eens kijken wat er verder nog in zit.
Ik dacht het ook even!quote:
Ja nee, ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ben er even een uurtje of twee tussenuit.
Hopelijk blijft het hier nog even rustig met pakjes uitpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |