Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dat hoofd van Spider!![]()
![]()
En goedzo van je boompje!
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het pas 3 keer gepost
Hem! Het is een 'hem'!quote:
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hem! Het is een 'hem'! [ afbeelding ]
Kaasfonduequote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
En ik zit er met mijn neus bovenop en zelfs dán mis je nog van alles hoor, het is echt niet bij te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezen
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
Oh, maar dat heb ik ook heel lang gedachtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.
Sorry Spider!
Ja, en Sanne, dat gaat dus niet door, dus dan maar thuis kaasfonduen!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasfondue![]()
Had je 1e kerstdag met Muad-Dib enzo afgesproken? Was dat dát etentje?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe ja. Kaasfondue.
We kunnen er ook een F&F kerstkaasfonduemeet van maken.
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'
Nou, als het zo moet, kom allemaal maar langs dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie hebben appartement, daar passen we best allemaal in

quote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit zat er in mijn pakje![]()
* Hele lekkere douchegel
* Agenda voor 2010
* Winterthee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"
Deed me hieraan denken
[afbeelding]
Shit zegquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
- een kerstmok met inhoud (snoep...), voor de thee waar ik al voor vreesde
- Een roze Lush sugarscrub
Gofferquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |