Volgens mij heb ik die ook idd gekregenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rituals is echt heerlijk! Het is een soort van gel die verandert in een zacht schuim tijdens het douchen. En die geur is inderdaad ook héérlijk!
Net gedaan idd en wordt heerlijk zacht schuim idd!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Bamba, spuit maar eens een heeeeel klein beetje op je hand, die gel, en wrijf er dan in!
Ik weet wel zeker dat je die hebt gekregen!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook idd gekregen. Morgenvroeg meteen proberen
en de oogjes zijn van witte chocolaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zit suiker op, dus ik snap haar wel![]()
Haha, Greys is de SS van Bamba gewoon :S Dat je je al die tijd hebt ingehouden Greys!
Ik ga effe film kijken, kom straks wel weer kijken als Cat er hopelijk is
Foto's hebben de hele dag al geen haast.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
Och die foto's het schiet niet echt op, nog even geduld
sorry ik moet je teleurstellen, ik ben t nietquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ynske, nu verdenk ik jou m'n Secret Santa te zijn!
Ook door dat gehaakte mutsje in het gedicht
Ja, Niesje, echt leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke reportage Nies...die blije koppies
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Bamba, spuit maar eens een heeeeel klein beetje op je hand, die gel, en wrijf er dan in!
shower foam, en dan zou ik gewoon zelf even ruiken welke je lekker vindt! Deze heet volgensmij mandarin delight? En ik vind bijvoorbeeld sunrise ook geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben zo'n winkel in Emmen.
Hoe heet het?
*kopen gaat*
Leuk he. Ik zat ook al zo mee te glunderen met die tweequote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Niesje, echt leuk.
Die blije, verraste koppies ook!
Wat zat erin dan???quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Takaiki het volgende:
Uitgepakt!![]()
Alleen moet ik heel even de foto's schuldig blijven, batterij is leeg![]()
Ik ben heel blij met mn cadeautjes![]()
![]()
![]()
Het was niet makkelijk voor mijn SS, vooral doordat ik straal door afwezigheid, maar toch heeft ZIJ een hele goede keus gemaakt![]()
![]()
Gedicht, kort maar krachtig:
Takaiki uit het zuiden
Hoorde de kerstklokken luiden
Een pakje voor haar
't Is een klein gebaar
De kerstsfeer laat zich zo aanduiden
Mijn gok: Ynske
Fujiyama foaming shower gel sensation!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben zo'n winkel in Emmen.
Hoe heet het?
*kopen gaat*
Jammer van de foto's. Wat zat erin?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Takaiki het volgende:
Uitgepakt!![]()
Alleen moet ik heel even de foto's schuldig blijven, batterij is leeg![]()
Ik ben heel blij met mn cadeautjes![]()
![]()
![]()
Het was niet makkelijk voor mijn SS, vooral doordat ik straal door afwezigheid, maar toch heeft ZIJ een hele goede keus gemaakt![]()
![]()
Gedicht, kort maar krachtig:
Takaiki uit het zuiden
Hoorde de kerstklokken luiden
Een pakje voor haar
't Is een klein gebaar
De kerstsfeer laat zich zo aanduiden
Mijn gok: Ynske
Ooooh ja die is lekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Fujiyama foaming shower gel sensation!![]()
Ben er zelf echt ook helemaal wild van! Het komt als gel uit het pompje, maar het wordt superzacht schuim, een beetje als scheergel/schuim! En het ruikt zalig naar mandarijntjes en een beetje kanelig ofzo.
[ afbeelding ]
Mandarin & mint zie ik net!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
shower foam, en dan zou ik gewoon zelf even ruiken welke je lekker vindt! Deze heet volgensmij mandarin delight? En ik vind bijvoorbeeld sunrise ook geweldig
Ik zeg meestal gewoon, die rooie of die groene of die oranjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |