Ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van de cartoonexpress ofzo... en van opsporing verzocht... maar ze kan dus ook spellen...
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
oke ik ben nu echt ronja uitlaten
(eerst mn skibroek enzo aantrekken die eigenlijk niet meer past maar best met rits open onder mn jas kan...)
lief!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Yo tante Greys, dank je wel voor het toffe kado!
[ afbeelding ]
Als je had gewild dat ik die ging delen met mn broers en zus had je duidelijkere instructies in de doos moeten doen hoor![]()
[ afbeelding ]
We passen makkelijk met zn allen in mijn mandje, dus ze zijn mine aaaaaaal mine![]()
Kusje for joe!
[ afbeelding ]
Kijk, Chico heeeeeeeft al een muis hoor, die hoeft heus geen rat meer![]()
[ afbeelding ]
Veel liefs,
je Billy
Ja dat wil ik ook graag weten!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, vet belangrijk.
Bullepees is dat hetzelfde als buffelhuidstaafjes?
Ze zijn echt zo tof die rattenquote:
Volgens mij niet.quote:
Stad achter de duinah, maar dat zegt niks. Mijn moeder woont in de buurt van Amersfoort bijvoorbeeldquote:
Ik had het je al drie keer beloofd dat ik ze voor je ging halen, dus nu moest het er maar eens van komenquote:
Past ie sowieso niet meer, of omdat er een minidraakjequote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
oke ik ben nu echt ronja uitlaten
(eerst mn skibroek enzo aantrekken die eigenlijk niet meer past maar best met rits open onder mn jas kan...)
Ze hebben echt bizar veel soorten kluifjes bij Zooplus, dus ik had verwacht dat ze ook wel die buffelhuidkluifjes zouden hebben die ze echt overal hebben. Voor Dierenthuisquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Want dan zou t wel t zelfde heten toch?
Niet dusquote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben echt bizar veel soorten kluifjes bij Zooplus, dus ik had verwacht dat ze ook wel die buffelhuidkluifjes zouden hebben die ze echt overal hebben. Voor Dierenthuis
Hier maken ze nooit iets stuk, dus daar kunnen ze heeeeeel lang mee spelen nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het je al drie keer beloofd dat ik ze voor je ging halen, dus nu moest het er maar eens van komen
Ze zijn zooooooo lekker zacht! En bijna onverwoestbaar, Bink sleurt en scheurt er al jaren mee nu!
leukquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het je al drie keer beloofd dat ik ze voor je ging halen, dus nu moest het er maar eens van komen
Ze zijn zooooooo lekker zacht! En bijna onverwoestbaar, Bink sleurt en scheurt er al jaren mee nu!
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Terwijl de foto's aan het uploaden zijn typ ik hier mijn gedicht.
Een jongedame in Schiedam
Had gehoord dat Secret Santa langskwam
Zij liep zo te denken:
wat zal hij mij schenken;
iets voor de sierof voor de fleur
of misschien een lekkere geur?
Maar dat is niets voor Secret Santa, mijn kind
Hij geeft iets van waarde
b.v. het "Paradijs op aarde"
of, z'n dag kan niet meer stuk,
een handje geluk.
Hij hoopt dat je dit op de pad vindt!
Secret Santa
Eerst werd de kaart uitgepakt waar het gedicht instond.
Een groot pakje en twee kleine pakjes zaten erbij. In het middelste pakje zat een handje van Fatima. aan een leren koord. Ik hou van dat symbool en zal het zeker vaak dragen.
In het allerkleinste pakje zat een flesje met vloeistof en allemaal gekleurde stukjes hout, granen en twee goudkleurige voorwerpjes. Het is een geluksflesje uit Peru/Bolivia. Iedere kleur en voorwerp symboliseert dat wat je wordt toegewenst. Een klein foldertje legde de symboliek uit. Dat is een cadeautje voor iedereen hier in huis en het staat dus bij mijn andere schatten (een mooie steen, een tak, een kaarsje) op de schoorsteenmantel.
Het derde pakje was een prachtig boek met uitspraken om over na te denken. Op de achterkant staat gedrukt dat het een boek is vol ideeen, poezie en een snuifje magie. Bestemd voor alle mensen die het vermogen hebben om op aarde een stukje van de hemel te zien. Dan wordt alles magisch- I see heaven in your eyes.
Nou... dat kwam goed aan.
Ik zat echt met tranen in mijn ogen. Ik voel me echt geweldig verwend met een Santa die me zoveel liefs toewenst.
Foto's heb ik zo goed mogelijk gemaakt met mijn eigen brakke cameraatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de hele tijd heen ontving ik steeds kleine gedichtjes van mijn Secret Santa. Alle vragen of mededelingen kwamen in dichtvorm. Door de stijl dacht ik eerst dat het Pagan was. Maar toen het pakje eenmaal kwam en het poststempel Hilversum was, ging ik twijfelen. Maar goed.... Pagan en Strega zijn best listig en zijn in die dagen (4 december stond er op het stempel) veel op pad geweest, dus het zou kunnen. Aan het handschrift kon ik moeilijk aflezen of het mannelijk of vrouwelijk was. eerder vrouwelijk, maar niet expliciet.
Maar nu ik het heb uitgepakt denk ik eerder aan Strega. Het hele cadeautje is een grote hint, en ook de kaart. Ik denk vooral ook aan haar omdat zij , denk ik, een van de weinigen is die redelijk weet waarmee ik me bezighoud op spiritueel gebied.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Terwijl de foto's aan het uploaden zijn typ ik hier mijn gedicht.
Een jongedame in Schiedam
Had gehoord dat Secret Santa langskwam
Zij liep zo te denken:
wat zal hij mij schenken;
iets voor de sierof voor de fleur
of misschien een lekkere geur?
Maar dat is niets voor Secret Santa, mijn kind
Hij geeft iets van waarde
b.v. het "Paradijs op aarde"
of, z'n dag kan niet meer stuk,
een handje geluk.
Hij hoopt dat je dit op de pad vindt!
Secret Santa
Eerst werd de kaart uitgepakt waar het gedicht instond.
Een groot pakje en twee kleine pakjes zaten erbij. In het middelste pakje zat een handje van Fatima. aan een leren koord. Ik hou van dat symbool en zal het zeker vaak dragen.
In het allerkleinste pakje zat een flesje met vloeistof en allemaal gekleurde stukjes hout, granen en twee goudkleurige voorwerpjes. Het is een geluksflesje uit Peru/Bolivia. Iedere kleur en voorwerp symboliseert dat wat je wordt toegewenst. Een klein foldertje legde de symboliek uit. Dat is een cadeautje voor iedereen hier in huis en het staat dus bij mijn andere schatten (een mooie steen, een tak, een kaarsje) op de schoorsteenmantel.
Het derde pakje was een prachtig boek met uitspraken om over na te denken. Op de achterkant staat gedrukt dat het een boek is vol ideeen, poezie en een snuifje magie. Bestemd voor alle mensen die het vermogen hebben om op aarde een stukje van de hemel te zien. Dan wordt alles magisch- I see heaven in your eyes.
Nou... dat kwam goed aan.
Ik zat echt met tranen in mijn ogen. Ik voel me echt geweldig verwend met een Santa die me zoveel liefs toewenst.
Foto's heb ik zo goed mogelijk gemaakt met mijn eigen brakke cameraatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de hele tijd heen ontving ik steeds kleine gedichtjes van mijn Secret Santa. Alle vragen of mededelingen kwamen in dichtvorm. Door de stijl dacht ik eerst dat het Pagan was. Maar toen het pakje eenmaal kwam en het poststempel Hilversum was, ging ik twijfelen. Maar goed.... Pagan en Strega zijn best listig en zijn in die dagen (4 december stond er op het stempel) veel op pad geweest, dus het zou kunnen. Aan het handschrift kon ik moeilijk aflezen of het mannelijk of vrouwelijk was. eerder vrouwelijk, maar niet expliciet.
Maar nu ik het heb uitgepakt denk ik eerder aan Strega. Het hele cadeautje is een grote hint, en ook de kaart. Ik denk vooral ook aan haar omdat zij , denk ik, een van de weinigen is die redelijk weet waarmee ik me bezighoud op spiritueel gebied.
Da's geen verrassing toch? Da's elke keer weer prijsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef Qwea het volgende:
http://ns.nl/storingen/index.formhet sneeuwt en heel de NS is over de zeik
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |