Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nies je kan hooguit weg strepen wie het bouquet verhaal niet leest maar dat zijn er maar weinig volgens mij
Oh heerlijk, wat ga je allemaal kopen???????quote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen2x zo lang gedaan over op werk komen, teamleider blijft dagje thuis (hoera
) en vanavond even de stad in om voor het eerst in tijden even lekker gezellig te winkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn thee toen ik dit las maar dan wordt het kansloos met je hintenboekje hoor
Nee hoor, kom maar door als je er zin in hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
mag ik nu vandaag dan echt zomaar wanneer het uitkomt mn pakje uitpakken?
of moet ik nog tot een bepaald tijdstip wachten?
ze weet wel wat voor verhaal het is, want ze wil er niet in!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maar door als je er zin in hebt.
echt; andersom denken!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie echt geen enkele hint bij Bamba.
Of het moet zijn dat d'r SS van Rituals houdt, maar hoe dat er twee moet overlaten zie ik dan weer niet.
Maar goed, bij Nies zie ik ook geen hint, for that matter.
Goh, ik ben hier echt goed in! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Geen gedicht in mijn pakje
Wel twee heel leuke cadeautjes![]()
[ afbeelding ]
Spannuuuuuuuuund
[ afbeelding ]
Oooooh![]()
![]()
[ afbeelding ]Een koekjesboekje
en koekjesvormpjes om kerstboom-koekjes te maken
Dank je wel Santa![]()
Ik ga straks al bakken denk ik
Foto's gewijzigd nuquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Geen gedicht Subtle?Ook geen verhaaltje ofzo?
En ik zie drie dezelfde foto's
Nee, van de intratuinquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]leuheuk
enne komen de kerstballen van de ikea?
Mor is niet aan het verbouwen, dat is Ml-etje, die doet toch ook niet mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......
Ik zag eerst ook 3 keer het pakje!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Geen gedicht Subtle?Ook geen verhaaltje ofzo?
En ik zie drie dezelfde foto's![]()
Oh leuk!
Maar jammer dat er geen gedicht bij zit, want wat moet ik nou met mijn hintenboek![]()
Drie plaatsen zit dat, dus dat schiet nog niet erg op.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh maar Oldenhof is wel een grote hint denk ik hoor!!!
Nou dat gaat dan al lekker zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mor is niet aan het verbouwen, dat is Ml-etje, die doet toch ook niet mee?
Mor is hooguit een baby aan het bouwen
Happy birthday SneeuwFaasje!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoera mn Faasjepaasje is vandaag jarig, 9 jaar, dus al echt een grote meid![]()
vanaaf krijgen ze soesjes![]()
het feestvarken vanmorgen in de sneeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niet mn secret Santa pakje open gemaakt, denk dat ik dat vanaaf pas doe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |