hyponichiumquote:[
M'n wát?Ik heb echt geen idee waar dat zou moeten zitten?

Ah. Hoe weet je of dat open is of beschadigd?quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hyponichium
als dat beschadigt of open is en er komen bacterien in is dat niet al te best voor je nagels.

buzzwheedle to the rescue!quote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hyponichium
als dat beschadigt of open is en er komen bacterien in is dat niet al te best voor je nagels.

het hyponichium is de aansluiting van huid op je nagel. als je per ongeluk met bv een speld onder je nagel prikt (dat doet behoorlijk zeer) dan prik je in je hyponichium. als je het dus daar hebt opengetrokken kan bloed een indicatie zijn. maar pijn ook.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah. Hoe weet je of dat open is of beschadigd?

Aha okee. Zijn er nog dingen die ik kan doen, naast een badje met Biotex (thanks MiMu)?quote:Op zondag 29 november 2009 18:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
het hyponichium is de aansluiting van huid op je nagel. als je per ongeluk met bv een speld onder je nagel prikt (dat doet behoorlijk zeer) dan prik je in je hyponichium. als je het dus daar hebt opengetrokken kan bloed een indicatie zijn. maar pijn ook.
ik zou dan vooral erg oppassen met wat er onder je nagels komt, met bv eten klaarmaken enz.
bij mensen met lange nagels wil dat velletje wel eens doorgroeien onder je nagels.

In ieder geval niet onder je nagels pulken en niet met scherpe of harde voorwerpen onder je nagels frotten. Hooguit om het schoon te houden na een badje biotex met een zachte nagelborstel even borstelen maar daar zou ik mee wachten tot het weer wat dichter is.quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aha okee. Zijn er nog dingen die ik kan doen, naast een badje met Biotex (thanks MiMu)?Gewoon schoonhouden?
Het is een beetje gevoelig (hoewel dat ook een groot woord is) maar het doet geen zeer (daarnet wel uiteraard).
Schattig! Een nagellak-legertje.quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Transdesign: vorige week zondagavond besteld, gisteren in huis
[ afbeelding ]
vlnr: For Audrey - Frostbite - OMG - Recycle - 2030 - Tree Hugger - Ruby Pumps - Lincoln Park After Dark Suede - La Pazitively Hot Matte
Eerste baksel:
[ afbeelding ]
2 laagjes For Audrey met 1 laagje OMG. Ja, ben een echte beginnert

Whehe. Je kan het proberen als verkoper toch? Kan je beter TD-en, ben je voor 30 dollar klaar voor 9 flesjesquote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dus informeren op ebay wat 1 flesje lak kost qua verzenden (VS), bijna 30 dollar
is die niet helemaal lekker ofzo?

Dat doe ik sowieso al niet dus dat moet geen probleem zijn. Ik ga straks even een kommetje biotex klaarmakenquote:Op zondag 29 november 2009 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In ieder geval niet onder je nagels pulken en niet met scherpe of harde voorwerpen onder je nagels frotten. Hooguit om het schoon te houden na een badje biotex met een zachte nagelborstel even borstelen maar daar zou ik mee wachten tot het weer wat dichter is.
[..]
Schattig! Een nagellak-legertje.

Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
ik dus informeren op ebay wat 1 flesje lak kost qua verzenden (VS), bijna 30 dollar
is die niet helemaal lekker ofzo?

volgensn mij willen sommige verkopers rijk worden d.m.v. achterlijk hoge verzendkostenquote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (O+![]()
) te laten shippen naar NL. De reactie: "$ 80"

Truequote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgensn mij willen sommige verkopers rijk worden d.m.v. achterlijk hoge verzendkosten

Oh, jij wel! We hebben tegelijk besteld maar ik heb nog niets. En m'n orderstatus is ook nog steedsquote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Transdesign: vorige week zondagavond besteld, gisteren in huis
[ afbeelding ]
vlnr: For Audrey - Frostbite - OMG - Recycle - 2030 - Tree Hugger - Ruby Pumps - Lincoln Park After Dark Suede - La Pazitively Hot Matte
Eerste baksel:
[ afbeelding ]
2 laagjes For Audrey met 1 laagje OMG. Ja, ben een echte beginnert
.quote:Your item was accepted at 4:38 pm on November 23, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Electronic Shipping Info Received, November 23, 2009

Ze zijn gek.quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had Obsessive Compulsive Cosmetics gemaild wat de verzendkosten zouden zijn om Blackboard (![]()
![]()
) te laten shippen naar NL. De reactie: "$ 80"

Dan heb jij 'm vast morgenquote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jij wel! We hebben tegelijk besteld maar ik heb nog niets. En m'n orderstatus is ook nog steeds
[..]
.
Gave kleurtjes!

Het lijkt dat dat het slechte soort glazen vijl is maar zeker weet je het nooit tot je ze in je handen hebt. Voor drie dollar zou ik de gok wel nemen denk ik. Het voordeel is dat ze veel zachter voor je nagels zijn waardoor je geen haaltjes en peelies meer krijgt. (daar moet echt eens een nederlands woord voor komenquote:Op zondag 29 november 2009 19:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo glasvijl trouwens, wat voor voordelen heeft die ten opzichte van een normale vijl? Via een site kan ik er 3 krijgen voor 3 dollar meen ik, geen verzendkosten. Dus als het een aanrader is bestel ik ze mee met het hondentuigje wat ik ook wil. Enne...Een droogmachine voor nagellak, iemand enig idee of dat een handige feature is? Of is het gewoon onzin?

Ik zal eens kieken, thanksquote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze zijn gek.![]()
Heb je hier al eens naar gekeken? Er zit er niet een bij die precies hetzelfde is maar ze komen wel in de buurt.
http://nailgal.com/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=2

Dat weet ik niet, we zijn pas verhuisd. Ik moet zeggen dat ik het ook al weer een beetje vergeten was dus het maakt ook niet uit. Ik wacht rustig af.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb jij 'm vast morgenKomt de pakketdienst van TNT post op zaterdag bij jullie? Volgens mij is dat niet overal namelijk...

Hmm idd niks echt nieuws, kan zo in de Up & Away collectio imo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef bernies het volgende:
weer nieuwe voorjaarskleuren van China Glaze:
http://img16.imageshack.us/img16/2203/diveintosummerwiththese.gif
http://img21.imageshack.us/img21/2203/diveintosummerwiththese.gif
v/a april 2010
en weer veel van hetzelfde.....zo jammer!!
Bron: http://nailmall.wordpress.com/
En ik zal nu niet meer spammen op dit forum met wat ik weer niets vind

Een slechte heeft een opgespoten laagje, een goede is gewoon een stuk gezandstraald glas. Daarbij voel je dus dat het vijlgedeelte dieper ligt dan het handvat.quote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, hoe weet je of het een goede of slechte vijl is dan? 3 Dollar is idd niks dus ik probeer het wel dan.
Vind van de CG lakken die Kiwi Coolada wel geinig!

ik heb hem via ebay gekocht, still waiting.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen

Gebeurt dat ook als je buiten de nagellak niks eronder gebruikt? Bij mij is het ook zo, met basecoat trek ik het er zo vanaf maar als ik niks gebruik of alleen Etos nagelverharder dan werkt het prima. Gaat bij mij wel standaard na 2/3 dagen chippen maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen

heb nog nooit gelakt zonder basecoat o.i.d. ...quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Gebeurt dat ook als je buiten de nagellak niks eronder gebruikt? Bij mij is het ook zo, met basecoat trek ik het er zo vanaf maar als ik niks gebruik of alleen Etos nagelverharder dan werkt het prima. Gaat bij mij wel standaard na 2/3 dagen chippen maar dat maakt niet zoveel uit.
MiMu, bedankt! Ik ga het gewoon eens proberen. Mocht het iets zijn dan laat ik het wel weten. 3 Glasvijlen voor 3 dollar is misschien voor meer mensen aanlokkelijk.

ik begreep van iemand hier dat dat te ondervangen is door onder de orly bonder een laagje basecoat ofzo te doen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:52 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via ebay gekocht, still waiting.
heb wel gelezen dat je er oranje nagels van krijgt.
lekker boeien ik heb altijd nagellak op, maar het is dat je het weet

Het stempelkussen even heel zachtjes vijlen, dan pakt de lak beter.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Franneh het volgende:
Ik krijg mijn plaatjes maar of half of een kwart op mijn stempel?![]()
En ik doe toch precies hetzelfde als anderen/gebruiksaanwijzing... iemand een tip?

quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Bernies! Wat mooi! Mijn man vindt je nagels ook "vet"

Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.quote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Het stempelkussen even heel zachtjes vijlen, dan pakt de lak beter.

zacht drukken er als het waren een beetje over heen rollen van links naar rechts, en snel werken, de lak op de plate moet nog nat zijn, heb je de stempel goed schoongemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()

Wauw!quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
CG calypso blue, CG sci-f1, plate m73, SV top coat
Misschien werk je niet snel genoeg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()

Nice! Zag ze op MUA ook al voorbij komenquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
CG calypso blue, CG sci-f1, plate m73, SV top coat

Hahaha van die 150 dollar shipping ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).

Ik denk dat je die pas morgen krijgt, aangezien het Thanksgiving was afgelopen week.. Meestal duurt het een dag. Soms heb je binnen 15 minuten een betalingsverzoek, soms pas na twee dagenquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |