Daarom wil ik China Glaze Limbo Bimbo hebben... Gewoon om de naamquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopen
Nieuw kleurtje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nieuw kleurtje!
Ik mag van mezelf 1x per 2 dagen opnieuw lakken... het liefst zou ik het elke dag doen, maar ik heb ook nog andere dingen te doen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik doe anders om, kleren afstemmen op kleurtje! En als ik weer wat ik aan ga doen, kijk ik of het er bij past. Het hoeft voor mij niet dezelfde kleur te zijn, maar het moet er wel bij staan.
Ik heb wel het geluk dat ik op mijn werk kan dragen wat ik wil, geen bedrijfskleding of zo.
En jij Tegan, kleurt het bij jou?
Zit er niet zo'n pennetje bij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb best wel een probleem, vandaag kreeg ik mijn nieuwe mobiel binnen, een htc magic![]()
Maar dat is er dus eentje met touchpad, en hoewel mijn vorige dat ook was, is deze vingergevoelig.
Je moet dus echt met je vingertopje het scherm raken.
Je raad het al..dat lukt niet echt want ik heb te lange nagels, heeft iemand van jullie
hier een oplossing voor, anders dan mijn nagels kortwieken?
Net ben ik naar een open dag geweest van een welnesscentre, daar waren de lakjes van Koh 23,95 !
Dat is toch niet normaal? Ik kreeg wel veel complimentjes: 'Ooh! zijn dat je echte nagels?' ->![]()
Dagelijks en soms meerdere keren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
Gaaaaaaaaaf!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n pennetje bij?
Anders zo'n nepvingertje kopen en het topje op een stokje prikken
Ik zag vandaag een heeeeeeele mooie lak van Koh bij Aphrodite (parfumerie), ik durfde niet eens te vragen wat ie kostte
Te belachelijk eigenlijk, want zo'n superlak is het helemaal niet. Maar ik heb van de zomer wel de Douglaskleur gekochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Die heb ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Oh no dat is die holo!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Nee het is niet de holo die ze bedoelt het is echt zo'n olie gloed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh no dat is die holo!
Alsof je je nagels probeert te lakken met modder!
Dan kan je beter voor een Nfu Oh of China Glaze holo gaan.
Ooh die hadden ze daar ook! ik vond die het mooiste van het assortiment wat ze daar hadden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleuren vind ik, drogen langzaam maar blijven wel lang zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh die hadden ze daar ook! ik vond die het mooiste van het assortiment wat ze daar hadden.![]()
Ja er stonden geen duidelijke prijzen op maar er was een topcoat van 24,95
Ik heb er 1 van koh, een donkergrijze, en daar ben ik heel tevreden over, dekt prima in 1 laagjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Sjeen het volgende:
Maar het lakt echt voor geen meter... 4! laagjes om het dekkend te krijgen. Ben nu aan het lakken
Zo die worden al goed lang! Mooi, en wat een lief strikje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
THNX!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo die worden al goed lang! Mooi, en wat een lief strikje!![]()
Het klinkt alsof die topcoat verdund moet worden.
Zowel mijn verdunner als de primer komen van euronagelgeval uit de OP maar TD verkoopt dat soort dingen ook wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
Waar vind ik die verdunner, en ik wou ook nog vragen of jij (of Obli) weet waar ik die primer kan scoren om mijn eigen nagels met een laagje gel te beschermen.
Die zijn inderdaad heerlijk zoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Let there be light!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ja die van catrice!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef dieske87 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor swatches van
CG - i wanna leila
CG - OMG
CG - sex on the beach
CG - Preppy Pink
CG - Rasphberry festival
Catrice - Royal Nigths Petrol?
Let me know....
Hema basecoatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Strikjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
That would be me!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Mja die foto is vast niet de nagel van je broertje en als hij daar advies over zou willen ben je alsnog in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het momenteel echt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef dieske87 het volgende:
Geen liefhebbers voor de watches???
quote:
Dat kunnen weinig mensen hier zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Loqi het volgende:
De hele dag geshopped en niks voor mn nagels gekocht![]()
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra was trouwens VRESELIJK om eraf te halen. Ik draag pas weer UltraGlitters als ik vilt gekocht heb
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de nagels van mijn broertje van 18 gelakt haha, hij heeft een thema feest vanavond in de kroeg.
'tarzan en jane' dus ik heb zijn nagels een panter-lakje gegeven en hij heeft ook mijn panterlegging aan
Dat extreme vinden ze super, dus ben bang dat ik dadelijk wat vrienden van hem ook moet voorzien van tarzan-nagels..
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?
Mooie nagellakkaarsen! Erg goed gelukt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Okay! Geduld geduld dus...en dat is moeilijkste van alles.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef buzzwheedle het volgende:
@ bernies ik gebuik een glasvijl (kristalvijl van opi bij TD)
het komt door m'n laatste set kunstnagels, het laatste lelijke stuk wat er nog moet uitgroeien. maar dat laatste deel is het lastigst. vooral als je er oplet en je weer mooie nagels wilt hebben
Kerst!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Mint Candy Apple. Zit er sinds donderdagavond op, hoop dat 'ie 't tot maandagavond uithoudt, dan weer tijd voor een ander lakje.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerst!
Wat is dat groene nu precies? Kan het niet goed zien.![]()
[..]
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.![]()
@PartyHardy:Heb je foto's gemaakt?
Gevonden... KWIJL!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah ik moet naar deze op zoek bij de Claire's.
[ afbeelding ]
Hebben ze vast niet hier in NL.
Jup, best veel kleurtjes nagellak en ik geloof maar 2 of 3 euro voor een potje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik loop vaak langs claire's wist niet dat ze ook cosmetica hadden?
lkijkt overigens sperekend op china glaze atlantis
Heb je m'n swatch al gezien? Bij mij is recentelijk alles zo'n 3 mm korter gescheurdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb er weer een gescheurd, en jullie nagels worden maar mooier en mooier en dit topic dus frustrerender en frustrerender
Dan koop je toch Atlantis? Ik vind hem er erg op lijken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor dingen houd je van?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
Wat zijn jullie favorieten? Liefst met nummers.
Als ik 'm bij de Calire's niet kan vinden misschien wel, maar wil tot komend jaar ff niks bestellen, want dat kost altijd meer dan geplandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan koop je toch Atlantis? Ik vind hem er erg op lijken.![]()
[..]
Wat voor dingen houd je van?
Ik vind die lollige beestjes op m10, m11, m30, m33 en m43 erg leuk maar die heb ik nog niet, het zombiemeisje en voodoo poppetje op m13 vind ik ook erg lief.
M7, m9 en m16 vanwege de té schattige modedingetjes: vetertjes, handtasjes, schoenen e.d.
M21 met de verfspatten.
Funky frenches op plates m44, m45, m56 en m62.
M57 en m71 vanwege de kant.
En verder álle full nail plates.Ze moesten alleen wat groter zijn.
Hahahaha, Claire's! In elke grote en iets minder grote stad te vindenquote:
ja, precies zo heb ik er nu ook een paar ! Zo irritant! Maar vind de jouwe alsnog mooi van vorm enzoquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je m'n swatch al gezien? Bij mij is recentelijk alles zo'n 3 mm korter gescheurd. En ze zijn al niet zo lang, dus het valt lekker op.. ik zie nu m'n vingertoppen, zo kort zijn m'n nagels.
Heul nie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha, Claire's! In elke grote en iets minder grote stad te vinden.
hij zit idd niet op veel plekken volgens mijquote:
Je gaat toch naar Enschede?quote:
M20 M39 voor de bloemetjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Enschede?
Claire's Enschede
Langestraat, 6 Enschede
En 7511 HC NL
0031534 310391
Toen ik vorige keer met 9 lakjes bij de kassa stond was het al van...zooooo...jij slaat groot in...staat MiMu daar met zo'n 60 stuksquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik moet al zo'n 60 nagellakjes in Duitsland ophalen, zal ik ook nog even lekker gaan nagellakshoppen in de binnenstad op de dag voor Sinterklaas.![]()
En dan ook nog allemaal dubbelen hè! Dat vinden ze nog het raarst volgens mij. Als je zoveel lak koopt krijg je eerst wat verbaasde blikken en misschien een grappige opmerking maar als ze dan een paar keer dubbele lakjes tegenkomen, je vragend aankijken en je knikt alleen maar dat het écht klopt wordt het ineens heel stil en zegt niemand meer wat. Het oogcontact wordt ook ineens een stuk minder dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Toen ik vorige keer met 9 lakjes bij de kassa stond was het al van...zooooo...jij slaat groot in...staat MiMu daar met zo'n 60 stuksIk wil het wel zien!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Nou moe! Bij ons is de Claire's verbouwd. En nu hebben ze geen lakjes meer! Nu is er echt niks leuks meer aan die winkel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je nog steeds met het hele olie gebeuren 'voor het lakken? Misschien dat eens overslaan?quote:Op zondag 29 november 2009 00:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dit keer trouwens wel enorm last van krimpende nagellak.
gek, m'n seche vite is nog nbet nieuw.
zou het toch helpen om hem een klein beetje te verdunnen..?
het krimpen van die nagellak zorgt er volgens mij ook voor dat het sneller gaat chippen, ik lak steeds netjes de tips mee, maar dat is dus gewoon allemaal verdwenen
Prinses op de erwt zijn denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 01:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwens MiMu vraagje hoe wil je je nagels niet als gereedschap gebruiken, ik heb toch echt mijn vingers.nagels nodig als ik een blikje oid moet open makenof een stickertje moet pulken, ja dat moet soms hier
etc.
Waarschijnlijk ben je dan inderdaad gezegend met goede genen.quote:Op zondag 29 november 2009 01:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwens MiMu vraagje hoe wil je je nagels niet als gereedschap gebruiken, ik heb toch echt mijn vingers.nagels nodig als ik een blikje oid moet open makenof een stickertje moet pulken, ja dat moet soms hier
etc.
Ik gebruik echt geen hardeners olietjes wat dan ook ook geen vijl gewoon nagelschaatje, of ben ik dan gewoon gezegend met hele goede nagels?
quote:
Ik gebruik voorwerpen binnen handbereik, dus bijvoorbeeld op mijn werk als ik een blikje cola open wil maken dan pak ik ff mijn sleutelsquote:Op zondag 29 november 2009 02:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan inderdaad gezegend met goede genen.![]()
Een blikje openen kan ook met de zijkant van je vinger en in plaats van een stickertje met je nagel te pulken kan je ook een mesje o.i.d. pakken. Er zijn altijd wel oplossingen voor.
Racing Greenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb 6 P2 lakjes besteld![]()
![]()
]
Heb nu Racing Green op, mooie diepe kleur. Heb overigens netjes foto's gemaakt en ik zal morgen echt eens gaan zoeken naar het kabeltje. Na een week van amper velletjes bijten heb ik gister alleen helaas weer alles opgegeten en ik kan weer van voor af aan beginnen
Helemaal geweldig! En er zin hier in het winkelcentrum een Claire's en het is koopzondag....maar ik MOET leren...maar toch....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan van de week ook krimpquote:Op zondag 29 november 2009 00:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dit keer trouwens wel enorm last van krimpende nagellak.
gek, m'n seche vite is nog nbet nieuw.
zou het toch helpen om hem een klein beetje te verdunnen..?
het krimpen van die nagellak zorgt er volgens mij ook voor dat het sneller gaat chippen, ik lak steeds netjes de tips mee, maar dat is dus gewoon allemaal verdwenen
Zoya Veruschka vinnik wel errug mooiquote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, toch maar weer een bestelling gedaan bij Maiandjoys superstore op eBay....Dit is heel erg maar let op, deze kleurtjes komen mijn kant op:
China Glaze Ginger:
[ afbeelding ]
Zoya Veruschka:
[ afbeelding ]
Zoya Harlow:
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis:
[ afbeelding ]
China Glaze Medaillon:
[ afbeelding ]
Zoya Astra:
[ afbeelding ]
Zoya Tangy:
[ afbeelding ]
OPI on the same paige:
[ afbeelding ]
OPI Ate berries in the canaries:
[ afbeelding ]
En dan nog een miniset met OPI Sea? i told you!
[ afbeelding ]
Tweede mini: Banana Bandana:
[ afbeelding ]
Derde mini: if the fuchsia fits:
[ afbeelding ]
En de vierde mini in het setje: OPI I;m his coral friend:
[ afbeelding ]
En tot slot de Seche Vite topcoat.... Hijg... Da's pas een uitbreiding, ik ben benieuwd!
Maar geen verzendkosten!quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, toch maar weer een bestelling gedaan bij Maiandjoys superstore op eBay....Dit is heel erg maar let op, deze kleurtjes komen mijn kant op:
Precies.quote:Op zondag 29 november 2009 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik voorwerpen binnen handbereik, dus bijvoorbeeld op mijn werk als ik een blikje cola open wil maken dan pak ik ff mijn sleutelsPincode intikken bij sommige lastige machientjes doe ik met mijn knokkels als mijn nagels het niet aankunnen, zal wel vreemd staan maar dat boeit me niet
Brrr...ik vind dat ding nu dus nog viezer....brrrrrr..............quote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies.![]()
Pinnen doe ik sinds kort met mijn autosleutels. Ik moet toch ook extra voorzichtig zijn op het moment om geen griep e.d. op te pikken i.v.m. mijn verminderde weerstand dus dat is twee vliegen in een klap. Ik hoef mijn nagels niet te gebruiken en dan hoef ik ook niet aan dat vieze ding te zitten waar iedereen met zijn snottervingers over heeft lopen wrijven.
nee, niet eens...quote:Op zondag 29 november 2009 00:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Doe je nog steeds met het hele olie gebeuren 'voor het lakken? Misschien dat eens overslaan?
da's ook vaag.quote:Op zondag 29 november 2009 01:10 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirjam
Ik heb met de seche vite (nog) geen nare krimp ervaringen gehad![]()
En dan doe ik niet eens horizontaal de tips lakken (lekker duidelijk)
Mijn Dorothy Who? is nog steeds zo vet![]()
Ik hou van die kleur
Blingfest 2009quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete platesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Jawel, gisteren.quote:Op zondag 29 november 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil ook weer bestellen
Leuke lakjes Zoeper!!!
@ MiMu, heb ik jouw transdesign lakjes gemist? Of zijn ze nog niet binnen?![]()
Oh dat klinkt goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels
Mooi!!!quote:Op zondag 29 november 2009 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier zijn er alvast twee Linnie![]()
[ afbeelding ]
Orly Cashmere Cardigan met China Glaze Millennium (die is écht de moeite waard, zelfs al koop je hem alleen voor konad!) met plate m65.
Ik kliktequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete plates
http://www.magnonails.de/index.php?cPath=41_39_57&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
en in deze
http://www.chez-delaney.com/delaney.html
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels
Gave kleurtjes! Die roze van mij is ook echt neonroze (volgens mij is het zo'n blacklight kleurtje) Volgens mij laat ik gewoon lichtstrepen achter alsi k mijn handen beweegquote:Op zondag 29 november 2009 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
MiMu, aan de slag dus!!!! Ik wil iig even zien welke lakjes
I'm a sucker voor neons geloof ik
Ik moet die Essie Bright tights en Funky Limelight hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!quote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies.![]()
Pinnen doe ik sinds kort met mijn autosleutels. Ik moet toch ook extra voorzichtig zijn op het moment om geen griep e.d. op te pikken i.v.m. mijn verminderde weerstand dus dat is twee vliegen in een klap. Ik hoef mijn nagels niet te gebruiken en dan hoef ik ook niet aan dat vieze ding te zitten waar iedereen met zijn snottervingers over heeft lopen wrijven.
De Japansequote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Deze dame heeft ook wel leuke swatches: http://passiondesongles.over-blog.com/
quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb mijn TD order binnen!!!
Ik ben er zo blij mee, heb al een foto gemaakt ervan maar ik kan dat stomme idiote rotkabeltje niet vinden![]()
Het zijn allemaal zulke mooie kleuren, vind alleen Orly Supernatural iets te veel lijken op CG Trophy Wife en dan vind ik CG mooier dus ik denk dat ik de Orly maar weggeef aan mijn moeder. Of iemand hier moet interesse hebben??
Heb nu wel een probleem, ik zat te dubben of ik vandaag mijn nagels zwart zou lakken met witte stempel erop, of ik dat zigzaggen met die naald zou doen met roze, paars en zwart. En nu heb ik de TD bestelling ook binnen dus ik kan ook een normale lak op doen...Keuzes!
O lekker, hoe laat zijn ze klaar? Kom ik bij jou lakken!quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo muffins bakken en daarna pas mijn nagels lakken
Muffins
* Puckzzz zwaait meequote:
Ik ook. Er zijn ook leuke hè, de action verkoopt gezellige met polka dots en je kan ze zelfs met bontjes langs de rand krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!
Ja dit!quote:
Ja valt reuze mee. Gewoon je vingertopje ff afplakken met schilderstapequote:Op zondag 29 november 2009 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Puckzzzz, Krijg je dat ook een beetje mooi ?
Welkomquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
Dit is mijn eerste upload.........
Nagellak van OPI - No Spain No Gain.
[ afbeelding ]
Zo dan! Nu weten we ook gelijk van wie snkr die nagels heeft.quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
[ afbeelding ]
En de lak skilszzzzquote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan! Nu weten we ook gelijk van wie snkr die nagels heeft.
haha, mamasnkr-xxxquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
[ afbeelding ]
Hoi Puckzzz de eerlijkheid gebied me te zeggen dat snkr deze keer mijn nagels heeft gelakt!!quote:
Ja, met is wel mooierquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
Even het verschil laten zien
(disclaimer1: ik kom net uit bad en moet nog ff creme op doen.
disclaimer2: 1 is mijn rechterhand en die moeten nog ff en gelijke lengte krijgen)
zonder
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
[ afbeelding ]
Nog 15 minuten!quote:Op zondag 29 november 2009 13:18 schreef bernies het volgende:
[..]
O lekker, hoe laat zijn ze klaar? Kom ik bij jou lakken!
Ik heb deze: http://www.naildesigneuro(...)assic-voor-thuis-wit::::a0057.htmlquote:Op zondag 29 november 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
Mindermutsig, heb jij die link van die gel-set voor me die online te koop is? Ik kan hem niet vinden in de OP. En kun je me ook een tip geven welke het meeste handig is?
Mijn duimnagels breken echt altijd af en nu wil ik helemaal zelf gelnagels gaan zetten.
het is volgens mij zelfs dezelfde muts...quote:Op zondag 29 november 2009 13:15 schreef bernies het volgende:
[..]
De Japanse![]()
Haar collectie![]()
Maar verder: het is en blijft weer zo'n franse muts
Dank je wel. Ga even neuzen en bestellen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.naildesigneuro(...)assic-voor-thuis-wit::::a0057.html
Die heeft alleen een doorzichtige gel en dar heb ik zelf een soft white french gel en een pink bij gekocht.
Er is ook een setje met gelijk french gels erin maar daarin zit een wit en ik houd niet van wit-witte french tips.
Dat is deze: http://www.naildesigneuro(...)c-voor-beginners-wit::::a0025.html
Als je dan toch bestelt zou ik gelijk ook nagellakverdunner, bokkepootjes en andere dingen die je misschien nodig hebt bestellen. De prijzen zijn absoluut niet gek daar.
Whehehe die diepvriesdoosjes heb ik ook. Zit van alles in maar ze komen zelden in de diepvries.quote:
Die is mooi.quote:Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef L-E-A het volgende:
Mooie kleurtjes en nagels komen er allemaal weer voorbij! Blijft leuk om hier mee te lezen
Ik heb sinds gisteren China Glaze - LOL op. Wow...wat een mooi kleurtje! Zal morgen nog even proberen om er een foto van te maken.
Verder heb ik vandaag nog de volgende konad plate besteld:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd! Iemand anders die 'm ook heeft en misschien wat voorbeeldjes heeft?
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef Daph_ het volgende:
Bloedbad onder mijn duimnagelDat doet pijn!!!
Er zat een velletje, dus voor ik het velletje weg wilde halen wilde ik even zien hoe groot/tot hoever het velletje ging.. En toen zat er plotseling bloed! Het doet verrekte zeer en het is net alsof de nagel van mijn huid is afgescheurd een stukje..quote:
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zat een velletje, dus voor ik het velletje weg wilde halen wilde ik even zien hoe groot/tot hoever het velletje ging.. En toen zat er plotseling bloed! Het doet verrekte zeer en het is net alsof de nagel van mijn huid is afgescheurd een stukje..
Ik deed het niet expresquote:
Misschien moet je Obli even een PM sturen voor tips want het klinkt alsof je je hypoweetikveel gescheurd hebt en dat lijkt me niet goed.quote:Op zondag 29 november 2009 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres!!
Bloedbad is inmiddels verholpen en het velletje keurig weggeknipt. Nu mijn duimnagel vijlen, die is enorm ingescheurdZo krijg ik mijn nagels nooit allemaal op dezelfde lengte
M'n wát?quote:Op zondag 29 november 2009 17:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet je Obli even een PM sturen voor tips want het klinkt alsof je je hypoweetikveel gescheurd hebt en dat lijkt me niet goed.![]()
Heeft er hier al iemand ideeën voor sinterklaasnagels?![]()
Ik zit te denken aan rood en dan op twee of drie vingers kleine gouden stafjes.
![]()
Ja precies, Obli heeft daar veel meer verstand van. Ik kan de naam niet eens uitspreken of schrijven maar het was iets met hypo.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n wát?Ik heb echt geen idee waar dat zou moeten zitten?
Ik ging het google'n maar ik kon het niet vinden, ben nu wel benieuwd wat het is enzo..quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja precies, Obli heeft daar veel meer verstand van. Ik kan de naam niet eens uitspreken of schrijven maar het was iets met hypo.![]()
Onder je nagel, daar waar je huid aan je nagel vast zit.
Oeh! Jouw nagels zijn ook prachtig zegquote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is mooi.![]()
Ik vind die twee full nail designs zo mooi maar ze zijn niet heel erg geschikt voor langere nagels. Die met die schuine strepen heb ik wel eens gezien in combinatie met een french en dat is wel ok maar echt over de hele nagel zijn ze toch het mooist.
Dit heb ik wel eens met die plate gedaan:
[ afbeelding ]
-edit-
Van internet
[ afbeelding ]
Prachtig!
Dankjewel.quote:Op zondag 29 november 2009 17:37 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh! Jouw nagels zijn ook prachtig zegMijn nagels zijn niet heel lang...dus ik hoop dat het er bij mij goed oppast. Kan niet wachten!
En tijdens de downtime eraf gehaald en OPI Holiday Glow op gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef PeRi het volgende:
Oeh Daph, klinkt pijnlijk.
Ik heb net iets simpels gemaakt, maar weet niet of ik het leuk vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het was een glitterfrench maar niet goed te zien op de foto, irl zag je het wel. Maar ik vond het toch niet zo leukquote:Op zondag 29 november 2009 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankjewel.
Die plates willen juist beter op kortere nagels dus dat moet helemaal goed komen.![]()
@Peri: ik kan het niet goed zien.Wat heb je met die tippainter gedaan? Een french?
Dat gaat de goede kant op!quote:Op zondag 29 november 2009 18:14 schreef Franneh het volgende:
Door het lezen van dit topic en al die leuke nagels ben ik me rot gaan shoppen en heb ik binnen 2 maanden dit verzameld.[ afbeelding ]
Ik raak veel te snel uitgekeken op elke keer hetzelfde, dus zo leuk om continu te veranderen.
dit is 3 laagjes OPI - Holiday Glow, nagelolie en nog niet netjes bijgewerktquote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant op!![]()
Welkom.![]()
@PeRi: pics?
Mooi.quote:Op zondag 29 november 2009 18:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
dit is 3 laagjes OPI - Holiday Glow, nagelolie en nog niet netjes bijgewerkt.
[ afbeelding ]
hyponichiumquote:[
M'n wát?Ik heb echt geen idee waar dat zou moeten zitten?
Ah. Hoe weet je of dat open is of beschadigd?quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hyponichium
als dat beschadigt of open is en er komen bacterien in is dat niet al te best voor je nagels.
buzzwheedle to the rescue!quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hyponichium
als dat beschadigt of open is en er komen bacterien in is dat niet al te best voor je nagels.
het hyponichium is de aansluiting van huid op je nagel. als je per ongeluk met bv een speld onder je nagel prikt (dat doet behoorlijk zeer) dan prik je in je hyponichium. als je het dus daar hebt opengetrokken kan bloed een indicatie zijn. maar pijn ook.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah. Hoe weet je of dat open is of beschadigd?
Aha okee. Zijn er nog dingen die ik kan doen, naast een badje met Biotex (thanks MiMu)?quote:Op zondag 29 november 2009 18:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
het hyponichium is de aansluiting van huid op je nagel. als je per ongeluk met bv een speld onder je nagel prikt (dat doet behoorlijk zeer) dan prik je in je hyponichium. als je het dus daar hebt opengetrokken kan bloed een indicatie zijn. maar pijn ook.
ik zou dan vooral erg oppassen met wat er onder je nagels komt, met bv eten klaarmaken enz.
bij mensen met lange nagels wil dat velletje wel eens doorgroeien onder je nagels.
In ieder geval niet onder je nagels pulken en niet met scherpe of harde voorwerpen onder je nagels frotten. Hooguit om het schoon te houden na een badje biotex met een zachte nagelborstel even borstelen maar daar zou ik mee wachten tot het weer wat dichter is.quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aha okee. Zijn er nog dingen die ik kan doen, naast een badje met Biotex (thanks MiMu)?Gewoon schoonhouden?
Het is een beetje gevoelig (hoewel dat ook een groot woord is) maar het doet geen zeer (daarnet wel uiteraard).
Schattig! Een nagellak-legertje.quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Transdesign: vorige week zondagavond besteld, gisteren in huis
[ afbeelding ]
vlnr: For Audrey - Frostbite - OMG - Recycle - 2030 - Tree Hugger - Ruby Pumps - Lincoln Park After Dark Suede - La Pazitively Hot Matte
Eerste baksel:
[ afbeelding ]
2 laagjes For Audrey met 1 laagje OMG. Ja, ben een echte beginnert
Whehe. Je kan het proberen als verkoper toch? Kan je beter TD-en, ben je voor 30 dollar klaar voor 9 flesjesquote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dus informeren op ebay wat 1 flesje lak kost qua verzenden (VS), bijna 30 dollar
is die niet helemaal lekker ofzo?
Dat doe ik sowieso al niet dus dat moet geen probleem zijn. Ik ga straks even een kommetje biotex klaarmakenquote:Op zondag 29 november 2009 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In ieder geval niet onder je nagels pulken en niet met scherpe of harde voorwerpen onder je nagels frotten. Hooguit om het schoon te houden na een badje biotex met een zachte nagelborstel even borstelen maar daar zou ik mee wachten tot het weer wat dichter is.
[..]
Schattig! Een nagellak-legertje.
Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dus informeren op ebay wat 1 flesje lak kost qua verzenden (VS), bijna 30 dollar
is die niet helemaal lekker ofzo?
volgensn mij willen sommige verkopers rijk worden d.m.v. achterlijk hoge verzendkostenquote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (O+![]()
) te laten shippen naar NL. De reactie: "$ 80"
Truequote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgensn mij willen sommige verkopers rijk worden d.m.v. achterlijk hoge verzendkosten
Oh, jij wel! We hebben tegelijk besteld maar ik heb nog niets. En m'n orderstatus is ook nog steedsquote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Transdesign: vorige week zondagavond besteld, gisteren in huis
[ afbeelding ]
vlnr: For Audrey - Frostbite - OMG - Recycle - 2030 - Tree Hugger - Ruby Pumps - Lincoln Park After Dark Suede - La Pazitively Hot Matte
Eerste baksel:
[ afbeelding ]
2 laagjes For Audrey met 1 laagje OMG. Ja, ben een echte beginnert
.quote:Your item was accepted at 4:38 pm on November 23, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Electronic Shipping Info Received, November 23, 2009
Ze zijn gek.quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (![]()
![]()
) te laten shippen naar NL. De reactie: "$ 80"
Dan heb jij 'm vast morgenquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jij wel! We hebben tegelijk besteld maar ik heb nog niets. En m'n orderstatus is ook nog steeds
[..]
.
Gave kleurtjes!
Het lijkt dat dat het slechte soort glazen vijl is maar zeker weet je het nooit tot je ze in je handen hebt. Voor drie dollar zou ik de gok wel nemen denk ik. Het voordeel is dat ze veel zachter voor je nagels zijn waardoor je geen haaltjes en peelies meer krijgt. (daar moet echt eens een nederlands woord voor komenquote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo glasvijl trouwens, wat voor voordelen heeft die ten opzichte van een normale vijl? Via een site kan ik er 3 krijgen voor 3 dollar meen ik, geen verzendkosten. Dus als het een aanrader is bestel ik ze mee met het hondentuigje wat ik ook wil. Enne...Een droogmachine voor nagellak, iemand enig idee of dat een handige feature is? Of is het gewoon onzin?
Ik zal eens kieken, thanksquote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze zijn gek.![]()
Heb je hier al eens naar gekeken? Er zit er niet een bij die precies hetzelfde is maar ze komen wel in de buurt.
http://nailgal.com/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=2
Dat weet ik niet, we zijn pas verhuisd. Ik moet zeggen dat ik het ook al weer een beetje vergeten was dus het maakt ook niet uit. Ik wacht rustig af.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb jij 'm vast morgenKomt de pakketdienst van TNT post op zaterdag bij jullie? Volgens mij is dat niet overal namelijk...
Hmm idd niks echt nieuws, kan zo in de Up & Away collectio imo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef bernies het volgende:
weer nieuwe voorjaarskleuren van China Glaze:
http://img16.imageshack.us/img16/2203/diveintosummerwiththese.gif
http://img21.imageshack.us/img21/2203/diveintosummerwiththese.gif
v/a april 2010
en weer veel van hetzelfde.....zo jammer!!
Bron: http://nailmall.wordpress.com/
En ik zal nu niet meer spammen op dit forum met wat ik weer niets vind
Een slechte heeft een opgespoten laagje, een goede is gewoon een stuk gezandstraald glas. Daarbij voel je dus dat het vijlgedeelte dieper ligt dan het handvat.quote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, hoe weet je of het een goede of slechte vijl is dan? 3 Dollar is idd niks dus ik probeer het wel dan.
Vind van de CG lakken die Kiwi Coolada wel geinig!
ik heb hem via ebay gekocht, still waiting.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen
Gebeurt dat ook als je buiten de nagellak niks eronder gebruikt? Bij mij is het ook zo, met basecoat trek ik het er zo vanaf maar als ik niks gebruik of alleen Etos nagelverharder dan werkt het prima. Gaat bij mij wel standaard na 2/3 dagen chippen maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen
heb nog nooit gelakt zonder basecoat o.i.d. ...quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Gebeurt dat ook als je buiten de nagellak niks eronder gebruikt? Bij mij is het ook zo, met basecoat trek ik het er zo vanaf maar als ik niks gebruik of alleen Etos nagelverharder dan werkt het prima. Gaat bij mij wel standaard na 2/3 dagen chippen maar dat maakt niet zoveel uit.
MiMu, bedankt! Ik ga het gewoon eens proberen. Mocht het iets zijn dan laat ik het wel weten. 3 Glasvijlen voor 3 dollar is misschien voor meer mensen aanlokkelijk.
ik begreep van iemand hier dat dat te ondervangen is door onder de orly bonder een laagje basecoat ofzo te doen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via ebay gekocht, still waiting.
heb wel gelezen dat je er oranje nagels van krijgt.
lekker boeien ik heb altijd nagellak op, maar het is dat je het weet
Het stempelkussen even heel zachtjes vijlen, dan pakt de lak beter.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Franneh het volgende:
Ik krijg mijn plaatjes maar of half of een kwart op mijn stempel?![]()
En ik doe toch precies hetzelfde als anderen/gebruiksaanwijzing... iemand een tip?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Bernies! Wat mooi! Mijn man vindt je nagels ook "vet"
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.quote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Het stempelkussen even heel zachtjes vijlen, dan pakt de lak beter.
zacht drukken er als het waren een beetje over heen rollen van links naar rechts, en snel werken, de lak op de plate moet nog nat zijn, heb je de stempel goed schoongemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()
Wauw!quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
CG calypso blue, CG sci-f1, plate m73, SV top coat
Misschien werk je niet snel genoeg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()
Nice! Zag ze op MUA ook al voorbij komenquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
Hahaha van die 150 dollar shipping ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).
Ik denk dat je die pas morgen krijgt, aangezien het Thanksgiving was afgelopen week.. Meestal duurt het een dag. Soms heb je binnen 15 minuten een betalingsverzoek, soms pas na twee dagenquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).
Ik kan hem daar niet zien.quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice! Zag ze op MUA ook al voorbij komen
Ik? Ik ben Skaai niet hoor, hoe kom je erbijquote:
Ja psiesquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Hahaha van die 150 dollar shipping ofzo?![]()
Hoelang het duurt is heel verschillend. Ik had binnen een uurtje bericht, sommigen binnen 5 minuten en anderen 2 dagen. Leuk hoor, wat heb je besteld?
Jawel zijn ze wel! Verdunner FTW!quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja psies
8 kleurtjesKwam erachter dan mijn nagellakken uit het pre-kinderen tijdperk niet echt bruikbaar meer waren
Ja maar! Uiteraard willen we weten welke kleurenquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja psies
8 kleurtjesKwam erachter dan mijn nagellakken uit het pre-kinderen tijdperk niet echt bruikbaar meer waren
hebbuh !!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
Geweldige nagels ladies! En wat gaan jullie hard.
Ik kwam net dit tegen en wilde het met jullie delen: nagellak dat vanzelf verandert.
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Eindproduct.. Ik vind het gaaf! Wat jullie?
Dat is gaaf, wat voor nagellak is het???quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
Ik kwam net dit tegen en wilde het met jullie delen: nagellak dat vanzelf verandert.
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Agent Lavender - Bahamain Escape - Avalanche - Jamaican out - Venti Triple Shot Latte - Sex on the beach - Purple rain - GoGo Pink.quote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar! Uiteraard willen we weten welke kleuren![]()
Het is zo stoer om een pakje te krijgen met die lakjes. Was bij ons afgeleverd bij de buren omdat we gister op een hondenshow waren. Man haalde het vanmorgen op, ik was boven. We hadden ook nog een andere bestelling lopen voor een sintkado. Ik: Waarvan is ie? Man: Ja iets van Forest Park. Ik:![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk!
Daarom heb ik geen iPhone.quote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke nageltjes weer allemaal
Ik ga morgen mijn duimnagels helemaal kort afvijlen, anders kan ik niet met mijn nieuwe mobiel overweg
Deze zijn echt way beyond verdunnerquote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawel zijn ze wel! Verdunner FTW!
Je kan zelfs volledig hard geworden uitgedroogde nagellak nog weer reanimeren dus dat betwijfel ik.quote:
VInd het wel leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
ik willut!! Wat gaaf!quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Twee?quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef puntoortje het volgende:
ik heb vandaag 2 van deze gekocht, ik denk dat ik voorlopig wel even genoeg nagellakruimte heb![]()
[ afbeelding ]
Thnx! Is ook echt ons 'meisje' zo noemen we haar ook als we het over haar hebben. Maar ik geloof dat ze de handleiding van "How to be a Rottweiler" ff gemist heeftquote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef babyfeet het volgende:
je kan toch ook met de zijkant van je pink op je telefoon drukken?
staat misschien raar maar zo hoef je niet je nagels te vijlen.
@puckzzz wat een superhond is mijn favo ras ben er mee opgegroeit![]()
nu al jaren geen hond meer maar toch blijven het mooie beesten
waua, dat ziet er wel heel gaaf uitquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
hey dat wil ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Bedankt nog hè? Het blauw is bijna uitgegroeid.quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef Oblivion het volgende:
Leuk moussy!![]()
Hoi alle nieuwelingen, welkom!![]()
En voor de crackle nailpolish: http://cgi.ebay.com/Crack(...)26otn%3D10%26ps%3D63
Had 'm zelf ook, een aantal topics geleden, bij mimu opgedaan..
Die van orly is ook quick dry toch? Die is ook erg goed.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgende bestelling bij TD niet vergeten om de Seche Vite topcoat mee te bestellen. Wist niet van het bestaan anders had ik die wel gedaan ipv de Orly![]()
Zo maar eens slapen.
Oh, ik dacht dat je alles alweer vervangen had, dus lijkt me sterk...quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bedankt nog hè? Het blauw is bijna uitgegroeid.
Ik vraag me wel af of al die lakjes zo zijn. We zaten gewoon met tien smurfenvingers aan tafel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alles alweer vervangen had, dus lijkt me sterk...
*kuch, 20...quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of al die lakjes zo zijn. We zaten gewoon met tien smurfenvingers aan tafel.
quote:
ik heb nu 42 (kleuren) lakjes, nog een zooi french meuk, stripers etc in de bovenste laquote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: jammer.![]()
@puntoortje: Daar kan je wel even mee vooruit denk ik ja!Hoeveel lakjes heb je nu?
@Moussy: leuk!
Wel erg mooie nagels ook al zijn ze kort!quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ze passen naast elkaar precies onder de kopsekant van mijn buro
![]()
[..]
ik heb nu 42 (kleuren) lakjes, nog een zooi french meuk, stripers etc in de bovenste la
2de la is van "hulpmiddelen" watjes, remover, cremes, vijlen, en dat soort spul
3de la is "nepspullen" nagetjes, lijm, etc.
De rest is nog leeg![]()
Ik heb alleen bijna geen nagels meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef Mirjam het volgende:
is aceton ergens in grootverpakking te koop?![]()
mghihihih
heb zoveel glitterlakjes, aceton is dan wel een zegen, maar ';t gaat wel hard
Bij mij gaat het er ook hard doorheen. Gebruik nu de Ebelin nagellackentferner mit acetone und fruchtig-frischer duft von der DM.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik heb hier vier soorten removers staan en ze gaan allemaal ontzettend hard.. Die van Essence vind ik het minst stinken maar die flessen zijn weer niet "groot" te krijgen..
Ik had eerst van de Etos, met een mini gaatje, moest je knijpen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef Mirjam het volgende:
is aceton ergens in grootverpakking te koop?![]()
mghihihih
heb zoveel glitterlakjes, aceton is dan wel een zegen, maar ';t gaat wel hard
quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er ook hard doorheen. Gebruik nu de Ebelin nagellackentferner mit acetone und fruchtig-frischer duft von der DM.
Ruikt lekker fris!
Ja, klopt... en als je denkt dat je bent bijgelezen staan er alweer allemaal nieuwe reacties.. ik houd het niet meer bij hoor...quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef bernies het volgende:
Ja idd Lyndje gaat nergens over en overal op reageren is bijna niet te doen...helaas!!!!!
Is dat eigenlijk ook goedkoper in Duitsland? Wel een goed plan, ik ben bijna door mijn remover heen dus ik wilde nieuwe kopen maar dan kan ik beter daar even kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er ook hard doorheen. Gebruik nu de Ebelin nagellackentferner mit acetone und fruchtig-frischer duft von der DM.
Ruikt lekker fris!
Noh, wat flauw ETquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Agent Lavender - Bahamain Escape - Avalanche - Jamaican out - Venti Triple Shot Latte - Sex on the beach - Purple rain - GoGo Pink.
Redelijk 'beschaafde' kleurtjes dus![]()
Wel nog even m'n kleuter duidelijk maken dat mama's lakjes alleen voor mama zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |