in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete platesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
Wat zijn jullie favorieten? Liefst met nummers.

Jawel, gisteren.quote:Op zondag 29 november 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil ook weer bestellen
Leuke lakjes Zoeper!!!
@ MiMu, heb ik jouw transdesign lakjes gemist? Of zijn ze nog niet binnen?![]()

Oh dat klinkt goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels

Mooi!!!quote:Op zondag 29 november 2009 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier zijn er alvast twee Linnie![]()
[ afbeelding ]
Orly Cashmere Cardigan met China Glaze Millennium (die is écht de moeite waard, zelfs al koop je hem alleen voor konad!) met plate m65.

Ik kliktequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete plates
http://www.magnonails.de/index.php?cPath=41_39_57&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
en in deze
http://www.chez-delaney.com/delaney.html
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels

Gave kleurtjes! Die roze van mij is ook echt neonroze (volgens mij is het zo'n blacklight kleurtje) Volgens mij laat ik gewoon lichtstrepen achter alsi k mijn handen beweegquote:Op zondag 29 november 2009 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
MiMu, aan de slag dus!!!! Ik wil iig even zien welke lakjes
I'm a sucker voor neons geloof ik
Ik moet die Essie Bright tights en Funky Limelight hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!quote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies.![]()
Pinnen doe ik sinds kort met mijn autosleutels. Ik moet toch ook extra voorzichtig zijn op het moment om geen griep e.d. op te pikken i.v.m. mijn verminderde weerstand dus dat is twee vliegen in een klap. Ik hoef mijn nagels niet te gebruiken en dan hoef ik ook niet aan dat vieze ding te zitten waar iedereen met zijn snottervingers over heeft lopen wrijven.

De Japansequote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Deze dame heeft ook wel leuke swatches: http://passiondesongles.over-blog.com/

quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb mijn TD order binnen!!!
Ik ben er zo blij mee, heb al een foto gemaakt ervan maar ik kan dat stomme idiote rotkabeltje niet vinden![]()
Het zijn allemaal zulke mooie kleuren, vind alleen Orly Supernatural iets te veel lijken op CG Trophy Wife en dan vind ik CG mooier dus ik denk dat ik de Orly maar weggeef aan mijn moeder. Of iemand hier moet interesse hebben??
Heb nu wel een probleem, ik zat te dubben of ik vandaag mijn nagels zwart zou lakken met witte stempel erop, of ik dat zigzaggen met die naald zou doen met roze, paars en zwart. En nu heb ik de TD bestelling ook binnen dus ik kan ook een normale lak op doen...Keuzes!

O lekker, hoe laat zijn ze klaar? Kom ik bij jou lakken!quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo muffins bakken en daarna pas mijn nagels lakken
Muffins

* Puckzzz zwaait meequote:

Ik ook. Er zijn ook leuke hč, de action verkoopt gezellige met polka dots en je kan ze zelfs met bontjes langs de rand krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!
Ja dit!quote:

Ja valt reuze mee. Gewoon je vingertopje ff afplakken met schilderstapequote:Op zondag 29 november 2009 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Puckzzzz, Krijg je dat ook een beetje mooi ?

Welkomquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
Dit is mijn eerste upload.........
Nagellak van OPI - No Spain No Gain.
[ afbeelding ]

Zo dan! Nu weten we ook gelijk van wie snkr die nagels heeft.quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
[ afbeelding ]

En de lak skilszzzzquote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan! Nu weten we ook gelijk van wie snkr die nagels heeft.

haha, mamasnkr-xxxquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef romika het volgende:
zwaait terug![]()
[ afbeelding ]

Hoi Puckzzz de eerlijkheid gebied me te zeggen dat snkr deze keer mijn nagels heeft gelakt!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |