Daar oordelen wij wel over.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hier komt mijn heuglijke mededeling:
Kapper overleefd zonder te verven!
Be proud!![]()
Je ziet verder ook geen ruk van het kappersbezoek want ik zei 'knip er maar af wat dood is' en dat was niets, dus heeft ze er overal een centimeter af geknipt
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Nou heeft het weinig zin als ik vanavond mijn lijst ga posten met wie-heeft-wie aan de hand van mijn Groot Hintenboek he, als er al een paar bekend zijn
Omdat ik er al een paar zo goed als zeker denk te weten en het niet wil verzieken voor de restquote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Waarom kan dat vanavond pas Greys, je bent nu toch thuis en zo???
Ja tis idd ook wel zonde dat dr al een paar bekend zijn, eigenlijk moet je pas goed los gaan met raden als ze allemaal bekend zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er al een paar zo goed als zeker denk te weten en het niet wil verzieken voor de rest
Laat ze maar mooi eerst zelf gokken
Een zakflacon voor hem, en handwarmers voor haarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JA MAAR WAT DAN???
Ik ben tussen de middag bij Lush geweest, moest een grote fles Snowfairy kopen voor mn vriendin, van dr man voor kerstEn nog een klein kadootje voor iemand, en voor mezelf een kerstmasker genomen, die rook lekker.
quote:
Nou vooruit!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis idd ook wel zonde dat dr al een paar bekend zijn, eigenlijk moet je pas goed los gaan met raden als ze allemaal bekend zijn.
Ga jij nu es je pakje open maken dan???????????
Doe dan PM naar mij please.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er al een paar zo goed als zeker denk te weten en het niet wil verzieken voor de rest
Maar als ik je sherlock-talent bekijk kan het nauwelijks goed gegokt zijn!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
dat komt vast door sneeuw op de digitale spoorrailsquote:
Komt door de sneeuwvalquote:
Oehhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
OMG!![]()
![]()
Heel veel cadeautjes, een héél lang gedicht () op perkament papier (2 vellen!) en alles prachtig verpakt.
Ik weet nog niet eens wat er in zit en ik ben er nu al blij mee, Secret Santa!
Even foto's maken en het gedicht uittypen (dat kan wel ff duren!)
Doe dan eerst foto's maken en dan typen!!! Kunnen wij alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
OMG!![]()
![]()
Heel veel cadeautjes, een héél lang gedicht () op perkament papier (2 vellen!) en alles prachtig verpakt.
Ik weet nog niet eens wat er in zit en ik ben er nu al blij mee, Secret Santa!
Even foto's maken en het gedicht uittypen (dat kan wel ff duren!)
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef trovey het volgende:
Zo even honden uitgelaten en speciaal voor julliehier de sneeuw gemeten...10 cm en still coming...en dat terwijl er om 5 uur vannacht (de laatste keer dat ik de honden uitliet) geen vlok te zien was :'....om 6.30 lag er wel ineens sneeuw) ....nu sneeuwt het constant....en de hondjes maar door de sneeuw heenploegen....Sasha heeft nu een koude natte buik
maar Conchita heeft de buik nog net droog weten te houden....tot de volgende keer dat ze worden uitgelaten dan moet ze er ook aan geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |